«Ақмола облысы білім басқармасының
Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы
Степногорск қаласының балалар - жасөспірімдер шығармашылық орталығы»
мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
БЖШО әдістемелік кеңесі аясында
«Өзіңе қарай қадам жаса»
әлеуметтік-педагогикалық және көркем-эстетикалық бағыттар түйіскен жерінде
кіріктірілген сабағы
Дайындағандар:
Қосымша білім беру педагогтері
Барт О.Г.
Крель А.В.
Степногорск қ., 2025ж.
Өзектілігі:
Виртуалды ақпараттық кеңістік пен гаджеттер жақында біздің санамызды және сөзбе-сөз айтқанда денемізді жаулап алды. Әрбір жас компьютерде көп уақыт өткізеді. Электроника бізге көптеген мүмкіндіктер мен үлкен ақпараттық өріс берді, бірақ біздің қозғалысымызды алып тастады. Бұл кіріктірілген сабақта біз би мәдениетінің бастауларына қайта ораламыз және қарапайым қозғалыстар қарым-қатынас құралы ретінде қызмет ете алатынын ғана емес, сонымен қатар бидің біздің ішкі күйімізге әсер етіп, реттейтінін дәлелдейміз.
Мақсаты: жасөспірім оқушыларды "еркін би" техникасының элементтерімен және оның эмоционалды және дене жағдайына әсерімен таныстыру
Міндеттері:
1. Денені босаңсыту қабілетін дамыту
2. Қозғалыстағы дененің қалпын үйрету
3. Эмоциялар мен дененің байланысы туралы түсініктерін дамыту
4. Эмоция мен дененің үндесуі шығармашылықты еркін көрсетуге және қойылым сюжетін көрерменге жеткізе білуге ықпал ететіндігі туралы түсінік беру.
Музыкадан туған және бидің қозғалыстағы сезімін бейнелейтін би идеясы американдық биші, еркін би бағытын құрушы және негізін қалаушы Айседора Дунканға тиесілі. Ол жасанды «па» балетінен бас тартып, биде сұлулықты, денсаулықты және адамгершілікті көркем бейнелеу үшін адамның табиғи қимылдарын қолдануды ұсынды.
Әдебиеті:
1. Борцова, А.С. Танец. Бидің адамның психоэмоционалдық жағдайына әсері. Би мәдениетінің даму тарихы / А.С.
2. Борцова, О.В.Евдокимова. — Мәтін: тікелей // Жас ғалым. — 2022. — No 7 (59). — 113-119 б. — URL: https://moluch.ru/young/archive/59/3159/ (өтініш берген күні: 21.04.2025).