"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ БАЛАЛАР-ЖАСӨСПІРІМДЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ  КӘСІПОРЫНЫ.
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ЦЕНТР ДЕТСКО-ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ  АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

, )N\vzq"EhھwX'

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Көркемдік-эстетикалық даму" білім беру саласында іске асыруда қолданылатын инновациялық технологиялардың элементтері Семинар

"Көркемдік-эстетикалық даму" білім беру саласында  іске асыруда қолданылатын инновациялық технологиялардың элементтері

Семинар

 

Дайындағандар: Валентина Николаевна Волянская

                        Кристина Рамисовна Сафиуллина

                        Жанна Канатовна  Балгабаева

Өткізілетін   күні:   2023 жылғы 28 қараша

Мақсаты: "Көркемдік-эстетикалық даму"бағыты бойынша балалармен жұмыс жасау кезінде педагогтердің  шығармашылық ойлауын дамыту.

Міндеттері:

1."Көркемдік-эстетикалық даму" білім беру саласы бойынша педагогтердің білімін жүйелеу.

2. Ұйымдастырылған қызмет түрлерін таңдауға интегративті тәсілді қолдану.

3. Педагогикалық шеберлікті, көркемдік қызмет бойынша практикалық дағдыларды дамыту.

4. "Көркемдік-эстетикалық даму"білім беру саласын іске асыруда қолданылатын инновациялық технологиялардың элементтерін зерделеу.

Қызметкерлер санаты: тәрбиешілер, музыкалық жетекші, қосымша білім беру педагогтері.

Семинар-практикум өткізу жоспары

1."Көркемдік-эстетикалық даму" білім беру   саласында  іске асыруда қолданылатын инновациялық технологиялардың элементтері

2. "Жұппен жұмыс"тақырыбындағы бейне сабақ, ата-аналармен жұмыс- жұмыстың инновациялық түрлерінің бірі.

3."Инновациялық қарқындылық" практикалық бөлімі

Семинардың барысы:

Бала өмірінің алғашқы жылдарынан бастап барлық жарқын және тартымды нәрселерге бейсаналық түрде қол жеткізеді, жылтыр ойыншықтарға, түрлі-түсті гүлдер мен заттарға қуанады. Мұның бәрі оның ләззат сезімін, қызығушылығын тудырады. "Әдемі" сөзі балалардың өміріне ерте енеді. Өмірдің бірінші жылынан бастап олар ән, ертегі естиді, суреттерді қарайды. Сонымен бірге, шындықпен бірге өнер олардың қуанышты тәжірибесінің қайнар көзіне айналады. Эстетикалық тәрбие процесінде олар барлық жарқын, әдемі нәрселерге жауапсыз жауап беруден әдемілікті саналы қабылдауға көшеді.

Шығармашылық тұлғаны қалыптастыру-қазіргі кезеңдегі педагогикалық теория мен практиканың маңызды міндеттерінің бірі. Болашақ адам жасаушы, дамыған сұлулық сезімі және белсенді шығармашылық бастамасы болуы керек. "Тұлғаны тәрбиелеу тұжырымдамасында""Өнер - бұл психикалық өмірдің маңызды жақтарын-эмоционалды саланы, бейнелі ойлауды, көркемдік және шығармашылық қабілеттерді қалыптастырудың ерекше құралы" деп атап өтілген.

Көркемдік-эстетикалық даму-бала тәрбиесінің маңызды жағы. Бұл сенсорлық тәжірибені, тұлғаның эмоционалды саласын байытуға ықпал етеді, шындықтың моральдық жағын білуге әсер етеді, танымдық белсенділікті арттырады.

Мұғалімнің негізгі мақсаты-әр баланың эмоционалды әл-ауқатын қамтамасыз ететін көркемдік-эстетикалық тәрбие бойынша жұмыс жүйесін құру және осы негізде оның рухани, шығармашылық әлеуетін дамыту, оның өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау.

Көркемдік-эстетикалық тәрбие бойынша жұмыстың мақсаты:

– көркемдік – эстетикалық қызметтің барлық түрлерін: музыкалық, бейнелеу, көркемдік – сөйлеу, театрлық-ойын түрлерін интеграциялау арқылы өнер әлеміне қызығушылықты қалыптастыру және дамыту;

- баланың эстетикалық мәдениетін адамға сұлулықты толық қабылдауға және оны құруға қатысуға мүмкіндік беретін қасиеттер, қасиеттер, көріністер жиынтығын қамтитын интегралды жеке білім ретінде тәрбиелеу.

Бұл мақсат келесі міндеттер арқылы жүзеге асырылады:

- Оқушылардың көркемдік-эстетикалық даму проблемаларына заманауи тәсілдерді зерттеу.

-Тәрбиеленушілердің көркемдік-эстетикалық дамуына, олардың шығармашылық әлеуетіне ықпал ететін жағдайлар жасау.

- Балалардың көркемдік-эстетикалық дамуы бойынша заманауи технологияларды пайдалану.

- Көркемдік өнімді қызмет процесінде шығармашылық қабілеттерін дамыту;

Күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін көркемдік-эстетикалық тәрбие бойынша жұмыс жүйесі   құрылды.

Ол өзара байланысты компоненттерден тұрады:

- білім беру мазмұнын жаңарту;

- көркемдік-эстетикалық тәрбие үшін жағдай жасау (оқу-әдістемелік қамтамасыз ету, пәндік-дамыту ортасын құру);

- білім беру процесін ұйымдастыру (балалармен және ата-аналармен жұмыс);

- қоғаммен жұмысты үйлестіру.

Балалар күн сайын жемісті қызмет түрлерімен айналысуы, педагогпен бірге көрмелер дайындауы, қызықты шығармашылық іс-шаралар өткізуі, шағын мұражайларға баруы, экскурсияларға, мақсатты серуендерге, конкурстарға баруы, концерттерде өнер көрсетуі тиіс.

Өнермен танысу үшін АКТ қолданылады. Киім ауыстыратын бөлмелер, дәліздер, топтық бөлмелер тиімді қолданылады. Онда фотосуреттер, конкурстардан кубоктар, медальдар, балалардың суреттері және осы ұйымда балалардың не істейтіні туралы көрмелер бар.

Көркем-эстетикалық тәрбие бойынша нәтижелі іс-әрекетте алған білім тәрбиеленушілердің ойын іс-әрекетінде көрініс табады.

Көркемдік-эстетикалық тәрбие бойынша жұмыс жүйесінің келесі құрамдас бөлігі білім беру процесін ұйымдастыру болып табылады.

Педагогтер мен балалардың көркемдік-эстетикалық дамуына бағытталған педагогикалық өзара іс-қимыл жүйесі үш бағытта құрылады:

1.ұйымдастырылған іс-шаралар (экскурсиялар, ойын-сауық, жеке жұмыс, ойындар);

2.педагогтер мен балалардың бірлескен қызметі;

3.көркемдік іс-әрекетке қызығушылықты нығайтуға және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған балалардың өзіндік қызметі (ойындар, концерттер, сахналау, өнімді іс-шаралар).

Көркемдік-эстетикалық бағыттағы барлық жұмыс бағдарламаның осындай бөлімдері арқылы интеграцияланған курстан өтеді:

музыкалық тәрбие,

театрландырылған қызмет,

хореографиялық өнермен таныстыру.

Көркемдік-эстетикалық тәрбие жүйесіндегі интеграция өте өзекті, өйткені ол:

- балалардың сөз мағынасына, түстер мен дыбыстар әлеміне терең енуіне ықпал етеді;

- сауатты лексиканы қалыптастыруға, оны дамытуға және байытуға көмектеседі;

- эстетикалық талғамды, өнер туындыларын түсіну және бағалау қабілетін дамытады;

- баланың көркемдік, шығармашылық және музыкалық қабілеттерін қалыптастырудың негізі болып табылатын психикалық процестерге әсер етеді;

- баланы әлемді барлық элементтер өзара байланысты біртұтас тұтастық ретінде көруге, музыка, хореография, театр, кескіндеме, қолөнер, Спорт әлемі арқылы айналасындағыларды қабылдауға үйретеді;

- көркемдік-эстетикалық тәрбиенің тиімділігін арттырады;

- шығармашылыққа, өз ойларын, сезімдерін сөйлеуде, суретте, биде немесе басқа композицияда білдіру қабілетіне деген қызығушылықты оятады.

Көркем-эстетикалық тәрбиедегі интеграцияланған тәсіл балаларда қоршаған әлемнің объективті бейнесін қалыптастырады, шығармашылықты дамытады.

Көркемдік-эстетикалық тәрбие бойынша жұмыс жүйесін ұйымдастыру:

бейнелеу қызметі (өзіндік көркемдік қызмет);

музыкалық тәрбие;

хореографиялық қызмет;

театрландырылған қызмет;

патриоттық жұмыс;

жеке жұмыс;

балалар жұмыстарының көрмелері;

мерекелер, ойын-сауық. концерттер.

Көркемдік-эстетикалық тәрбие бойынша қосымша білім беру балалардың таланттары мен қабілеттерін ерте анықтауға және жан-жақты дамытуға ықпал ететін, олардың көрінуіне және одан әрі жетілдіруге көмектесетін үйірмелердің, секциялардың, эстетикалық бағыттағы бірлестіктердің жұмысы арқылы жүзеге асырылады.

Мұндай жұмыстың мақсаты - балалардың рухани әлемін әртүрлі құралдармен байыту; қоршаған әлемге эстетикалық қатынасты қалыптастыру; шығармашылық қызметте балалардың табиғи деректерін дамыту.

Әр маман өз бағытында әрекет ете отырып, жалпы мақсатта жұмыс істейді, қосымша білім берудің мемлекеттік стандарттарын орындайды, көркемдік-эстетикалық тәрбие мәселелерін шешуге көмектеседі; жан-жақты даму. Барлық мамандардың мақсатты және келісілген қызметіне оқу-тәрбие процесін бірлесіп жоспарлау және инновациялық технологияларды қолдану арқылы қол жеткізіледі.

Хореографиядағы инновациялық технологиялар

Сабақтарда инновациялық технологияларды қолданудың өзектілігі қазіргі білім беру практикасына педагогика, психология, мәдениеттанушылар саласындағы жаңа жетістіктерге сәйкес келетін мұғалімнің кәсіби қызметін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті білім деңгейі мен практикалық дағдыларды арттыру талабы тән екендігіне байланысты.

"Хореография" ұғымы би, балет шығаруды, фольклорлық биді ойнауды, мұғалімнен оқушыға бір немесе басқа биді түсіретін қозғалыстарды жазуды және беруді қамтиды.

Хореографиялық ұжымдарға қатысушыларды даярлаудың дәстүрлі және инновациялық педагогикалық тәсілдерінің өзара іс-қимылы ерекше маңызға ие. Педагог-хореографтарды даярлаудың дәстүрлі әдістеріне біз би техникасын зерделеу, би комбинацияларын құру және үйрену, би өнерінің қалыптасу және даму тарихын зерттеу, бишілердің жалпы эстетикалық дамуы бойынша әдістер мен ұсыныстарды жатқызамыз.

Инновациялық әдістер келесі компоненттерді қамтиды:

- көшбасшылық және диалогтік қабілеттерді дамытудың заманауи педагогикалық технологиялары;

- шығармашылық қызметтің педагогикалық аспектілері;

 - оқытуға, тәрбиелеуге және дамытуға этнопедагогикалық тәсіл;

 - ұжымда тұлғааралық қарым-қатынасты дамыту әдістері;

- би ұжымының ұжымдық шығармашылық өнімін құру үдерісіндегі интеграция;

 - хореография арқылы көркемдік ортаны құру әдістері.

Инновацияны түсінудің екі бағытын ажыратуға болады: бір жағдайда инновация жаңа өнім (техника), технология, әдіс және т.б. түріндегі шығармашылық процестің нәтижесі ретінде ұсынылады; екіншісінде – жаңа элементтерді, тәсілдерді, принциптерді енгізу процесі ретінде.

Қоғам өзгерді-би өнері де өзгерді. ХХ1 ғасыр өзімен бірге жаңа, күрделі техниканы, жаңа мамандықтарды және хореографиялық өнерге деген жаңа көзқарасты әкелді. Би әдемі, керемет қойылымнан да көп болды. Дамудың осы кезеңінде би баланың рухани-адамгершілік әлеуетін, оның сұлулығын, табиғат әлемінің кемелдігін бағалай білу және онымен үйлесімді қарым-қатынас жасау қабілетін ашады. Би мәдениет пен өнердің алуан түрлі салаларына енеді. Би - бұл музыкамен, көркем образдармен, әдебиет туындыларымен әрекет ету өнерін біріктіретін көп қырлы.

Сабақтағы жұмыс әдістері мен формалары:

 зерттеу;

 көтермелеу; 

 ойын; 

 әңгімелер

 интеграция

Біріктірілген сабақтар.

Оқу процесіне интеграцияланған сабақтарды, импровизация элементтері бар жеке сабақтарды енгізу қазіргі педагогикалық практиканың айрықша белгісі болып табылады. Оқу барысында интеграцияланған сабақтарды импровизация элементтерімен толықтыру қажеттілігі туындады. Бұл білім алушыларға өздерін әр түрлі қызмет түрлерінде жүзеге асырып қана қоймай, "жеке" құруға, өнердің кез-келген түрінде "жаңашыл" ретінде әрекет етуге мүмкіндік береді. Егде жастағы балалар шығармашылық талпыныстар жасайды және би шығармаларын өз бетінше құрастыруға тырысады.

Дайындық-сахналау жұмысы.

  Бұл бөлімде жалпы дамыту жаттығулары, күрделі қозғалыстарды пысықтау, би композициясының үлгісін зерттеу, жалпы композициялардың өзін пысықтау бар.  Биді көрсету-сахналау жұмысының қажетті кезеңі. Сөйлеу барысында студенттер көпшілік алдында сөйлеуге деген көзқарасты тәрбиелейді және өзін-өзі растайды. Қазіргі өмір сонымен қатар әр түрлі қызықты би материалын ұсынады, оны біз де би іс-әрекетімізге енгізуге тырысамыз.

Мен өз жұмысымда қолданылатын педагогикалық технологиялар, формалар, әдістер мен әдістер оқушылардың мүдделері мен қажеттіліктеріне сәйкес келетініне көз жеткізуге тырысамын. 

Ұжымдағы сабақтар мыналарды қамтиды:

 Хореография саласында:

* қазіргі заманғы хореографиялық өнер саласындағы білімді кеңейту;

* би, әдебиет, бейнелеу өнері тілін қолдана отырып, өз сезімдерін білдіру;

* қозғалыстардың "тілін", олардың сұлулығын түсіне білу

Тәрбие саласында:

* баланың шығармашылық тұлғасының үйлесімді дамуына ықпал ету;

 * үйлесімділік сезімін, ырғақ сезімін дамыту; 

* адамгершілік-эстетикалық, рухани және физикалық қажеттіліктерді жетілдіру.

Дене шынықтыру саласында: 

* икемділікті, қозғалысты үйлестіруді дамыту;

 * өзін-өзі табысты жүзеге асыруға ықпал ететін психофизикалық ерекшеліктерді дамыту; 

* физикалық және психологиялық денсаулықты нығайту. 

Осылайша, балаларға қосымша білім берудің кез-келген саласында қолданылатын инновациялық технологиялар білім алушылардың жеке басының үйлесімді дамуына, олардың өзін-өзі анықтауы мен өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал етеді, сонымен қатар әр сабақты бала үшін қызықты етеді.

Баланы толыққанды көркемдік-эстетикалық тәрбиелеуді жүзеге асыру үшін білім беру мекемесі мен ол тәрбиеленген отбасының күш-жігерін келісу қажет.

Отбасымен ынтымақтастық келесі бағыттар бойынша құрылады:

- отбасын педагог ұйымдастырған білім беру процесіне тарту. Осы бағытта жұмыс істеу кезінде әр түрлі тәсілдер мен нысандар пайдаланылады: Ашық есік күндері; көрмелер, конкурстар ұйымдастыру, оларды мерекелерге, концерттерге қатысуға, костюмдер жасауға тарту.

-ата-аналардың психологиялық-педагогикалық мәдениетін арттыру сауалнама, ата-аналар жиналыстары, консультациялар, пікірталастар, семинар-практикумдар, шеберлік сыныптары, шығармашылық қонақ бөлмелері, ақпараттық стендтер, ата-аналарға арналған ақпараттық парақтар мен жадынамалар шығару арқылы жүзеге асырылады.

-балалар мен отбасылар балаларды көркемдік-эстетикалық тәрбиелеу мәселелерінде айналысатын ұйымның өзара іс-қимылының бірлігін қамтамасыз ету;

  Мұның бәрі ата-аналарды ата-ана тәрбиесінде өздерінің одақтастары мен пікірлестеріне айналдыруға көмектеседі және баланың дамуында оң нәтижеге қол жеткізу үшін жұмыс істейді.

Жұмыс мақсатты, жүйелі, жоспарлы сипатта болады.

Жұмыстың әр түрлі формаларын қолдану ата-аналардың топтың педагогикалық қызметін ұйымдастыруға қатысуына ықпал етеді.

Ал қазір қосымша білім беру педагогы Ж.К. Балгабаева жоғарыда айтылған сөздерді растауда бұл мәселені толығырақ қарастырады.Қарсы алыңыз!

"Жұмыстың инновациялық түрлерінің бірі: "Ата-аналармен жұмыс"

Қайырлы күн, құрметті ұстаздар.

Мен өз сөзімді "Миға шабуыл" (немесе "миды қосу") жаттығуларынан бастауды ұсынамын.

Мақсат-топ мүшелеріне жұмысқа қосылуға көмектесу, бір-бірімен өзара әрекеттесуге, оң көзқарасқа ықпал ету.

- Жалпы ата-аналар жиналысы жылына қанша рет өткізіледі? (2)

- Топтық ата-аналар жиналысы жылына қанша рет өткізіледі? (3)

- Ата-аналармен жұмыс формасы қалай аталады, олар орталыққа келіп, тәрбиешілердің балаларымен жұмысты көре алады (ашық есік күні)

- Маман ата-аналарды қызықтыратын мәселелер бойынша ұсыныстар беретін ата-аналармен жұмыс түрі? (кеңес беру)

- Сырттай кеңес беру Ата – аналармен жұмыс істеудің жеке немесе топтық түрі ме? (жеке)

- Ата-аналармен жұмыс жасаудың көрнекі түрін атаңыз? (стендтер, фотокөрмелер)

- Орталықта балалардың бейімделу кезеңінде ата-аналарды қолдау нысандарын атаңыз (жадынамалар, топта ата-аналардың болуы, ата-аналардың сауалнамасы) бүгінде қоғамда қосымша білім берудің жаңа жүйесі қалыптасуда. Оның негізгі қағидаты-орталық педагогтерінің отбасымен ынтымақтастығы. Тәрбиеленушілердің ата-аналары-уақытпен бірге жүретін адамдар. Олар негізгі әлеуметтік тапсырыс берушілер болып табылады және олардың сұраныстарын ескермей балалармен жұмыс істеу мүмкін емес. Педагогтардың міндеті-тәрбиеленушілердің отбасыларымен өзара іс-қимылдың жаңа нысандарын іздеу, жаңа пайдалы идеяларды, тәрбиеленушілердің отбасыларымен жұмыста жаңа инновациялық технологияларды іздеу.

Тәрбиеленушілердің ата – аналарымен өзара әрекеттесу технологиясы - бұл ұйымдастырушылық-әдістемелік құрал, отбасын білім беру процесіне тартудың инновациялық формаларының, әдістерінің, тәсілдері мен амалдарының жиынтығы.

Әрине, ата-аналармен жұмыс әрқашан жоспарланған және жүзеге асырылған. Дәстүрлі өзара әрекеттесу формаларын ешкім жоққа шығармайды. Олармен бірге мұғалімдер инновациялық жұмыс түрлерін қолданады. Білім берудегі инновациялар-бұл тиімділіктің сапалы өсуін қамтамасыз ететін енгізілген инновация.

Ата-аналармен өзара әрекеттесудің инновациялық формалары үш компонентті қамтиды:

- мұғалімдермен серіктестікте ата-аналардың белсенді ұстанымы,

- ынтымақтастық үдерісіндегі бастамашылық

- іс-әрекетке шақыру, отбасылық ортада қолдану.

Қазіргі қоғамда ата-аналармен жұмыс істеудің түбегейлі жаңа тәсілі біртіндеп қалыптасуда, онда ата-аналардың өздері жетекші субъектілерге айналады. Бүгін мен өз сабақтарымда қолданатын ата-аналармен жұмыс істеудің инновациялық түрлерінің бірін ұсынамын.

Экранға назар аударыңыз! (Бейне қоса беріледі)

Ата-аналар мен мұғалімдердің бірлескен қызметі тәрбиеленушілерге оң әсер етеді. Балалар өздеріне сенімді бола бастайды, ата-аналарының қызығушылығы мен белсенділігін көретін мәселелерде бастама көтереді.  Мұғалімдер бастамашыл, батыл бола бастайды. Олар шығармашылықты, өнертабысты, қиялды көрсетеді, жаңа идеяларды өмірге әкеледі.  Әзірге бастама мұғалімдерден көбірек шығады, бірақ ата-аналардың мұғалімді қуана қолдайтыны жақсы.

Ата-аналарды оқу-тәрбие процесіне тарту тәрбиеленушілердің отбасыларымен жұмыс істеуде педагогтар үшін жаңа мүмкіндіктер ашады және балалардың дамуына қосымша мүмкіндіктер туғызады.

Ал енді қосымша білім беру мұғалімі К.Р. Сафиуллинаға сөз береміз.

Көркемдік-эстетикалық тәрбие бойынша жұмыстың тиімділігі қоғаммен жұмысты үйлестіруге де байланысты.

Балаларды көркемдік-эстетикалық дамыту жөніндегі міндеттерге қол жеткізу қаланың басқа білім беру және мәдениет мекемелерімен: "Горняк" ОМҮ, музыка мектебі, "Мирас" МҮ және басқалармен ынтымақтастық негізінде іске асырылады.

Қоғаммен ынтымақтастық нәтижесінде ата-аналар, мұғалімдер мен балалар арасындағы өзара түсіністік пен сенімді қарым-қатынас атмосферасы, балалардың көркемдік-эстетикалық шығармашылығын дамыту үшін қолайлы эмоционалды атмосфера құрылады.

Балалардағы жақсы орнатылған жұмыс жүйесінің арқасында:

- мәнерлі образдар арқылы заттар мен құбылыстар туралы әсерлерді жеткізуде дағдылар мен іскерлігі қалыптасады;

- қабылдау, таныс заттардың, құбылыстардың бейнесін байқау, түсіну және оларды суретте, биде, этюдте жеткізу қабілеті жақсарады;

- қоршаған шындық пен өнердегі сұлулықты қабылдауда белсенділік көрінеді;

- көркем бейнелерді беру кезінде әр түрлі құралдар мен әдістер пайда болады;

- сенсорлық тәжірибе байытылған.

Сабақтарымызда біз әрқашан әртүрлі технологияларды қолданамыз. Балалармен жұмыс істеу кезінде ең маңыздыларының бірі-ойын технологиясы.

Ойын технологиясы.

Ойындар көптеген жылдар бойы барлық балалардың басты және сүйікті сабағы болып қала береді. Ойындарды дұрыс қолдана отырып, бала тәрбиесінде көп нәрсеге қол жеткізуге болады. Бала ойында өзінің сыртқы әлеммен қарым - қатынасын модельдейді, әр түрлі жағдайларды жоғалтады-кейбіреулері көшбасшы, басқаларында бағынады, үшіншіден, басқа балалармен және ересектермен бірлескен іс - әрекеттерді жүзеге асырады.

Сабақтарда мен әр түрлі ашық ойындарды қолданамын. Олардың ішінде:

- "Кімнің командасы ұзағырақ?"(жіп);

- "Би импровизациясы" (жануарлар, ертегі кейіпкерлері, би жанрлары, ұлттар);

- "Тірі тізбек" (би тұрысы мен қимылдары).

- "Этюдтік композиция" қабылдау (берілген тақырыптағы этюдті орындау)

- мұздатылған фигура (балалар кез-келген жануарды бейнелейтін кейіпте қабылдайды)

Мысалы балалардың кәсіби қасиеттерін іріктеу кезіңде, икемділігін, созылуын, ойын жағдайында жақсы дамиды.Балалар оңай игереді және қиындық туғызбайды. Көркемдік және шығармашылық қабілеттері белсенді дамиды. Балалар барлық сұлулықты жақсы көреді және баланың эстетикалық қызығушылықтарының бұл әмбебаптығы көркемдік-эстетикалық белсенділікте толық көрініс табады:Олар сурет салуды, ән айтуды, билеуді және музыка тыңдауды, аппликация, қолөнер бұйымдарын мүсіндеуді және орындауды, ертегілерді тыңдауды, балалардың музыкалық аспаптарында ойнауды және театрландырылған ойындар мен спектакльдерге қатысуды ұнатады. Әдемі ештеңе оны бей-жай қалдырмайды.

Балалармен жұмыста осы білім беру саласын іске асыру педагогтерден өзінің педагогикалық шеберлігін үнемі жетілдіруді талап етеді: педагогикалық кеңестерге, семинар-практикумдарға, консультацияларға, ашық сабақтарға, байқаулар-конкурстарға, көрмелерге, шығармашылық онлайн-конкурстарға, шеберлік сыныптарына, әдістемелік бірлестіктерге, конференцияларға қатысу.

Енді сіздермен бірге біздің балалар күнделікті сабақтарда жасайтын іс-әрекеттерді іс жүзінде өткізейік.

1."Қозғалысты қайтала" ойыны

2."Музыкалық ырғақ"ойыны

3.Инновациялық қарқындылық

Рефлексия: енді біз семинардың ең белсенді қатысушысын көрсеткіміз келеді. Біздің сиқырлы сандықшаны қарауыңызды сұраймыз.


Текст