Әлеуметтік сала.
2024 жылдың 1 қаңтарынан бастап ең төменгі жалақы 85 мың теңгеге дейін көтеріледі. Бұл шара 350 мың бюджетшіні қоса алғанда, 1 миллион 800 мыңға жуық азаматтың әл-ауқатына оң әсерін тигізеді.
400-ге жуық мектеп пен 300-ден астам ауылдық аурухана салынады.
"Ұлттық қор-балаларға" жобасы аясында балалардың шоттарына ақша Жаңа жылдан бастап түсе бастайды. "Келешек" бірыңғай ерікті жинақтаушы жүйесі пайда болады, ол бес жастан бастап балаларды қамтиды және білім алуға қосымша төлемдерді қамтамасыз етеді.
Президент кәмелетке толмағандарға қатысты зорлық-зомбылықтың кез келген түрі үшін жазаны қатаңдатуды және балаларға қатысты зорлық-зомбылық жағдайын жақсарту бойынша қосымша шаралар қабылдауды, соның ішінде білім беру мекемелерінде психологиялық қолдау қызметін күшейтуді, бірыңғай сенім телефонын ұйымдастыруды және зорлық-зомбылық пен қорқыту құрбандарына көмек көрсетудің пәрменді бағдарламасын әзірлеуді талап етті.
Өндірістегі жұмыскерлердің жарақаттануының және қаза болуының алдын алу үшін шаралар қабылданатын болады, оның ішінде өнеркәсіптік және инфрақұрылымдық кәсіпорындардың технологиялық және экологиялық аудиті әрбір бес жыл сайын. Жыл соңына дейін 2030 жылға дейін қауіпсіз еңбек тұжырымдамасы қабылданады. Зиянды еңбек жағдайларында ұзақ уақыт жұмыс істейтін қызметкерлерге 55 жастан бастап арнайы әлеуметтік төлем беріледі.
"Отбасы Банкі" фокусы облыс орталықтарынан аудандарға, моноқалалар мен ауылдарға ауыстырылатын болады.
Министрлер мен әкімдер шешімдердің дайындалуына, орындалуына және нәтижесіне дербес жауапты болады.
Байланыс.
Үкімет азаматтарды қыста жылумен қамтамасыз ету мәселелері мен оларды шешу жолдарын көрсететін жоспар әзірлейді. Нақты шаралар аталмады.
Газ тапшылығы мәселесі бойынша-жаңа зауыттар салу жоспарында газ өңдеу саласы дамитын болады.
Энергетикалық тәуелсіздікке назар аударылды, электр энергиясын импорттаудан толық бас тарту жоспарлануда. Алдағы бес жылда көлемі кемінде 14 гигаватт болатын жаңа қуаттар енгізіледі.
АЭС құрылысы бойынша референдум өткізіледі. Оны өткізудің нақты мерзімдері кейінірек аталады.
Су тапшылығы мәселесі кешенді түрде шешілетін болады, басты шара - суды үнемдеу, өйткені қазір шығындар 40 % құрайды. Су және суару министрлігі құрылады.
Электр қуатын, суды және басқа ресурстарды үнемдеу шаралары мемлекеттік деңгейде қабылданады.
Көлік жүйесі, оның ішінде елден тыс жерлерде дамитын болады, мысалы, Қытай Сиань мен Грузияның Поти портында қазақстандық терминалдардың құрылысы басталады.
2029 жылға дейін 4 мың шақырымнан астам автожол жөнделеді.
Экономика.
Барлық табиғи монополиялар субъектілері үшін алдағы 5-7 жылға барабар нарықтық тарифтер енгізілуі тиіс.
Аудан әкімдері бюджетті өз бетінше қалыптастыра алады.
Мемлекет меншігіне 8 миллион гектар пайдаланылмаған немесе заңсыз берілген жер қайтарылды.
Туризм саласында айтарлықтай жетістіктер жоқ, біз басқа мемлекеттерден артта қалып отырмыз.
Үкімет мемлекеттік сатып алу туралы жаңа заң дайындады. Ол бюджет қаражатын ұтымды және есепті пайдалануға ықпал етуі тиіс.
Тұтастай алғанда отандық өндірушілерді және атап айтқанда орта бизнесті қолдау жөніндегі экономикалық шаралар күшейтілетін болады.
Жеке қосалқы шаруашылықтардың кооперациясы экономикалық тұрғыдан ынталандырылатын болады.
Бұзушылықтарды жою үшін жедел шаралар қабылдау жөніндегі монополияға қарсы органның жұмысы жеңілдетілетін болады. Заңға тиісті түзетулер енгізіледі.
Air Astana және "Самұрық-Қазына" қорының компаниялары Халықтық IPO-ға шығарылатын болады. Нарыққа шығуға QazaqGaz компаниясы дайындалады.
Үкімет мемлекеттің мүдделерін ескере отырып, банктердің пайдасын қайта бөлуді қарастырады.
Корпоративтік кредиттеу саласындағы бәсекелестікті арттыру үшін елге үш сенімді шетелдік банкті тарту қажет.
Қазір Қазақстанда бір-бірін қайталайтын, кейде бір-бірімен бәсекелесетін екі қор биржасы оларды біріктіру жоспарлануда.
2024 жыл ішінде Ұлттық Банк Ұлттық төлем жүйесін толыққанды енгізу процесін аяқтауы тиіс.
ҚҚС қайтару рәсімін оңайлатумен мәселені шешу жоспарлануда.
Салық жеңілдіктері де реттеледі. Олар кем дегенде 20% - ға қысқарады, қалғандары нақты ережелер бойынша, жеке жобалар мен тұлғаларға байланбай ұсынылуы керек.
Салықтық бақылау толығымен цифрландырылатын болады, салықтық есептілік нысандарының саны 30% - ға, ең азы 20% - ға-салықтық және бюджетке төленетін өзге де міндетті төлемдер түрлерінің жалпы саны, негізінен Елеулі фискалдық қайтарымы жоқ нысандар есебінен қысқаратын болады.