"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ БАЛАЛАР-ЖАСӨСПІРІМДЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ  КӘСІПОРЫНЫ.
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ЦЕНТР ДЕТСКО-ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ  АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

, )N\vzq"EhھwX'

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі жанындағы Степногорск қаласының Балалар -жасөспірімдер шығармашылық орталығы" МКҚК-ның 2023-2024 оқу жылы үшін әдістемелік қызметтің жұмысын талдауы

"Ақмола облысы білім басқармасының

Степногорск қаласы бойынша  білім бөлімі жанындағы

Степногорск қаласының

 Балалар -жасөспірімдер шығармашылық орталығы" МКҚК-ның

2023-2024  оқу жылы  үшін

     әдістемелік  қызметтің  жұмысын  талдауы

 

  1. КАДРЛЫҚ ҚҰРАМЫ

           2023-2024 оқу жылында БЖШО МКҚК – нда 22 педагог –13 қосымша білім берудің негізгі қызметкерлері, 8 қоса атқару бойынша педагогтер жұмыс істейді. 1 педагог-бала күтімі бойынша демалыста.

 

 1) Білімі (25.05.2024 ж. жағдай бойынша)

 

негізгі құрамы:

магистратура - 1

жоғары– 9

техникалық кәсіби - 1

арнайы орта -2

Барлығы - 13

қоса атқарушылар:

жоғары –6

 

 

арнайы орта -- 2

Барлығы  - 8

 

2)   Педагогикалық жұмыс өтілі (25.05.2024 ж. жағдай бойынша.)

 

негізгі құрамы:

0-ден 2 жылға дейін-1

3 жылдан- 5 жылға  дейін-2

6 жылдан-10 жылға дейін-2

11 жылдан-15 жылға дейін-0

16жылдан -20 жылға дейін-3

20 жылдан астам-5

Барлығы  - 13

қоса атқарушылар:

0-ден 2 жылға дейін-1

3 жылдан- 5 жылға  дейін-1

6 жылдан-10 жылға дейін-1

11жылдан -15 жылға дейін-0

16 жылдан-20 жылға дейін-1

20 жылдан астам-4

Барлығы - 8

        

3) Қосымша білім беру педагогтің санаты

     (25.05.2024 ж. жағдай бойынша.)

 

негізгі құрам:

жоғары – 2

бірінші – 3

екінші – 3

педагог - 1

педагог – модератор -1

педагог – сарапшы -0

педагог – зерттеуші -1

с/ж – 2

Барлығы - 13

қоса атқарушылар:

жоғары– 0

бірінші – 0

екінші – 0

педагог - 6

педагог-модератор -1

педагог – сарапшы -0

педагог – зерттеуші - 1

с/ж - 0

Барлығы - 8

 

  1. МЕКЕМЕ ҚЫЗМЕТІНІҢ БАҒЫТТАРЫ:

   2023-2024 оқу жылында БЖШО МКҚК -нда 15 бірлестіктің  4 бағыты  бойынша жұмыс жүргізілді:

  1. көркемдік-эстетикалық;
  2. сәндік-қолданбалы;
  3. азаматтық-патриоттық;
  4. әлеуметтік-педагогикалық.
  1. Көркемдік-эстетикалық бағыт (5  бірлестік):
  •  «Бес+» шығармашылық студиясы
  • «Домбра» үйірмесі;
  • «Музыкалық бөлмесі»клубы;
  • "Блейз" заманауи би студиясы;
  • "Эксклюзив" хореографиялық ансамбль.
  1. Сәндік-қолданбалы  бағыт (4 бірлестік):
  • «Көңілді кемпірқосақ» сәндік-қолданбалы студиясы;
  •  «Чудо-мастера» сәндік-қолданбалы студиясы;
  • "Шебер қолдар» үйірмесі;
  •  «Жұмсақ ойыншық»үйірмесі.
  1. Әскери-спорттық бағыт (1 бірлестік):
  • «Гвардеец» әскери-спорттық  клубы.
  1. Әлеуметтік-педагогикалық  (5 бірлестік):
  •  "Арман" клубы – Заводской  кенті
  • "Школа радости" студиясы;
  • «Жас көшбасшы мектебі» орталығы;
  • «Дебат» клубы
  •  «1+1»клубы ;

 

3.         ӘДІСТЕМЕЛІК  ҚЫЗМЕТ  ЖҰМЫСЫНЫҢ  МІНДЕТТЕРІ

Педагогикалық тақырыбы: 

                                         Оқыту, тәрбиелеу және дамыту сапасын басқару 

                                          әлеуметтік-мәдени және тұлғалық принциптерін іске асыру-

                                         қосымша білім беру  жағдайдағы бағдарланған педагогикалық

                                         білім беру.

 

Әдістемелік тақырыбы : Оқытуға жаңа технологияларды енгізу тұлғаның шығармашылық әлеуетін арттыру мақсатындағы процесс.

Мақсаты: кәсіби құзыреттілікті және педагогикалық біліктілікті арттыру үшін жағдайлар жасау  шығармашылық дамыту арқылы қосымша білім беру мұғалімдерінің шеберлігі олардың және олардың тәрбиеленушілерінің әлеуеті.

Міндеттері:

1) Оқыту процесінің тиімділігін арттыру;

2) оқушылардың арнайы және қосымша (білімді игеру процесіне қатысты) қабілеттерін дамыту және қалыптастыру;

3) педагогикалық және инновациялық қызмет тәжірибесін анықтау, зерделеу және тарату арқылы қосымша білім беру педагогтерінің біліктілік өсуіне мониторинг жүргізу;

4) білім беру процесін жүзеге асыруды әдістемелік қамтамасыз ету.    

ӘК қосымша білім беру педагогтерімен  жұмыс нысандары:

- Кеңес, жиналыстар, семинарлар;

- баяндамалар, хабарламалар;

- ашық сабақтар, іс-шаралар;

- сабақтарға өзара қатысу;

- ОПТ зерттеу;

- жас педагог мектебі;

- педагогикалық шеберліктің пәндік онкүндігі;

- түрлі деңгейдегі байқауларға қатысу (педагогтер, балалар)

- дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру;

- ЕББҚ бар балалармен жұмысты ұйымдастыру;

- ОПТ-ні аттестаттауға және жалпылауға дайындық бойынша консультациялар;

- өзін-өзі тәрбиелеуге бағдарлау.

Педагогикалық шеберлікті жетілдіру, оқушылардың танымдық іс -әрекетін ұйымдастыруда заманауи әдістерді, әдістерді, құралдарды, технологияларды қолдану, оқу-тәрбие процесінің нәтижелілігін талдау мәселелері қарастырылатын әдістемелік кеңес педкадрлармен жұмыс істеуде маңызды орын алады.

4. ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕҢЕСТІҢ  ОТЫРЫСТАРЫ

 

КҮНІ

Әдістемелік кеңес отырыстарының тақырыбы

№1отырыс

07.09.2023ж.

 

 

Әдістемелік қызметтің 2022-2023 оқу  жылындағы жұмысын талдау және

2023-2024 оқу жылына әдістемелік жұмысты жоспарлау

 

№ 2отырыс

23.11.2023ж.

 

"Көркемдік-эстетикалық даму" білім беру саласын іске асыруда қолданылатын инновациялық технологиялардың элементтері

 № 3отырыс

22.02.2024ж.

 

"Педагогтердің практикалық кәсіби қызметте қолданатын заманауи тәрбие технологиялары"

 № 4отырыс

23.04.2024ж.

"Педагог қызметкерлерді жаңа аттестаттау кәсіби даму факторы ретінде"

"Қосымша білім беру жүйесінде оқу сабағын әзірлеу әдістемесі"

 

 

 

5.ПЕДАГОГИКАЛЫҚ  ШЕБЕРЛІКТІ  АРТТЫРУ           

5.1. КУРСТАР, ВЕБИНАРЛАР

Жыл сайын оқытушылар өздерінің педагогикалық шеберліктерін жетілдіруге мүмкіндік алады. Курстарда оқыту қоғам дамуының қазіргі кезеңінде оқытушылардың кәсіби және шығармашылық әлеуетін жандандыру үшін жақсы ынталандыру болып табылады. 

           2023-2024 оқу жылында Білім және ғылым саласындағы азаматтық қызметшілерді аттестаттау қағидаларына сәйкес БЖШО МКҚК педагогтерінің ішінен біліктілікті арттыру курстарынан өтті

 Педагогтің ТАӘ

Біліктілікті арттыру орны

     Курстың тақырыбы

1.

Аяған Н.А.

РҚББОӘО

Астана қ. (онлайн)

«Дебаттар:бұқаралық пікірсайыс жүргізу теориясы мен тежірибесі негіздері»

Курстардан өткеннен кейін педагогтер әдіскермен бірлесіп курстан кейінгі қолдау бойынша жұмысты жоспарлайды. 2023 жылы қосымша білім берудің екі педагогы біліктілікті арттыру курстарынан өтті:

  • Қамза Ш.Д.("Демалыс кезеңінде балаларды сауықтыру және демалысты ұйымдастырудың заманауи үлгілері")
  • В. Ю. Еременко ("Қосымша білім беру педагогтеріне әдістемелік қолдауы")

Қосымша білім беру педагогтерін курстан кейінгі қолдау бойынша жұмыстың нәтижесі әртүрлі деңгейдегі және бағыттағы іс-шараларды өткізу болып табылады.

 

Қамза Шұғыла Досжанқызы:

 Степногорск қаласының балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығының қосымша білім беру педагогтарына арналған "мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс"шеберлік сыныбы;

 БЖШО әдістемелік кеңесінде "Қосымша білім беру ұйымдарында балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру" баяндамасымен сөз сөйлеуі.

       Еременко Вера Юрьевна:

 "Шығармашылық топтарда қосымша білім беру педагогтерін ұйымдастыру және олардың жұмысы" жобасы Республикалық біліктілікті арттыру курстарында сөз сөйлеуі;

"Шығармашылық топтардағы педагогтерді ұйымдастыру және олардың жұмысы"2023-2024 оқу жылы ішінде жобамен жұмыс жасау;

"Қосымша білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері" атты республикалық вебинарда сөз сөйлеуі

 "Педагог – ата – аналар-балалар "үштік тәрбие жұмысы"баяндамасы.

2023 жылдың қыркүйегінде БЖШО педагогикалық ұжымы қосымша білім беру педагогтарының біліктілігін арттыру курсында оқыды ("Стандарт ЛК"ЖШС)

 

2023-2024 оқу жылында ЦДЮТ МКҚК педагогтары семинарлар мен вебинарларға қатысты:

ТАӘ

            Семинардың тақырыбы

Өту күні

1

Гридасова Е.А.

"Білім алушылар контингентін сақтау оқыту мен тәрбиелеу сапасының негізгі көрсеткіштерінің бірі" облыстық семинары

Қараша 2023ж.

2

Сафиуллина К.Р.

"Білім алушылар контингентін сақтау оқыту мен тәрбиелеу сапасының негізгі көрсеткіштерінің бірі" облыстық семинары

Қараша 2023ж.

3

Еременко В.Ю.

"Қосымша білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері"республикалық вебинары

Қаңтар 2024ж.

4

Барт О.Г.

"Білім беру процесіне қатысушылардың өзара іс-қимылының тиімді тәсілдері (жаңа формат)"облыстық психологтар семинары

Мамыр 2024ж.

 

5.2. КӘСІБИ  ШЕБЕРЛІК БАЙҚАУЛАРЫ,

       БЖШО ПЕДАГОГТЕРІНІҢ  ҚАТЫСУЫ МЕН ЖЕТІСТІКТЕРІ

5.3. КОНФЕРЕНЦИЯЛАР, СЕМИНАРЛАР

 

           Оқу-тәрбие процесі барысында қосымша білім беру педагогтерінің шығармашылық жұмысының маңызды көрсеткіші педагогикалық ұжымның нәтижелілігі болып табылады. Ол үшін әр түрлі жоспардағы іс-шаралардың ұйымдастырылуы мен қатысуын қадағалау қажет. БЖШО ӘК жұмысы педагогтердің кәсіби өсуіндегі нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған.

          2023-2024 оқу жылында БЖШО педагогтері қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық іс-шаралардың жеңімпаздары   мен жүлдегерлері болды:

 

ФИО педагогтің

Педагогикалық конференциялар, дөңгелек үстелдер, шығармашылық жобалар

Байқаулар

1

Акимова И.Б.

"Сәндік-қолданбалы өнердегі жаңа технологиялар" шығармашылық жоба

14.12.2023 ж.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

2

Балгабаева Ж.К.

Шығармашылық жоба: "көркемдік-эстетикалық даму "білім беру саласын іске асыруда қолданылатын инновациялық технологиялардың элементтері"

28.11.2023 ж.

 2 орын қалалық "Үздік қосымша білім беру педагогы.

"Әдістемелік вернисаж", "Үздік презентация"21 ашық фестивалінде 3 орын

3

Барт О.Г.

"Педагогтердің практикалық кәсіби қызметте пайдаланатын заманауи тәрбие технологиялары" шығармашылық жобасы

20.02.2024 ж.

"Табысты педагогтер мен табысты елдің балалары" республикалық жобасы

Баланың жеке басын қалыптастырудағы "1+1" психологиялық клубының жұмысы.

Сәуір 2024ж.

 

4

Волянская В.Н.

Шығармашылық жоба: "Көркемдік-эстетикалық даму "білім беру саласын іске асыруда қолданылатын инновациялық технологиялардың элементтері"

28.11.2023 ж.

 

5

Гамастинов С.Г.

"Педагогтердің практикалық кәсіби қызметте пайдаланатын заманауи тәрбие технологиялары" шығармашылық жобасы

20.02.2024 ж.

 

6

Гридасова Е.А.

"Педагогтердің практикалық кәсіби қызметте пайдаланатын заманауи тәрбие технологиялары" шығармашылық жобасы

20.02.2024 ж.

 

7

Еременко В.Ю.

"Мектеп жасына дейінгі балаларды дамытуда инновациялық технологияларды қолдану"шығармашылық жобасы

30.01.2024 ж.

 

8

Икс И.В.

"Сәндік-қолданбалы өнердегі жаңа технологиялар" шығармашылық жобасы

14.12.2023 ж.

 

9

Қамза Ш.Д.

"Мектеп жасына дейінгі балаларды дамытуда инновациялық технологияларды қолдану"шығармашылық жобасы

30.01.2024 ж.

 

10

Ковальчук А.А.

"Педагогтердің практикалық кәсіби қызметте пайдаланатын заманауи тәрбие технологиялары" шығармашылық жобасы

20.02.2024 ж.

 

11

Сафиуллина К.Р.

Шығармашылық жоба: "Көркемдік-эстетикалық даму "білім беру саласын іске асыруда қолданылатын инновациялық технологиялардың элементтері"

28.11.2023 ж.

 

12

Сулейменова Е.В.

"Мектеп жасына дейінгі балаларды дамытуда инновациялық технологияларды қолдану"шығармашылық жобасы

30.01.2024 ж.

"Қосымша білім берудің үздік педагогы" қалалық байқауында 2 орын.

1 орын "Менің мамандықтағы принциптерім" республикалық онлайн байқауында - эссе.

13

Шульга Е.А.

"Сәндік-қолданбалы өнердегі жаңа технологиялар" шығармашылық жобасы

14.12.2023 ж.

 

 

5.4.  ПЕДАГОГИКАЛЫҚ  ШЕБЕРЛІК

Жыл сайын қосымша білім беру педагогтарының біліктілік деңгейін арттыру және БЖШО МКҚК бірлестіктерінің жетекшілері, сондай-ақ қосымша білім беру мекемелері арасында педагогикалық тәжірибе алмасу шеңберінде педагогикалық шеберлік онкүндігі өткізіледі. 2023-2024 оқу жылында бұл 2024 жылдың 02 мамырынан 12 мамырына дейінгі мерзімдер. Педагогикалық шеберлік онкүндігін өткізудің мақсаты қосымша білім беру педагогтарының педагогикалық шеберлік деңгейін арттыру болып табылады. Онкүндікті өткізу бағдарламасы қосымша білім беру педагогтарының қызметінің әртүрлі нысандары мен әдістерін көрсетті. Ұжымдық және жеке жұмыс түрлері сәтті біріктірілді.Педагогтер мен олардың тәрбиеленушілері онкүндіктің барлық оқиғаларының белсенді қатысушысы болып табылады. Онкүндік коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді, оқушылардың танымдық белсенділігін белсендіреді, танымдық мотивация деңгейін арттырады, ұжымда жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытады және оқушылардың жас ерекшеліктерін және әрбір шығармашылық бірлестіктің бағыттарын ескере отырып жүргізіледі. Айта кету керек, онкүндік барысында мұғалімдер өз жұмыстарын түрлі интернет платформаларда жариялады.  Осылайша, әркім мазмұны, тақырыбы, құрылымы бойынша әр түрлі ашық сабақтарға, ертеңгіліктерге, іс-шараларға қатысуға мүмкіндік алды. БЖШО-ның барлық педагогтері өздерінің педагогикалық шеберліктерін көрсетті, инновациялық технологияларды қолдана отырып сабақ өткізу тәжірибесімен бөлісті. Үйірмешілер өзін – өзі ұйымдастырудың, қойылған міндеттерді орындаудың жақсы деңгейін, қосымша білім берудің білім беру оқу бағдарламаларының талаптарына сәйкес әмбебап оқу іс-әрекеттерін жеткілікті дәрежеде меңгеру деңгейін көрсетті.

                                                          2023-2024 оқу жылына арналған

"СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ

БАЛАЛАР - ЖАСӨСПІРІМДЕР

ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ ОРТАЛЫҒЫ" МКҚК-ның

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОНКҮНДІГІНІҢ  ЖОСПАРЫ

      Іс-шаралар

Өткізу күні

Жауаптылар

1

 «Қазақстан халықтарының бірлігі мерекесі» концерт

 

 

02.05.24ж.

«Арман» клубы Уренцева Л.Г.

 

 

Ашық сабақ

 

02.05.24ж.

«Блейз»ЗБС Сафиуллина К.Р.

 

2

"Көктем мен еңбек мерекесі" тақырыптық сабақ

 

03.05.24ж.

 «Школа радости»студиясы

(сауат ашу-бөлімі) Сулейменова Е.В.

3

 «Ерлік, батылдық, ержүректік» шығармашылық шеберхана

 

02.05.24ж.

03.05.24ж.

 

 «Школа радости» студиясы

 (СҚӨ-бөлімі)

 Акимова И.Б.

 

4

 «18 ғасырдағы тамаша австриялық композитор Вольфганг Амадей Моцарттың өмірі мен шығармашылығы» тақырыптық сабақ

03.05.24ж.

«Музыкалық қонақ бөлмесі» клубы

Швецова С.Н.

 

5

"7мамыр-Отан қорғаушылар күні"музыкалық – ойын бағдарламасы

 

04.05.24ж.

 «Школа радости» студиясы

Балгабаева Ж.К.

 

 

6

"Құдық"құрақ құру шеберлік сыныбы

04.05.24ж.

 «Жұмсақ ойыншық»үйірмесі

Икс И.В.

 

7

ҚР Отан қорғаушылар күніне арналған "Сол атақсыз өлкеде" кітаптың тұсаукесері

 

06.05.24ж.

8.00 сағ.

Гвардеец»ӘСК

Гамастинов С.Г.

 

8

«Жеңіс монументіне гүл шоқтарын қою» акциясы

08.05.24ж.

«Эксклюзив»би ансамблі

Волянская В.Н.

 

9

«Мейірімді жүрек» акциясы

10.05.24ж.

"Жас көшбасшы мектебі"

Ковальчук А.А.

 

10

 «Ақ аюлар» Математика + дүниетану

кіріктірілген сабақ

 

10.05.24ж.

 «Школа радости» студиясы

Еременко В.Ю.

Қамза Ш.Д.

 

11

"Құстар әлемі"шеберлік сыныбы (живопись, гуашь)

11.05.24ж.

 «Веселая радуга» студиясы

Мухатаева В.К.

 

 

https://www.instagram.com/p/C6iJxVMtRqC/?igsh=MWIwb2pzZ2MzYnQ3bQ==

https://www.instagram.com/p/C6n_0ktMceB/?igsh=MWh4eHdpbTluY2p4bA==

https://www.instagram.com/p/C60UpoiNheD/?igsh=bGRqcGlrbnBmdWhp

https://www.instagram.com/p/C65d47tMRj-/?igsh=MWZsMnlteGMzbGd2cA==

 

Педагогикалық шеберлік онкүндігінің нәтижелері бойынша келесі қорытындылар жасауға болады:

  • Педагогтер өз сабақтарында заманауи педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістемелерінің элементтерін, интерактивті, топтық жұмыс әдістерін, әр түрлі шығармашылық әдістерді қолданады.
  • Барлық педагогтер өз жұмысында заманауи техникалық құралдарды, АКТ-ны пайдаланады.
  • Оқушылар сабақта өзін-өзі ұйымдастырудың жақсы деңгейін, қойылған міндеттерді орындаудың жоғары деңгейін көрсетті.
  • Өткізілген іс-шаралар оқытушылық қызметтің жоғары деңгейі туралы ғана емес, сонымен қатар қосымша білім беру жүйесінде білім алушылармен жүргізілетін тәрбие жұмысы туралы да куәландырады.
  • Барлық педагогтер педагогикалық шеберлік онкүндігін өткізу барысында жақсы ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетті, мерекелік шығармашылық атмосфера құрды.

5.5. ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ АТТЕСТАТТАУ ЖӘНЕ ЖАЛПЫЛАУ

 

       Педагогтерді аттестаттау-педагогикалық біліктілікті арттырудың құрамдас бөлігі. Бұл кәсіби шеберлікті арттыруды, шығармашылық белсенділікті дамытуды, белсенділікті ынталандыруды, педагогикалық еңбек нәтижелерін сараланған бағалауды қамтиды. 2024 жылдан бастап аттестаттаудың жаңа ережелері қолданылады. Орталық білім беру орталығының әкімшілігі мен әдістемелік қызметі аттестаттау мәселелері бойынша түсіндіру жұмыстары аясында қосымша білім беру мұғалімдеріне әдістемелік кеңестер, кеңестер, слайд-презентациялар, дөңгелек үстелдер өткізеді.

 Педагогті қолдау жүйесі, оның аттестаттау рәсімінен өту кезеңінде ғана емес, әр мұғалім проблемалық талдауды жүзеге асыра алатын (өзінің жетістіктерін ғана емес, өз жұмысындағы кемшіліктерді де көру) педагогикалық қызметтің жеке жүйесін қалыптастыруға көмектеседі. Осы мәліметтер негізінде модельдеу, өз қызметін жоспарлау, жоспарланған нәтижелерді алу, әдістемелік қызметке сұраныс қалыптастыру. 2023-2024 оқу жылында аттестаттау рәсімі өтеді:

Педагог-сарапшы санатын беруге:

Барт О. Г.

Еременко В. Ю.

Сафиуллина К. Р.

Сулейменова Е. В.

Педагог-зерттеуші санатын беруге:

Акимова И. Б.

 

 

                    6.  АВТОРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ:

Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығының қосымша білім беру педагогтері күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар мен оқу білім беру бағдарламалары бойынша жұмыс істейді.Қалалық сараптама кеңесі бекіткен қолда бар білім беру бағдарламалары.

Ескертпе: 2023-2024 оқу жылында Степногорск қаласының білім бөлімінің сараптамалық кеңесіне БЖШО МКҚК педагогтерінің білім беру бағдарламалары ұсынылды.СК келесі педагогтердің білім беру оқу бағдарламалары қаралды және бекітілді:

Білім беру бағдарламасының атауы

Автордың ТАӘ

Рецензенттің ТАӘ

1

"Пікірсайыс" клубы- әлеуметтік-педагогикалық бағыттағы бірлестігі ҚББ ББОБ

Аяған Н.А.

 

Гридасова Е. А. Степногорск қ. ОТЖ директорының орынбасары

Волянская В. Н. – педагог – зерттеуші

Уренцева Л. Г. – педагог-зерттеуші

Еременко В. Ю. Степногорск қ. БЖШО ҒӘЖ әдіскері

2

Дүниетану- «Қуаныш мектебі» әлеуметтік-педагогикалық бағытының бірлестігі»  ҚББ ББОБ

Камза Ш.Д.

3

"Музыкалық қонақ бөлмесі" көркемдік - эстетикалық бағыты» ҚББ ББОБ

Швецова С.Н.

4

Сауат ашу-– "Қуаныш мектебі" студиясы- әлеуметтік-педагогикалық бағыттың бірлестігі» ҚББ ББОБ

Сулейменова Е.В.

5

"Бес+" студиясы- көркемдік-эстетикалық бағыты» ҚББ ББОБ

Кусаинова А.К.

 

6

"Домбыра "үйірмесі"көркемдік - эстетикалық бағыт ҚББ ББОБ

Аднабаев Р.Н.

 

 

   Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығында қосымша білім берудің үйірме қызметін кеңейту және жаңа шығармашылық бірлестіктерді енгізу, сондай-ақ жаңадан келген педагогтерді жұмысқа орналастыру кезінде білім беру бағдарламаларын жазу бойынша осындай жұмыс жүргізілетін болады.

 

7.ИННОВАЦИЯЛЫҚ  ҚЫЗМЕТКЕ  ӘДІСТЕМЕЛІК  ҚОЛДАУ

 

Инновациялық қызметті әдістемелік сүйемелдеу БЖШО МКҚК  мынадай түрде жүргізіледі:

 

- әр педагогтың білім беру процесінде педагогикалық технологияларды және олардың элементтерін қолдану бойынша база құрылып, толықтырылуда;

 

- шығармашылық қызметте инновациялық педагогикалық технологияларды қолдануға жаңадан келген педагогтарды тарту;

 

- жаңа талаптар мен стандарттар бойынша КТЖ, білім беру оқу бағдарламасын жазуды оқыту;

 

- білім беру оқу бағдарламаларына аналитикалық толықтырулар жаза отырып, ЕҰ педагогтарының жұмысына инклюзивті тәжірибелерді енгізу;

 

- аттестатталатын педагогтердің бейне сабақтары бойынша электрондық базаны толықтыру.

 

- БЖШО педагогтерінің   әдістемелік әзірлемелерінің деректер банкі құрылды

 

2023-2024 оқу жылында Балалар – жасөспірімдер шығармашылығы орталығында "шығармашылық топтардағы педагогтерді ұйымдастыру және олардың жұмысы"шығармашылық жобасы жоспарланып, іске асырылды;

 

"Степногорск қаласының Балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы" МКҚК қосымша білім беру педагогтерінің шығармашылық топтарының

2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

 

Мақсаты: педагогтердің кәсіби дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру, білім беру процесін жаңғыртудың оңтайлы жолдарын іздеу мақсатында ұжымдық ынтымақтастық процесінде олардың шығармашылық белсенділігін дамыту.

 

Міндеттері:

 бағыттар бойынша оқу-тәрбие, әдістемелік жұмысты жоғары кәсіби деңгейде ұйымдастыру және өткізу;

 инновациялық технологиялар саласындағы балалар мен жасөспірімдердің қызығушылығын ынталандыру;

 балалар мен жасөспірімдердің даму және әлеуметтену ортасын кеңейту;

 педагогтердің  педагогикалық біліктілігін арттыру.

 

                                          Түсіндірме жазба

 

Қазіргі уақытта қосымша білім беру жүйесі белсенді дамып келеді. Қазіргі қоғам қосымша білім беру мекемелеріне, оларда білім беру процесін ұйымдастыруға, бағдарламалардың, әдістемелердің, технологиялардың мазмұнын таңдау мен негіздеуге, нәтижелерге, педагог кадрларды іріктеуге және оқытуға жаңа талаптар қояды.

Степногорск қаласының Балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығында 16 шығармашылық бірлестік жұмыс істейді. Жұмыс 4 бағыт бойынша жүргізілуде:

  • көркем және эстетикалық
  • сәндік-қолданбалы
  • әскери-спорттық
  • әлеуметтік-педагогикалық

Бүгінгі таңда білім сапасы мен педагогикалық кәсіпқойлыққа қойылатын талаптар бұрынғыдан да өсті, бұл мұғалімнің кәсіби деңгейін арттырудың мазмұны мен формаларын өзгертуді көздейді. Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығында өз қызметін 22 қосымша білім беру педагогы жүзеге асырады.

Қосымша білім беру мұғалімдерінің құзыреттілік кешенін дамытуда мұғалімдердің әдістемелік құрылымдары үлкен рөл атқарады. Солардың бірі-шығармашылық топтар.

Педагогтердің шығармашылық топтары-өзара шығармашылыққа, материалдарды зерттеуге, әзірлеуге, жалпылауға, балалармен жұмыс істеудің оңтайлы жолдарын зерттеуге және іздеуге мүдделі педагогтардың тиімді кәсіби бірлестігі. Шығармашылық топтарда жұмыс істеу қосымша білім беру мұғалімдерінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің деңгейін арттыруға мүмкіндік береді, кәсіби қызмет жағдайында өзін-өзі жетілдіруге мотивация қалыптастырады.

Алгоритм

қосымша білім беру педагогтерінің шығармашылық топтарын құру:

 

1-қадам. 2020-2023 жылдарға арналған әдістемелік қызметтің жұмысын талдау.

2-қадам. Өз аймағындағы білім беру ұйымдарының жұмыс тәжірибесімен танысу.

3-қадам. Ұжымда (әдістемелік кеңесте) ұйымда шығармашылық топтар құру қажеттілігі туралы хабарлама.

4-қадам. Шығармашылық топтардың 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспарының тұсаукесері.

Шығармашылық топтар:

 Көркемдік-эстетикалық бағыт

1. Волянская Валентина Николаевна (топ жетекшісі)

2. Сафиуллина Кристина Рамисовна

3. Балгабаева Жанна Қанатқызы

            Сәндік-қолданбалы шығармашылық

1. Икс Ирина Владимировна

2. Шульга Елена Анатольевна (топ жетекшісі)

3. Акимова Иван Борисовна

4. Мухатаева Венера Каирбековна

Әлеуметтік-педагогикалық бағыт

1. Барт Оксана Геннадьевна (топ жетекшісі)

2. Ковальчук Анастасия Андреевна

3. Гамастинов Салихжан Галимжанович

 Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс

1. Еременко Вера Юрьевна (топ жетекшісі)

2. Сулейманова Елена Викторовна

3. Қамза Шұғыла Досжанқызы

 

                                     Жұмыс   жоспары

  •  
  •  
  • шара
  •  
  •  
  1.  

Көркемдік-эстетикалық бағыт

"Көркемдік-эстетикалық даму" білім беру саласын іске асыруда қолданылатын инновациялық технологиялардың элементтері

 

  1.  

Волянская В.Н. топ жетекшісі))

Сафиуллина К.Р.

Балгабаева Ж.К.

 

 

  1.  

Сәндік-қолданбалы шығармашылық

"Сәндік-қолданбалы өнердегі жаңа технологиялар"

  1.  

Икс И.В.

Шульга Е.А.( топ жетекшісі)

Акимова И.Б.

Мухатаева В.К.

 

 

  1.  

Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс

"Мектеп жасына дейінгі балаларды дамытуда инновациялық технологияларды қолдану"

 

  1.  

Еременко В.Ю.( топ жетекшісі))

Сулейменова Е.В.

Қамза Ш.Д.

 

  1.  

Әлеуметтік-педагогикалық, әскери-спорттық бағыт

"Педагогтердің практикалық кәсіби қызметте қолданатын заманауи тәрбие технологиялары"

  1.  

Барт О.Г.( топ жетекшісі))

Ковальчук А.А.

Гамастинов С.Г.

 

 

                        Күтілетін нәтижелер:

  • Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
  • Жобаны іске асыру.
  • Инновациялық технологиялар саласындағы балалар мен жасөспірімдерді тарту.
  • Әр тақырып бойынша әдістемелік құрал шығару.

 

https://www.instagram.com/p/C0L9klJsJND/?igsh=YXplNWhtc2Q0MHlz

https://www.instagram.com/p/C1EMg_6M5lF/?igsh=enA5MDFzMzYwNHNm

https://www.instagram.com/p/C2uPh1CseQz/?igsh=ZDBsZ2Y1OGN6aTUx

https://www.instagram.com/p/C3r29kwovcx/?igsh=dHA3cGtzY2t2dmt2

Қосымша білім беру мекемесінің инновациялық қызметінің жетістігі көбінесе кадр ресурсына, әдістемелік қызметтің ақпарат пен материалды дұрыс беруіне және мұғалімдердің білім берудің жаңа мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізуге кәсіби дайындығына байланысты. Бұл мұғалімнің іс-әрекетінің, стилі мен ойлауының өзгеруі арқылы көрінеді.

   БЖШО әдістемелік жұмысының негізгі мақсаты-педагог тұлғасының шығармашылық әлеуетін арттыру мақсатында оқу-тәрбие процесіне жаңа білім беру технологияларының элементтерін енгізу. Әдістемелік қызмет жыл сайын әрбір бірлестіктің (ансамбль, үйірме, клуб, студия, орталық) оның маңыздылығын, жетістіктері мен жетістіктерін қадағалайды. Жетістіктерге талдау жасалады, нәтижелілік, әр бірлестіктің "болуын" жалғастыру, заманауи талаптарды ескере отырып, мұғалімнің кәсіби дайындығы туралы қорытынды жасалады. Әр бірлестіктің бағытын ескере отырып, педагогтарға басқа технологиялармен танысуға және пайдалануға консультациялық көмек көрсетіледі.

  1. ҚОРЫТЫНДЫЛАР МЕН ҰСЫНЫСТАР.

1.Курстардан өту, жарияланымдар, электрондық және баспа басылымдарын шығару, түрлі деңгейдегі байқаулар мен іс-шараларға қатысу және т. б. арқылы қосымша білім беру педагогтерінің құзыреттілік және кәсіби деңгейін арттыру бойынша БЖШО әдістемелік қызметінің жұмысын жалғастыру.;

2.Педагог кадрларды және оларға теңестірілген адамдарды аттестаттаудың жаңа қағидаларын ескере отырып, қосымша білім беру педагогтері үшін аттестаттау іс-шараларының (аттестаттау, БҚ, курстар, жарияланымдар) мерзімдерін нақты қадағалау.

3.БЖШО педагогтерінің біліктілігін арттыру курстарынан өту және курстан кейінгі қолдау кестесі бойынша жұмысты жалғастыру;

4.БЖШО МКҚК бірлестіктеріне инклюзивті практиканы енгізу бойынша жұмысты жалғастыру.

    5.Аттестатталатын педагогтердің бейне сабақтары бойынша электрондық базаны толықтыру.

    6.2024-2025 оқу жылында "Қосымша білім беру саласындағы бинарлық және интеграцияланған сабақтар"шығармашылық жобасын жоспарлау

 

      Жалпы   БЖШО-ның ӘК  жұмысы  қанағаттанарлық деп танылсын.


Текст