"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ БАЛАЛАР-ЖАСӨСПІРІМДЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ  КӘСІПОРЫНЫ.
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ЦЕНТР ДЕТСКО-ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ  АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

, )N\vzq"EhھwX'

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Педагогтердің практикалық кәсіби қызметте қолданатын заманауи тәрбие технологиялары"

"Педагогтердің практикалық кәсіби қызметте қолданатын заманауи тәрбие технологиялары"

 

Шығармашылық топ:

  1. Барт О.Г.
  2. Гамастинов С.Г.
  3. Гридасова Е.А.
  4. Ковальчук А.А.

 

Кез келген әрекет технология немесе өнер болуы мүмкін. Өнер интуицияға, технология ғылымға негізделген. Өнерден бәрі басталады, технология аяқталады, содан кейін бәрі қайтадан басталады.

В.П. Беспалько

Қазіргі педагог өз қызметінде тәрбие жұмысының белгілі формаларын ғана емес, сонымен қатар оқушылар ұжыммен жұмыс жасауда жаңа технологияларды да қолданады. Жұмыс формалары педагогикалық жағдайға байланысты анықталады. Формалардың саны шексіз: әңгімелесу, пікірталастар, ойындар, жарыстар, серуендер мен экскурсиялар, конкурстар, қоғамдық пайдалы және шығармашылық еңбек, көркемдік-эстетикалық қызмет, рөлдік тренинг және т. б.

Балалық шақты еске түсіре отырып, әрқайсымыз мектеп жылдарындағы өмірге байланысты оқиғаларды жиі қайталаймыз. Жеке мәселелерді шешуге, өмір жолын таңдауға көмектескен, қарым-қатынастың қуанышты сәттері байланысты мұғалімнің жақсы жады қызықты тұлға болды. Көбінесе бұл топтың кураторы, сынып жетекшісі. Ол шынымен де оқу орнының педагогикалық ұжымындағы балаға жақын.

Тәрбие-бұл мұғалімді оқытуға болатын және оның жетістікке жетуіне кепілдік беретін белгілі бір әрекеттер мен операциялардың жиынтығы емес, мұғалім өзінің мақсаттарын анықтайтын, құндылықтармен қанықтыратын, әдістер мен құралдарды таңдайтын, қолда бар жағдайларға сәйкес келетін, осы іс-әрекет процесін рефлексиялайтын іс-әрекет.

Тәрбие-бұл, ең алдымен, адамның ойларымен, құндылықтарымен, қарым-қатынас жүйесімен, оның эмоционалды-ерікті және рефлексивті салаларымен, балаға, жасөспірімге, жас жігітке өзін-өзі тануға, бағалауға және жетілдіруге мүмкіндік беретін жұмыс.

Тәрбиенің міндеті-өмірдің алғашқы және сәтті тәжірибесін беру. Оқу процесінің тиімділігін қамтамасыз ететін негізгі фактор-оқушылардың топтың белсенді өміріне қосылуы. Жаңа буын үшін қызықты жаңа технологияларды қолдана отырып, бұл мүмкіндікті қамтамасыз етуге болады. Қазіргі заманғы тәрбие өз бетінше таңдау жасай алатын және қабылданған шешім үшін жауап беретін, әлеуметтік белсенділік пен тәуелсіздік танытатын, өзін-өзі дамытуға және рухани өзін-өзі жетілдіруге мотивациясы бар "жаңа типтегі" адамды дамытуға бағытталуы керек.

Қазіргі балалардың басты ерекшелігі – оларда сананың жаңа түрі – 20 ғасыр балаларына тән жүйелік-құрылымдық емес, жүйелі-семантикалық.

Баланың жүйелік-семантикалық санасы қоршаған шындықты семантикалық шындық ретінде түсінуге бағытталған. Сұрақ " Неге?"неге деген сұрақтың орнына келді?». Объектілер мен құбылыстардың себеп-салдарлық тәуелділігі қазіргі оқушыны емес, іс-әрекеттер мен әрекеттердің мағынасын қызықтырады.

Технология – білім, білік, дағды, әдістер, іс-әрекет режимдері және алгоритм жиынтығы, кез келген мәселені шешудің ғылыми әзірлемелері жүйесі.

Тәрбие технологиялары-бұл білім беру құралдарының бірі, ғылыми негізделген әдістер мен әдістер жүйесі, бұл процестің субъектілері арасында осындай қатынастарды орнатуға ықпал етеді, онда тікелей байланыста білім алушыларды жалпыадамзаттық мәдени құндылықтармен таныстыру мақсатына қол жеткізіледі.

Барлық технологияларды шартты түрде екі топқа бөлуге болады: дәстүрлі және заманауи.

Көптеген жылдар бойы білім беруде дәстүрлі технологиялар үлкен жетістіктермен қолданылып келеді:

1.Топтық қалпына келтіру ісін ұйымдастыру және жүргізу технологиялары

2.Қоғамдастық педагогикасы

3.Адамгершілік-жеке технологиялар 

4.Ұжымдық шығармашылық игеру технологиясы

5.Адамгершілік ұжымдық бақылау технологиясы

Жақында заманауи білім беру технологиялары да кең таралды:

  • Денсаулық сақтау технологиясы;
  • жоба технологиясы;
  • тұлғалық-дамытушылық диалог технологиясы;
  • жанжалды педагогикалық шешу технологиясы;
  • ақпараттық-коммуникативтік технология;
  • әлеуметтік жобалау;
  • өнер технологиясы.

Сіз қалай ойлайсыз, тәрбие дегеніміз не? (Педагогтер жауап береді). Сіз  дұрыс айтасыз. Тәрбие сөзін оның сөзжасамдық мағынасында қарастырайық: тәр-бие.  Егер сіз осы мағынаны ұстанатын болсаңыз, онда адамда әр түрлі бағыттағы осі бар, олар жасампаз және бұзушы сипатта болады. Бұл осьтер - бағдарламалар қуат беру кезінде күшейтіледі. Олар нені қабылдады, қалай қабылдады. Содан кейін  ғана қабылдай алады.

Өкінішке орай, балалардың ақыл-ой компьютеріне енгізілген сүзу қабілетін дамытуға уақыты жоқ. Олар: "Мен бұл мақтауды қабылдаймын, Мен бұл сынды қабылдамаймын"деп айта алмайды. Кейіннен бала өз тәжірибесін қайта қарап, алғашқы бағдарламаларды өңдей алады, бірақ бастапқыда ол қамқоршыларға мұқият назар аударады. Біз әлеуметтік-педагогикалық және әскери-патриоттық бағыттағы сабақтарда адамзаттың әлеуметтік-мәдени тәжірибесімен танысу үшін не пайдалы және маңызды екенін талдаймыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           "Сендегі көшбасшылық"

көшбасшылық қасиеттерін дамытуға арналған тренинг

Ковальчук Анастасия Андреевна

қосымша білім беру педагогы

 

       Қайырлы күн, құрметті әріптестер!

"Жас көшбасшы мектебіндегі" сабақтарда мен әр түрлі жаттығуларды жиі өткіземін. Бұл жаттығулар командалық құрылымға, ұйымшылдыққа, көшбасшылық қасиеттерді анықтауға бағытталған. Әр жаттығудың өзіндік тәрбиелік міндеттері бар.

Енді мен сізге бірнеше жаттығулар жасауды ұсынамын.

Жаттығу

Кез келген әрекет денені жаттығудан немесе денені қыздырудан басталады. Спортшылар дене шынықтырады және бұлшық еттерін созады, әншілер ән айтады. Жаттығуға да қатысты – топты оқу процесіне бірқалыпты қосу үшін денені қыздыру керек – бірнеше қыздыру жаттығуларын орындайсыз.

Мақсаты: семинарда жақсы көңіл-күй, жағымды эмоционалды фон, шынайылық пен сенім атмосферасын құру.

Барлығына орындарынан тұрып, шеңберге тұруды ұсынамын. Осы шеңберден өзіңізге жұп табыңыз. Қолымызды бір-бірімізге қарай созып, келесі қимылдарды жасаймыз (көрсетемін). Содан кейін жұптарды ауыстырамыз. Және біз мұны шеңберді аяқтағанша жасаймыз, яғни. жұбыңызға қайтып оралмайсыз.

Тамаша!! Жарайсың!! Жарайды, ары қарай жалғастырайық!

Арқаға сурет салу» жаттығуы

Мақсаты: Топтағы жауапкершілік пен ұйымшылдықты дамыту. Басқа адамды түсінуге, сондай-ақ басқа адамды түсінуге деген ұмтылыстың қаншалықты маңызды екенін түсініңіз.

Екі командаға бөлініп, бір-біріміздің артымызда тұрамыз. Келесі жаттығуымыз «Арқаға сурет салу» деп аталады.Әр қатысушыға маркерлер мен парақтарды беремін. Әр командаға сөз жасырылады, оны сіздің алдыңыздағы адам сезетіндей етіп арқаңызда бейнелеуіңіз керек. Жаттығу тыныштықта өтуі керек. Нәтижесінде, бәріңіз де басында жасаған  суретпен  аяқтауыңыз керек. Тамаша!

"Мен сияқты жинау" жаттығуы

Мақсаты:Топтық жұмыс дағдыларын дамыту, топтық ұйымшылдық, зейінділік пен жауапкершілік сезімін дамыту.

Біз келесі жаттығуға біртіндеп көшеміз. Біз де екі командада боламыз, алдарыңызда жәшіктер, ал жәшіктердің ішінде белгілі бір ретпен заттар жатыр. Заттар сіздің алдыңызда көргендей бәрі бірдей. Команданың міндеті-дұрыс реттілікті табу. Мен сізге сәйкістігі туралы хабарлап отырамын.Тамаша!

"Комплимент" жаттығуы

Мақсаты: әр қатысушының жеке тұлғасының күшті және әлсіз жақтарын терең және жан-жақты талдау.

Сонымен, тренингіміз де аяқталды. Енді мен сендерді шеңбер құрып отыруға шақырамын. Мен әр адамға осындай әдемі күнтізбе беремін, артқы жағына назар аударыңыз. Онда «Я» әрпі жазылған.

Кімнің кімдікі екенін білу үшін күнтізбелеріңізге қол қойыңыз. Күнтізбені айналдыра отырып, сізде күнтізбесі бар адамның қасиеттеріне назар аударыңыз (дағдылар, бұл адам нені жақсы істейді, бұл адамға не ұнайды).

Тамаша! Ал, әзірше осымен бітті, назарларыңызға рахмет!    

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Форум-театр" топтық жұмыстың интерактивті әдістемесі " практикалық сабағы

Барт Оксана Геннадьевна

            педагог-психолог, қосымша білім беру педагогы

"Форум театры" дегеніміз не? Біріншіден, бұл қысқа көрініс (немесе бірнеше көріністер), оның негізінде актерлер мен көрермендерге әсер ететін проблемалық сұрақ қойылады. Бүкіл процесті спектакльдің бөлігі болып табылмайтын және оның сыртында тұрған адам бақылайды. Бұл ретте ол актерлермен де, көрермендермен де сөйлесе алады. Көрермендердің өздері форум театрында басты орын алады. Айта кету керек, бұл жағдайда көрермендер сахнада не болып жатқанын жай ғана ойламайды, бірақ іс-әрекеттің тікелей қатысушылары болып табылады. Актерлер мен көрермендер бір-бірін алмастыратындықтан.

Алдымен бір немесе бірнеше көріністер ойналады (проблемалық жағдаймен). Содан кейін жағдай тағы бірнеше рет қайталанады.Бұл көрермендер кез-келген уақытта "Тоқта"деп айта алатындай етіп жасалады. Сахна осылай тоқтайды және актерлер қатып қалады.  Содан кейін әрекетті тоқтатқан көрермен (бұл мәселені қалай шешуге болатындығы туралы ойы бар екенін сезіп) сахнадағы актерлердің бірін ауыстырып, жағдайды өзгертуге тырысады. Көрермендер оқиғалардың даму барысына белсенді әсер етеді.

Сахнада ойналатын жағдайды форум театрының кез келген сәтінде тоқтатуға болады және көрермен араласуға болатынын сезетін жерге дейін "қайта оралады". Мәселені құрудағы негізгі тұлға болып табылатын мұндай ойыншыны ауыстыруға жол берілмейтінін ескеру маңызды. Мысалы, егер адам проблеманың басты кейіпкері болса, мәселені тек сол адамды ауыстыру немесе оны мейірімді және сүйіспеншілікке айналдыру арқылы шешуге жол берілмейді. Өйткені шынайы өмірде біз сиқырлы таяқшаның сәті ретінде адамды алып тастай немесе өзгерте алмаймыз. Форум театры-бұл актерлермен немесе көрермендермен болған нақты өмірлік жағдайлар. Сондықтан бұл мәселелерді шешу де нақты және мүмкін болуы керек.

Практикалық бөлім

Оқушылар тобы"ұжымда қорқыту" сахнасын ойнайды

Рөлдер бөлінеді: буллер, буллердің көмекшісі, бейтарап, белсенді қорғаушы, жәбірленуші, күмәнданушы, тәрбиеші

Сюжет: сабақ соңында мұғалім балалардың мұз айдынына бару туралы ұсынысын еске салады. Балалар келіседі, кафеге кіруді ұсынады.  Жәбірленуші ақшаның жоқтығын айтады. Топта буллерлер мен жәбірленушінің қорғаушылары арасындағы дау басталады. Мұғалім осы сәтте себебін айтып, аудиториядан шығады. Топ жәбірленуші біржола жабылғанша диалог жүргізеді.

Тоқта!

Аудитория сұрақтары: Сіз не көрдіңіз?  Бұл жағдайда сіз өзіңізді қалай сезінесіз? Рөлдер? Қазіргі жағдайды қалай шешуге болады?

Мұғалімдер шешімді ұсынады. Тілек білдірушілер мұғалімнің рөлін ойнау үшін сахнаға кіреді.

Рефлексия

 

 

 

Әскери-патриоттық бағыттағы практикалық кәсіби қызметте педагогтер қолданатын заманауи тәрбие технологиялары

Гамастинов Салихжан Галимжанович

қосымша білім беру педагогы

     Мақсаты - педагогтердың тәрбие процесінде заманауи технологияларды қолдану туралы білімдерін жүйелеу, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруда педагогтерге практикалық көмек көрсету.

          Менің ойымша, сіз менімен келісесіздер, біздің жұмысымыздың тиімділігі оқушылармен қарым-қатынасымызға тікелей байланысты. Дәл қарым-қатынас арқылы мұғалім оқушылардың мінез-құлқы мен іс-әрекетін ұйымдастырады, олардың жұмысы мен іс-әрекеттерін бағалайды, болып жатқан оқиғалар туралы хабарлайды, іс-әрекеттерге қатысты тиісті тәжірибені тудырады, қиындықтарды жеңуге, өз мүмкіндіктеріне деген сенімін жоғалтпауға көмектеседі.

       Педагогикалық үдеріс алға қойылған мақсаттарға қол жеткізуге кепілдік беруі тиіс. Педагогикалық технологияларды игеру, нақты білім беру және білім беру технологияларын өз бетінше дамыта білу мұғалімге кәсіби қызметті ең жақсы жолмен жүзеге асыруға, өз ісінің шебері болуға мүмкіндік береді.

Денсаулық сақтау технологиялары- бұл мұғалімнің оқушылардың денсаулығына зиян келтірмеуге деген ұмтылысына негізделген оқыту мен тәрбиелеуге жүйелі көзқарас;

сабақта қолайлы психологиялық климат құру; денсаулықты сақтау және салауатты өмір салтын насихаттау;

Оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру үшін қажетті гигиеналық және психологиялық жағдайлар жасауды ғана емес, сонымен қатар түрлі аурулардың алдын алуды, сондай-ақ салауатты өмір салтын насихаттауды қамтиды.

Зерттеулер көрсеткендей, адам денсаулығы үшін ең қауіпті фактор-оның өмір салты.                   Сондықтан, егер сіз адамды мектеп жасынан бастап өз денсаулығына жауапкершілікпен қарауға үйретсеңіз, онда болашақта оның ауырмай өмір сүру мүмкіндігі жоғары болады. (Мысалдар: "Салауатты денеде – салауатты рух" спорттық мерекесі, "Жаман әдеттер" сынып сағаты).

Ең маңызды аспектілердің бірі-бұл сабақ кезінде және сабақтан тыс уақытта оқушылардың психологиялық жайлылығы. Бір жағынан, осылайша, оқушылардың шаршауының алдын алу мәселесі шешіледі, екінші жағынан, әр баланың шығармашылық мүмкіндіктерін ашуға қосымша ынталандыру пайда болады.

Мейірімді орта, тыныш әңгіме, әр тұжырымға назар аудару, баланың өз көзқарасын білдіруге деген құштарлығына оң реакция, жіберілген қателіктерді әдепті түзету, тәуелсіз ақыл-ой әрекетін ынталандыру, орынды әзіл немесе кішкене тарихи шегініс, мұнда әр баланың қабілеттерін ашуға ұмтылатын мұғалімнің барлық арсеналы жоқ.

Мұғалім оқушының интроспекцияға деген ұмтылысын ынталандырады, оның өз мүмкіндіктеріне деген сенімін нығайтады.

Тұлғаға бағытталған дамытушылық оқыту технологиясы-

гуманистік педагогиканың нақты технологиясы, оның басты бағыты-жеке тұлғаға бағытталған технология диагностикаға, ынтымақтастыққа, серіктестікке таңдау жағдайына, баланың мүмкіндіктеріне бейімделуге негізделген және дамуды ынталандыруға бағытталған, мұғалімнің міндеті материал беру емес,

 қызығушылығын ояту, арттыру, әр баланың мүмкіндіктерін ашу, әр баланың бірлескен, оқу, шығармашылық әрекеттерін ұйымдастыру. Мектепке дейінгі мекемелерде біркелкі құрамдағы оқу топтарын құру, жоғары сынып оқушыларын үйірме бейіні бойынша мамандық таңдауға бағыттау сияқты саралауды қолдануға болады.

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ұжымның бірлігін қалыптастыруда коммуникативтік технологиялар элементтерін қолдану" практикалық сабағы

Гридасова Елена Анатольевна,

БЖШО  МКҚК директорының оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары

Мақсаты: коммуникативті технологиялардың элементтерін практикалық ойын әрекеттерінде қолдануды көрсету.

Міндеттері:

Қолданыстағы білім беру технологияларын белгілеңіз;

Ұжымды біріктіру үшін практикалық ойын өткізу;

Ойында коммуникативті технология элементтерін қолданыңыз;

Технологияларды қолдану тиімділігін талдау.

1.Кіріспе сөз.

Білім беру – педагогке үйретуге болатын және оны орындау арқылы табысқа жетуге кепілдік беретін белгілі бір әрекеттер мен операциялардың жиынтығы емес, ол мұғалім өзі құруға, оның мақсаттарын айқындауға, құндылықтармен толтыруға, әдістерді таңдауға міндетті әрекет. және құралдар, және оларды осы қызметтің процесіне рефлексия жасай отырып, бар шарттарға сәйкес келтіру.

Қазіргі заманғы білім беру технологиялары кең таралды:

Денсаулық сақтау технологиясы;

жоба технологиясы;

тұлғалық-дамытушылық диалог технологиясы;

жанжалды педагогикалық шешу технологиясы;

ақпараттық-коммуникативтік технология;

әлеуметтік жобалау;

арт технологиясы.

Білім беру диалогы технологиясы – білім беру дамуының қазіргі кезеңінде аса сұранысқа ие және өзекті тұлғалық-бағдарлы оқытудың негізгі технологияларының бірі. Адам өз мәнін диалогтан табады, бұл оқшауланудың және жеке жалғыздықтың пайда болуының алдын алудың күшті құралы.

Диалог барысында оқушылар оны әр түрлі деңгейде жүргізу қабілетің мен дағдысын игереді:

- бірінші тұлғалық деңгей – адамның өз «Мен» диалогы, өзімен, өз санасымен қарым-қатынасы;

- екінші тұлғааралық деңгей – диалог сапалы әр түрлі құндылық-интеллектуалдық позициялардың («Мен» және «басқа») өзара әрекеттесу процесі ретінде түсініледі;

- диалогтың үшінші деңгейі – көп диалог – 5–7 адамнан тұратын шағын топтарда мәселелерді талқылау кезінде пайда болатын бір мезгілде бірнеше диалог.

Диалог оқушы келесі мәлімдемелерді қолданған кезде басталады::

- Мен айтқым келеді .

- Менің пікірім  .

- Мен  толықтырғым келеді .

- Менің көзқарасым .

  1. Диалогтың мақсаты – табиғи өмірлік әрекетке жақын жағдай болып табылатын тұлға аралық диалогтық өзара әрекеттесу, онда оқушылар шарттары туралы (сабақ, мұғалім) ұмытып кететін жағдай.

2.Практикалық бөлім: "Педагогикалық жұмыс күндері"ойыны

2.1.        Командаларға бөлу

2.2.        " Не? Қайда? Қашан?» жаттығу

1. Сұрақ

Қызметтік жағдайын пайдаланып, олар жаңа жылды 16 рет тойлай алады, бірақ олар әдетте жер уақытына назар аудара отырып, 3-4 рет жасайды. Ал олар кім?

Командаларда талқылау - 1 минут.

Жауабы: ғарышкерлер.

 2.Сұрақ

Химиктер оның беріктігінің құпиясы ЕЁ блоктардың күріш негізіндегі арнайы ерітіндімен байланыстырылғандығын айтады.

  ЕЁ. Деп айтыңыздар

Командаларда талқылау - 1 минут.

Жауабы: Ұлы Қытай қорғаны.

3.Сұрақ

Норвег тілінде 930-980 жылдар аралығында Дания мен Норвегия королі Harald Blåtann деп аталды. Дат тілінде оның есімі Harald Blåtann деп аталады. Орыс тілінде оның есімі Харальд немесе ГАРОЛЬД көк тісті сияқты естіледі. Бұл патша жау халықтарын бір патшалыққа біріктірді және оның атымен аталған технология көптеген құрылғыларды біріктіруге қабілетті.

Патшаның тегі ағылшын тілінде қалай естіледі?

Командаларда талқылау - 1 минут.

Жауабы: Bluetooth.

  1. 2 Кезең  «Көңілді сапер».

. Конкурстың шарттары: бір қатысушы үстелге шығады және конфетти орамында жазылған сөзі бар парақшаны тауып, командаға бұл сөзді тез түсіндіруге тырысады. Бір түбірлі сөздерді атамау маңызды, мысалы, «мұз» болса – «мұздан» деуге болмайды...әркім өз кезегінде қорапты қарсыласына жылжытады және біз гонг шыққанша ойнаймыз. Гонг кімнің жағында болды, барлық ұпайлары жанып кетеді. Әрбір табылған сөз үшін-1 балл.

  1.  3. Кезең «Әріптік чехарда»

Қатысушылар көздерін жұмып, әріптерді қолдарына ұстап тұрып, оның қандай әріп екенін түрту арқылы анықтау және жұмбақты тауып әріптерді дұрыс ретімен орналастыру. Жақсы...яғни, егер жауап, мысалы, үстел болса - және әріптер дұрыс тәртіпте болмаса, онда сөз солдан оңға қарай оқылатындай әріптерді тез жеткізу керек.

  1. 4. Кезең. Суперойын

Супер ойын шарттары: команда экранға арқасымен отырады. Бірі ойыншы экранға қарап, экранда не жазылғанын түсіндіреді. Экранда әйгілі адамдардың немесе кейіпкерлердің – фильмдердің, мультфильмдердің тегі мен есімдері көрсетілген. Міндеті оның кім екенін тез түсіну.

  1. Ойын қорытындысы.        

Қатысқаныңыз үшін рахмет! Осы 20 минут ішінде біз  позитивті, белсенді, шыдамды және ұйымшыл болдыңдар.

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 


Текст