"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ БАЛАЛАР-ЖАСӨСПІРІМДЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ  КӘСІПОРЫНЫ.
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ЦЕНТР ДЕТСКО-ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ  АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

, )N\vzq"EhھwX'

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Шығармашылық топтарда қосымша білім беру педагогтерін ұйымдастыру және олардың жұмысы".

"Шығармашылық топтарда қосымша білім беру педагогтерін ұйымдастыру және олардың жұмысы".

 

2023-2024 оқу жылында Степногорск қаласының Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығында "шығармашылық топтарда қосымша білім беру педагогтерін ұйымдастыру және олардың жұмысы"жобасы әзірленді, енгізілді және сыналды.

Жобаның мақсаты: педагогтердің кәсіби дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру, білім беру процесін жаңғыртудың оңтайлы жолдарын іздеу мақсатында ұжымдық ынтымақтастық процесінде олардың шығармашылық белсенділігін дамыту.

Міндеттері:

   1) бағыттар бойынша оқу-тәрбие, әдістемелік жұмысты жоғары кәсіби    деңгейде ұйымдастыру және жүргізу;

   2) инновациялық технологиялар саласындағы балалар мен жасөспірімдердің қызығушылығын ынталандыру;

3) балалар мен жасөспірімдердің даму және әлеуметтену ортасын кеңейту;

     4) педагогтердің педагогикалық біліктілігін арттыру.

                                             Өзектілігі

Қазіргі уақытта қосымша білім беру жүйесі белсенді дамып келеді. Қазіргі қоғам қосымша білім беру ұйымдарына, оларда тәрбие-білім беру процесін жоспарлауға және іске асыруға, бағдарламалардың, әдістемелердің, технологиялардың мазмұнын таңдау мен негіздеуге, нәтижелерге, педагог кадрларды іріктеуге және оқытуға жаңа талаптар қояды.

Бүгінгі таңда білім сапасы мен педагогикалық кәсіпқойлыққа қойылатын талаптар бұрынғыдан да өсті, бұл педагогтердің кәсіби деңгейін арттырудың мазмұны мен формаларын өзгертуді көздейді. Қосымша білім беру педагогтердің құзыреттілік кешенін дамытуда педагогтердің әдістемелік құрылымдары үлкен рөл атқарады. Солардың бірі-шығармашылық топтар.

Педагогтердің шығармашылық топтары-өзара шығармашылыққа, материалдарды зерттеуге, әзірлеуге, жалпылауға, балалармен жұмыс істеудің оңтайлы жолдарын зерттеуге және іздеуге мүдделі педагогтардың тиімді кәсіби бірлестігі.

Шығармашылық топтарда жұмыс істеу қосымша білім беру мұғалімдерінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің деңгейін арттыруға мүмкіндік береді, кәсіби қызмет жағдайында өзін-өзі жетілдіруге мотивация қалыптастырады.

Қосымша білім беру педагогтерінің  шығармашылық топтарын құру алгоритмі:

 1.Қадам Әдістемелік қызметтің 2020-2023 жылдардағы жұмысын талдау.

          2.Қадам Өз аймағындағы білім беру ұйымдарының жұмыс тәжірибесімен танысу.

 3.Қадам Ұжымда (әдістемелік кеңесте) ұйымда шығармашылық топтар құру қажеттілігі туралы хабарлама.

4.Қадам Шығармашылық топтардың 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспарының тұсаукесері.

Жобаны іске асыру нысандары: БЖШО педагогтерінің шығармашылық топтары қызмет бағыттары бойынша біріктірілді.

  • Көркемдік-эстетикалық бағыт
  • Сәндік-қолданбалы бағыт
  • Әлеуметтік-педагогикалық бағыт
  • Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс

Әр топтың құрамына 3 педагог кірді. Шығармашылық топтың жұмысын ұйымдастыру үшін тәжірибелі мұғалімдер қатарынан топтың модераторы тағайындалды. Әр топтың құрамына еңбек өтілі бар педагогтар, жаңашыл педагогтар, жас мамандар кірді, әр педагогтың мүмкіндіктері тең болды, шеберлік сыныптарын ұйымдастыруда әр педагог өзін көрсете алды.Топ мүшелері өз бағытына сәйкес бағдарлама немесе қызмет жоспарын жасады. Оқу жылы ішінде 4 мастер-класс өткізілді:

  • «Көркем-эстетикалық даму» білім беру саласын жүзеге асыруда қолданылатын инновациялық технологиялар элементтері.
  • «Сәндік-қолданбалы өнердегі жаңа технологиялар»
  • «Педагогтердің тәжірибелік кәсіптік қызметінде қолданатын заманауи білім беру технологиялары»
  • «Мектеп жасына дейінгі балаларды дамытуда инновациялық технологияларды пайдалану»

 

Мастер-класстарды өткізу кезінде әр топ әртүрлі жұмыс түрлерін қолданды:

  • Имитациялық ойын
  • Тренингтер
  • Белсенді практикум
  • Баяндама
  • Интеграцияланған сабақ
  • Бейне оқулық
  • Жобалау қызметі
  • Зерттеу қызметі

Шығармашылық топтың әр қойылымынан кейін талқылау, рефлексия, пікір алмасу, жұмыс нәтижелерін түзету өтті.

Күтілетін нәтижелер:

1) педагогтердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

2) жобаны іске асыру.

3) балалар мен жасөспірімдерді инновациялық технологиялар саласына тарту.

4) әрбір тақырып бойынша әдістемелік құрал шығару.

Осы жоба бойынша жұмыстың қорытынды нәтижесі:

1) оң тәжірибе жинақтау және алмасу мақсатында шығармашылық топтардың және тұтастай алғанда бүкіл ұжымның жұмысында осы тәсілді қолдану қажеттілігі;

2) барлық біліктілік санаттарындағы педагогтердің, жас мамандардың және "тағылымдамашылардың" өзара ынтымақтастығының болуы ұжымды бірыңғай педагогикалық міндеттер негізінде біріктіруге мүмкіндік береді;

3) балалармен және олардың ата-аналарымен жұмыстың түрлі бағыттарындағы педагогтердің қолда бар кәсіби әзірлемелерімен алмасу олардың қосымша білім беру саласындағы құзыреттерінің мүмкіндіктерін кеңейтеді.

Еременко В.Ю.


Текст