"Ақмола облысының білім басқармасының
Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі жанындағы
Степногорск қаласының
Балалар -жасөспірімдер шығармашылық орталығы" МКҚК-ның
2024-2025 оқу жылы үшін
әдістемелік қызметтің жұмысын талдауы
2024-2025 оқу жылында БЖШО МКҚК – нда 21 педагог – 14 қосымша білім берудің негізгі қызметкерлері, 6 қосымша педагог жұмыс істейді. 1 педагог-бала күтімі бойынша демалыста.
1) Білімі (25.05.2024 ж. жағдайы бойынша)
негізгі құрамы: магистратура - 2 жоғары– 11 техникалық кәсіби - 4 арнайы орта -4 Барлығы - 15 |
қоса атқарушылар: жоғары –6
Барлығы - 6 |
2) Педагогикалық жұмыс өтілі (25.05.2024 ж. жағдайы бойынша.)
негізгі құрамы: 0-ден 2 жылға дейін-3 3 жылдан- 5 жылға дейін-3 6 жылдан-10 жылға дейін-1 11 жылдан-15 жылға дейін-1 16жылдан -20 жылға дейін-2 20 жылдан астам-5 Барлығы - 15 |
қоса атқарушылар: 0-ден 2 жылға дейін-0 3 жылдан- 5 жылға дейін-0 6 жылдан-10 жылға дейін-1 11жылдан -15 жылға дейін-2 16 жылдан-20 жылға дейін-1 20 жылдан астам-2 Барлығы - 6 |
3) Қосымша білім беру педагогтің санаты
(25.05.2024 ж. жағдай бойынша.)
негізгі құрам: жоғары – 1 екінші – 1 педагог - 1 педагог – модератор -1 педагог – сарапшы -3 педагог – зерттеуші -2 с/ж – 4 Барлығы - 15 |
қоса атқарушылар: педагог - 3 педагог – сарапшы -0 педагог – зерттеуші - 3 педагог- шебер- 1 Барлығы - 6 |
2024-2025 оқу жылында БЖШО МКҚК -нда 15 бірлестіктің 4 бағыты бойынша жұмыс жүргізілді:
3. ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТ ЖҰМЫСЫНЫҢ МІНДЕТТЕРІ
Педагогикалық тақырыбы:
Оқыту, тәрбиелеу және дамыту сапасын басқару
әлеуметтік-мәдени және тұлғалық принциптерін іске асыру-
қосымша білім беру жағдайдағы бағдарланған педагогикалық
білім беру.
Әдістемелік тақырыбы : Оқытуға жаңа технологияларды енгізу тұлғаның шығармашылық әлеуетін арттыру мақсатындағы процесс.
Мақсаты: кәсіби құзыреттілікті және педагогикалық біліктілікті арттыру үшін жағдайлар жасау шығармашылық дамыту арқылы қосымша білім беру мұғалімдерінің шеберлігі олардың және олардың тәрбиеленушілерінің әлеуеті.
Міндеттері:
1) Оқыту процесінің тиімділігін арттыру;
2) оқушылардың арнайы және қосымша (білімді игеру процесіне қатысты) қабілеттерін дамыту және қалыптастыру;
3) педагогикалық және инновациялық қызмет тәжірибесін анықтау, зерделеу және тарату арқылы қосымша білім беру педагогтерінің біліктілік өсуіне мониторинг жүргізу;
4) білім беру процесін жүзеге асыруды әдістемелік қамтамасыз ету.
ӘК қосымша білім беру педагогтерімен жұмыс нысандары:
- Кеңес, жиналыстар, семинарлар;
- баяндамалар, хабарламалар;
- ашық сабақтар, іс-шаралар;
- сабақтарға өзара қатысу;
- ОПТ зерттеу;
- жас педагог мектебі;
- педагогикалық шеберліктің пәндік онкүндігі;
- түрлі деңгейдегі байқауларға қатысу (педагогтер, балалар)
- дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру;
- ЕББҚ бар балалармен жұмысты ұйымдастыру;
- ОПТ-ні аттестаттауға және жалпылауға дайындық бойынша консультациялар;
- өзін-өзі тәрбиелеуге бағдарлау.
Педагогикалық шеберлікті жетілдіру, оқушылардың танымдық іс -әрекетін ұйымдастыруда заманауи әдістерді, әдістерді, құралдарды, технологияларды қолдану, оқу-тәрбие процесінің нәтижелілігін талдау мәселелері қарастырылатын әдістемелік кеңес педкадрлармен жұмыс істеуде маңызды орын алады.
КҮНІ |
Әдістемелік кеңес отырыстарының тақырыбы |
№1отырыс 03.09.2024ж.
|
Әдістемелік қызметтің 2023-2024 оқу жылындағы жұмысын талдау және 2024-2025 оқу жылына әдістемелік жұмысты жоспарлау
|
№ 2отырыс 24.11.2024ж.
|
Шығармашылық зертханасы Кіріктірілген сабақтардың үзінділері
Бағыттар бойынша балаларға қосымша білім берудің білім беретін оқу бағдарламаларының презентациясы. |
№ 3отырыс 20.02.2025ж.
|
Шығармашылық зертханасы Кіріктірілген сабақтардың үзінділері
"Ұстаз" - педагогтің үздіксіз даму платформасы |
№ 4отырыс 22.04.2025ж. |
ОПТ –ні қорғау бойынша "Хореографияның мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың жеке қасиеттерін дамытуға әсері"
Шығармашылық зертханасы Біріктірілген сабақтардың үзінділері |
4.ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІКТІ АРТТЫРУ
5.1. КУРСТАР, ВЕБИНАРЛАР
2024-2025 оқу жылында БЖШО МКҚК педагогтері семинарлар мен вебинарларға қатысты:
№ |
ТАӘ |
Семинардың тақырыбы |
Дата прохождение |
1 |
Акимова И.Б. |
"Қосымша білім беру педагогтарын әдістемелік қолдауы" РҚББОӘО
|
13.12.2024ж. |
2 |
Волянская В.Н. |
"Қосымша білім беру педагогтарын әдістемелік қолдауы" РҚББОӘО
|
13.12.2024ж. |
3 |
Гридасова Е.А. |
«Инновационный педагог- требования современности» |
18.09.2024ж. |
4 |
Еременко В.Ю. |
"Қосымша білім беру педагогтарын әдістемелік қолдауы" РҚББОӘО |
13.12.2024ж. |
5 |
Камза Ш.Д. |
"Қосымша білім беру педагогтарын әдістемелік қолдауы" РҚББОӘО |
13.12.2024ж. |
6 |
Карстен Н.О. |
"Қосымша білім беру педагогтарын әдістемелік қолдауы" РҚББОӘО |
06.02.2025ж. |
7 |
Акимова И.Б. |
"Шекарасыз білім. Үздік тәжірибелер мен тәсілдері" "Өрлеу" БАҰО
|
12.04.2025ж. |
8 |
Волянская В.Н. |
"Шекарасыз білім. Үздік тәжірибелер мен тәсілдері"«Өрлеу» БАҰО |
12.04.2025ж. |
5.2. КӘСІБИ ШЕБЕРЛІК БАЙҚАУЛАРЫ,
БЖШО ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ҚАТЫСУЫ МЕН ЖЕТІСТІКТЕРІ
5.3. КОНФЕРЕНЦИЯЛАР, СЕМИНАРЛАР
Оқу-тәрбие процесі барысында қосымша білім беру педагогтерінің шығармашылық жұмысының маңызды көрсеткіші педагогикалық ұжымның нәтижелілігі болып табылады. Ол үшін әр түрлі жоспардағы іс-шаралардың ұйымдастырылуы мен қатысуын қадағалау қажет. БЖШО ӘК жұмысы педагогтердің кәсіби өсуіндегі нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған.
2024-2025 оқу жылында БЖШО педагогтері қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық іс-шаралардың жеңімпаздары мен жүлдегерлері болды:
№ |
Педагогтің ТАӘ |
Педагогикалық конференциялар, дөңгелек үстелдер, шығармашылық жобалар |
Байқаулар |
1 |
Акимова И.Б. |
Баяндама: "БҚББ жүйесіндегі инклюзивті білім және инклюзивті мәдениет (семинар-практикум) 29.11.2024ж. |
|
2 |
Балгабаева Ж.К. |
"Балаларға қосымша білім беруде инновациялық технологияларды қолдану" (ҚББ педагогтерінің қалалық секциясы)26.08.2024ж. |
|
3 |
Барт О.Г. |
«Авторлық бағдарламаны қорғау» (ҚББ педагогтерінің облыстық семинары)15. 10.2024ж. |
|
4 |
Волянская В.Н. |
1.« Авторлық бағдарламаны қорғау» (ҚББ педагогтерінің облыстық семинары) 15. 10.2024ж. 2."Дарынды балалармен ұйымдастыру. Жұмыс әдістері мен формалары" (ҚББ педагогтерінің облыстық вебинары) 2025ж.
|
|
5 |
Еременко В.Ю. |
1."Педагогтарды шығармашылық топтарда ұйымдастыру және олардың жұмысы. Степногорск қ. БЖШО-ның жұмыс тәжірибесінен (ҚББ педагогтерінің облыстық вебинары)13.12.2024ж. 2.«Педагогтің кәсіби өсуінің шарты ретінде авторлық білім беру бағдарламасы "( ӘК облыстық отырысы)18.02.2025ж.
|
1."Қазіргі мектеп және менің пәнім" халықаралық Педагогикалық эссе байқауында 2 дәрежелі дипломы 29.11.2024 ж. 2."Идеялар марафоны" аймақтық байқауында 3 дәрежелі дипломы 28.11.2024 ж. 3."Әдістемелік вернисаж" педагогикалық жұмыстардың ашық республикалық фестивалінде 1 дәрежелі дипломы 24.01.2025 ж. |
6 |
Қамза Ш.Д. |
|
"Қосымша білім берудің үздік педагогы"қалалық байқауында 2 дәрежелі дипломы 28.02.2025 ж. |
9 |
Карстен Н.О. |
|
«Үздік авторлық бағдарлама» халықаралық педагогикалық байқауында 1-дәрежелі дипломы 27.12.2024ж. «Үздік қосымша білім беру педагогы» қалалық байқауында 1-дәрежелі дипломы 28.02.2025 ж. |
11 |
Сулейменова Е.В. |
|
"Менің кәсібім-менің мақтанышым" республикалық онлайн-конкурсында 1 дәрежелі дипломы 09.09.2024 ж. |
5.4. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІК
2024-2025 оқу жылына арналған
"СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ
БАЛАЛАР - ЖАСӨСПІРІМДЕР
ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ ОРТАЛЫҒЫ" МКҚК-ның
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОНКҮНДІГІНІҢ ЖОСПАРЫ
№ |
Педагогтің ТАӘ |
Шығармашылық бірлестік |
Сабақтың тақырыбы |
Өткізу күнінің сілтемесі |
1 |
Қамза Шұғыла Досжанқызы |
Дүниетану-бөлімі «Школа радости» студиясы
|
«Отан Қорғаушы лар» Тақырып тық сабағы |
02.05.25ж. https://www.instagram.com/p/DJOc5BSt1V7/?igsh=YmYxM2x1OXNienRp
|
2 |
Карстен Надежда Олеговна |
АБВГДейка-бөлімі «Балауса» студиясы |
Э э әрпі [э] дыбысы
|
05.05.25ж. https://youtu.be/6e7mteMpRGM?si=UMD15oS3hb8wIejb
|
3 |
Шульга Елена Анатольевна Шахвали Акжунис Маликовна |
Студия «Чудо мастера» Студия «Веселая радуга» |
«Біздің Жеңіс» көрмесі |
05.05.25ж. https://www.instagram.com/p/DJRCCyVNOba/?img_index=1&igsh=MTB3eDdmaWxobjhqOQ==
|
4 |
Сулейменова Елена Викторовна |
«Лимпопо» театр студиясы |
«Ертегі-импровизациясы» |
06.05.25ж. https://drive.google.com/file/d/1K2DtPpf_tps5DmSsMOx6lI-49TAi_W6P/view?usp=sharing
|
5 |
Еликбаев Ерлан Рамазанович |
«Атамекен» үйірмесі |
«Ақсу кентінің географиялық жағдайы» |
06.05.25ж. https://cloud.mail.ru/stock/43RMuLDuCNVojSeQBAB1kDcY
|
6 |
Волянская Валентина Николаевна |
«Эксклюзив» Хореографиялық ансамблі |
«Көктемгі көңіл-күй» этюдтер |
06.05.25ж. https://www.instagram.com/p/DJjUp52o028/?igsh=MTBneHh3MXR1aTN0NQ==
|
7 |
Икс Ирина Владимировна |
«Мягкая игрушка» үйірмесі |
«Жолақты мозаика» |
10.05.25ж. https://www.instagram.com/p/DJjOXyGIo2J/?igsh=MTVlOHVpaWIxcnU4NQ==
|
Педагог кадрлардың әдістемелік және кәсіби шеберлігін арттырудың тұтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету, педагогикалық процестің тиімділігін арттыру мақсатында 2025 жылғы 2-12 мамыр аралығында "Степногорск қаласының балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығы" МКҚК-да қосымша білім беру педагогтерінің педагогикалық шеберлігінің онкүндігі жоспарланып, өткізілді. БЖШО әдістемелік қызметі онкүндіктің бағыттар бойынша жұмыс жоспарын әзірледі (жоспар қоса беріледі).
Жыл сайын онкүндік қарым-қатынас алаңы, уақыт талаптарына сәйкес келетін білім беру процесінде инновациялық идеяларды көрсету ретінде ұйымдастырылады. Онкүндікті өткізу бағдарламасы қосымша білім беру педагогтарының қызметінің әртүрлі нысандары мен әдістерін көрсетті. Ұжымдық және жеке жұмыс түрлері сәтті біріктірілді. Мұғалімдер мен олардың тәрбиеленушілері онкүндіктің барлық оқиғаларының белсенді қатысушысы болып табылады. Онкүндік коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді, оқушылардың танымдық белсенділігін белсендіреді, танымдық мотивация деңгейін арттырады, ұжымда жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытады және оқушылардың жас ерекшеліктерін және әрбір шығармашылық бірлестіктің бағыттарын ескере отырып жүргізіледі. Айта кету керек, онкүндік барысында мұғалімдер өз жұмыстарын түрлі интернет платформаларда жариялады. Осылайша, әркім мазмұны, тақырыбы, құрылымы бойынша әр түрлі ашық сабақтарға, ертеңгіліктерге, іс-шараларға қатысуға мүмкіндік алды. БЖШО педагогтері өздерінің педагогикалық шеберліктерін көрсетті, инновациялық технологияларды қолдана отырып сабақ өткізу тәжірибелерімен бөлісті. Үйірмешілер өзін – өзі ұйымдастырудың, қойылған міндеттерді орындаудың жақсы деңгейін, қосымша білім берудің білім беру оқу бағдарламаларының талаптарына сәйкес әмбебап оқу іс-әрекеттерін жеткілікті дәрежеде меңгеру деңгейін көрсетті.
Өткізілген ашық іс-шаралар әр баланың шығармашылық және зияткерлік қабілеттері мен мүмкіндіктерін барынша ашуға бағытталған қызықты және танымдық болды. Ұсынылған іс-шаралар эстетикалық және сауатты безендірілген бай материалдармен қаныққан. Іс-шараларда ынтымақтастық атмосферасы орнады, балалар бір-бірімен және педагогтермен ынтымақтастықта белсенді жұмыс істеді.
Қорытындылар:
оң серпін береді;
5.6. ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ АТТЕСТАТТАУ ЖӘНЕ ЖАЛПЫЛАУ
Педагогтерді аттестациялау педагогикалық біліктілікті арттырудың құрамдас бөлігі болып табылады. Ол кәсіби шеберлікті арттыруды, шығармашылық белсенділікті дамытуды, белсенділікті ынталандыруды, педагогикалық жұмыстың нәтижелерін сараланған бағалауды қамтиды. 2025 жылдан бастап аттестаттаудың жаңа ережелері күшіне енеді. Балалар- жасөспірімдер шығармашылығы орталығының әкімшілігі мен әдістемелік қызметі сертификаттау мәселелері бойынша түсіндіру жұмыстары аясында қосымша білім беру педагогтері үшін әдістемелік кеңестер, консультациялар, слайд-презентациялар, дөңгелек үстелдер өткізеді. Педагогтің кәсіби қызметі біліктілігін үнемі жаңартып, жетілдіруді, тәжірибесін дамытуды, құзыреттілік деңгейін арттыруды талап етеді. «Ұстаз» – ұстаздың үздіксіз дамуының алаңы. Бұл мұғалімнің іс-әрекетін объективті бағалау, нәтижені бақылау, жедел хабардарлық, бақылау және талдау құралы және өзін-өзі дамытуға мотивация. Педагогті қолдау жүйесі тек аттестаттау рәсімі кезінде ғана емес, педагогикалық қызметтің жеке жүйесін құруға көмектеседі, онда әрбір мұғалім проблемалық талдауды жүзеге асыру (өз жетістіктерін ғана емес, жұмысындағы кемшіліктерді де көру) игереді. Және осы деректерге сүйене отырып, модельдеу, іс-әрекеттерді жоспарлау, жоспарланған нәтижелерді алыңыз және әдістемелік қызметке сұраныс жасау. 2024-2025 оқу жылында аттестаттау рәсімі өтеді:
Педагог – модератор санатын тағайындау үшін:
Гридасова Е.А. - БҚҰ әдіскері
6. АВТОРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ:
Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығының қосымша білім беру педагогтері күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар мен оқу білім беру бағдарламалары бойынша жұмыс істейді. Қалалық сараптама кеңесі бекіткен қолда бар білім беру бағдарламалары.
Ескертпе: 2024-2025 оқу жылында Степногорск қаласының білім бөлімінің сараптамалық кеңесіне БЖШО МКҚК педагогтерінің білім беру бағдарламалары ұсынылды.СК келесі педагогтердің білім беру оқу бағдарламалары қаралды және бекітілді:
№ |
Білім беру бағдарламасының атауы |
Автордың ТАӘ |
Рецензенттің ТАӘ |
1 |
"Веселая радуга" студиясының сәндік-қолданбалы бағыттағы бірлестігі ҚББ ОБ |
Шахвали А.М. |
Е.А.Гридасова Степногорск қ. БЖШО ОТЖ директорының орынбасары В.Н.Волянская– педагог – зерттеуші В.Ю.Еременко Степногорск қ. БЖШО ҒӘЖ әдіскері |
2 |
Азаматтық-патриоттық бағыттағы бірлестігінің "Атамекен"үйірмесі ҚББ ОБ |
Елебаев Е.Р. |
|
3 |
"Көркемдік-эстетикалық бағыттағы бірлестігі "домбыра"үйірмесі ҚББ ОБ |
Аднабаев Р.Н. |
|
4 |
"Әлеуметтік-педагогикалық бағыттағы бірлестігінің "Балауса" студиясы-сауат ашу ҚББ ОБ |
Карстен Н.О. |
|
6 |
"Көркемдік-эстетикалық бағыттағы бірлестігінің " Бес + " вокалдық студиясы ҚББ ОБ |
Вавилова К.М. |
|
7 |
"Әлеуметтік-педагогикалық бағыттағы бірлестігінің -"Школа Радости" студиясы-қазақ тілі ҚББ ОБ |
Сулейменова К.Д. |
2024 жылы педагогтар Р. Н.Аднобаев, Н. О.Карстен, А. М. Шахвали қалалық әдістемелік кеңестің отырысында өздерінің авторлық бағдарламаларын трансляциялады.
https://www.instagram.com/p/DBqhm-5tPx7/?igsh=MWJva2tsaDFseDF3ZQ==
Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығында қосымша білім берудің үйірме қызметін кеңейту және жаңа шығармашылық бірлестіктерді енгізу, сондай-ақ жаңадан келген педагогтарды жұмысқа орналастыру кезінде білім беру бағдарламаларын жазу бойынша осындай жұмыс жүргізілетін болады.
білім беру бағдарламаларын игеру мониторингі
Қосымша білім берудің міндеттерінің бірі-білім берудің жоғары сапасына қол жеткізу. Қосымша білім беруде білім беру нәтижесін бағалау стандарты жоқ. Сондықтан әр педагог өзінің шығармашылық бірлестігінің тәрбиеленушілерінің білім беру бағдарламасын игеруін дербес қадағалайды.
Мониторингтің мақсаты педагог білім алушымен әр өзара әрекеттесуінің нәтижелерін жүйелі түрде тіркеу және талдау болып табылады, бұл белгілі бір тәрбиеленушінің, балалар шығармашылық ұжымының қызметін объективті талдауға мүмкіндік береді. Бұл әр оқушының пәндік және жеке нәтижелерінің өсу динамикасын бақылауға және осы негізде мұғалімнің жұмысын бағалауға мүмкіндік беретін бақылау жүйесі. Сондай-ақ, мониторинг білім беру процесінің сапасын басқару құралы болып табылады, өйткені ол кемшіліктерді анықтауға және білім беру процесінің мақсаттарына, мазмұны мен ұйымдастырылуына түзетулер енгізуге мүмкіндік береді.
Білім беру бағдарламасының мазмұнын игеру деңгейін келесі көрсеткіштер бойынша бағалауға болады:
2024-2025 оқу жылында балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығында 15 шығармашылық бірлестік жұмыс істейді. Әрбір білім беру бағдарламасы диагностикалық құралдарды қарастырады. Бағалау материалдары оқыту нәтижелерін анықтау, бекіту және ұсыну нысандары мен құралдарын, сондай-ақ олардың кезеңділігін сипаттай отырып, оқытудың нәтижелілігін бақылау жүйесін қамтиды.
Бақылау міндеттері:
1. Теориялық дайындық деңгейін және оқушылардың практикалық дағдыларын қалыптастыру дәрежесін анықтау;
2. Бірлестіктің білім беру бағдарламасының бір бөлігін немесе бүкіл курсын іске асырудың толықтығын талдау;
3. Оқу-тәрбие жұмысының болжамды және нақты нәтижелерінің арақатынасы;
4. Білім беру бағдарламасын толыққанды іске асыруға ықпал ететін немесе кедергі келтіретін себептерді анықтау;
5. Бірлестіктің білім беру қызметінің мазмұны мен әдістемесіне қажетті түзетулер енгізу.
"1+1" РЅУ-клубының мониторингі мысалында (жетекшісі Барт О.г.) оқушылардың білім беру бағдарламасын игеру сапасын бағалау бойынша БЖШО педагогтерінің жұмысын көруге болады.
"1+1 " РЅУ- клубы әлеуметтік-педагогикалық бағыттағы
бірлестігі» балаларға қосымша білім беру
оқу-білім беру бағдарламасын игеру динамикасы
Ақмола облысы білім басқармасының Степногор қаласы бойынша білім бөлімі жанындағы Степногорск қаласының балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының әлеуметтік-педагогикалық бағыттағы бірлестігінің -" 1+1 "РЅУ клубы" қосымша білім беруді игерудің жоспарланған нәтижелерінің оқушылардың жетістіктерінің тиімділігін диагностикалау
Педагог-психолог, қосымша білім беру педагогы Барт Оксана Геннадьевна аттестация аралық кезеңде балалардың дамудың аралық нәтижелеріне қол жеткізуін талдау және білім беру процесін уақтылы түзету үшін негіздерді анықтау негізінде оқушылардың оқу-білім беру бағдарламасын меңгеру деңгейін анықтау мониторингін жүзеге асырды.
Мониторингтің мақсаты: білім беру процесін даралау және балалармен жұмысты оңтайландыру
Мониторингтің міндеттері: балалардың оқу-білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелерін зерделеу-педагогикалық іс-әрекеттердің тиімділігін бағалау, психологиялық-педагогикалық диагностика нәтижелері негізінде білім алушылармен білім беру қызметін жобалау.
Диагностика әдістері: Бақылау, диагностикалық проективтік, ойын тапсырмалары, оқу іс-әрекетінің өнімдерін талдау, сабаққа жауаптар, сұхбат, ақпаратты статистикалық өңдеу.
Мониторинг объектісі: білім беру процесі және оның нәтижелері
Мониторинг субъектісі: "1+1"Psy-клубының оқушылары
Балалардың оқу-білім беру бағдарламасын төрт өлшем бойынша игеруі зерттелді: эмоционалды жағдайдың тұрақтылығы, стресске төзімділік, қарым-қатынас дағдылары, әлеуметтік белсенділік.
Мониторингтің болжамды нәтижесі: бірлестікте білім беру процесінің тиімділігін арттыру
Оқушылардың оқу-білім беру бағдарламасын меңгеру диагностикасының нәтижесі үш деңгеймен анықталады:
- көрсеткіш қалыптасты (жеткілікті деңгей)- ЗУН деңгейі осы жас кезеңі үшін жеткілікті жоғары;
- қалыптасу сатысындағы көрсеткіш – жеткілікті деңгейге жақын деңгей) - берілген параметрлер бойынша ЗУН деңгейі тұрақты қалыптасады және өседі;
- қалыптастырудың бастапқы кезеңіндегі көрсеткіш немесе қалыптаспаған (жеткіліксіз деңгей) - берілген параметрлер бойынша ЗУН деңгейі тұрақсыз, осы жас кезеңіндегі балалар үшін төмендетілген.
№ р/қ |
Психологиялық-педагогикалық мониторинг параметрлері |
Көрсеткіштер |
Мазмұны |
|
Эмоционалды күйдің тұрақтылығы |
8-10б. қалыптасты
|
Тұрақты, тіпті эмоционалды күйде, жағымды эмоциялары басым, көбінесе көтеріңкі көңіл-күйде, жағдайға адекватты жауап береді. |
4-7б. қалыптасады
|
Жеткілікті тұрақты эмоционалдық күй, жағдайға байланысты оң немесе теріс эмоцияларды көрсетеді, дегенмен, төмен көңіл-күй жоғарыға қарағанда жиі байқалады, кейде тітіркену және шаршау пайда болады. |
||
0-3б. қалыптасудың басталуы |
Тұрақсыз эмоционалды күй, көбінесе төмен көңіл-күйде, жағымсыз эмоциялар басым, тез ренжиді, шыдамсыз, ашушаң, тез шаршайды. |
||
|
Күйзеліс- тұрақтылығы |
8-10б. қалыптасты
|
Тұрақты күй, жағдайлардың басым көпшілігінде күйзеліс жағдайларға жауап береді. |
4-7б. қалыптасады
|
Тұрақты, жеткілікті тұрақты күй, көп жағдайда күйзеліс жағдайларға жауап береді. |
||
0-3б. қалыптасудың басталуы |
Тұрақсыз жағдай, күйзеліс жағдайларда зорлық-зомбылық реакциясы, туындаған күйзеліс жағдайларды өз бетінше жеңу қабілетінің төмен деңгейі, көптеген типтік жағдайларда көмек қажет. |
||
|
Қарым-қатынас дағдылары |
8-10б. қалыптасты
|
Сұрақтарды, жауаптарды ұдайы және нақты тұжырымдайды, қарастырылатын мәселелерді мұқият тыңдайды және белсенді түрде талқылайды, әңгімелесушілердің мәлімдемелеріне түсініктеме береді және оларға «сау» сыни баға береді, топта өз пікірін дәлелдейді, сонымен қатар әңгімелесушінің эмпатиясын білдіру, оның мәлімдемелерін коммуникацияның басқа қатысушыларының қабылдау мүмкіндіктеріне бейімдеу. |
4-7б. қалыптасады
|
Әр түрлі табыстарға қол жеткізеді, сұрақтар қояды және оларға нақты жауап береді, қарастырылып жатқан мәселелерді мұқият тыңдайды және белсенді түрде талқылайды, әңгімелесушілердің мәлімдемелеріне түсініктеме береді және оларға «сау» сыни баға береді, топта өз пікірін дәлелдейді, сонымен қатар әңгімелесушінің эмпатиясын білдіру қабілеті, басқа қатысушылардың қарым-қатынас мүмкіндіктерін қабылдауға бейімдейді. |
||
0-3б. қалыптасудың басталуы |
Топтық, жеке қарым-қатынаста, топтың қабылдауына рефлексия жасауда, топтық сөз жасауда қиналады немесе үндемейді. |
||
|
Әлеуметтік белсенділік |
8-10б. қалыптасты
|
Әр түрлі іс-әрекет түрлеріне белсенді қатысу және мақсатқа жету үшін жоғары деңгейде саналы дайындық, оған ұсынылатын нәрседе оның жеке мағынасы «қосады», әлеуметтік құнды мотивация пайда болады, өзіндік бір нәрсеге, жаңа нәрсеге үлес қосуға ұмтылу; іс-әрекетте тұлғалық қасиеттерін сенімді түрде көрсетеді |
4-7б. қалыптасады
|
Әр түрлі қызмет түрлеріне қатысу және мақсатқа жетуге дайын болу, |
||
0-3б. қалыптасудың басталуы |
Қызметте тұлғалық қасиеттердің көрінуі, мезгіл-мезгіл өзіндік бір нәрсеге, жаңа нәрсеге үлес қосуға ұмтылыс пайда болады; іс-әрекетте тұлғалық қасиеттерін көрсетеді |
.
*№ п/п |
ПК 3-1
Оқушының тегі, аты (ағымдағы жылдың мамыр айындағы жағдай бойынша) |
Психологиялық-педагогикалық мониторинг параметрлері |
||||||||||||
Эмоционалды күйдің тұрақтылығы |
Стресс- тұрақтылық |
Қарым-қатынас дағдылары |
Әлеуметтілік беленділік белсенділік белсенділік |
|||||||||||
Деңгейлері: 8-10 б. қалыптасады. 4-7 б қалыптасады. 0-3 б. қалыптасудың басталуы |
||||||||||||||
Сен. |
Янв. |
Май |
Сен. |
Янв. |
Май |
Сен. |
Янв. |
Май |
Сен. |
Янв. |
Май |
|||
|
Адукаускас Матвей |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
7 |
5 |
5 |
7 |
- |
6 |
6 |
|
|
Блюм Маргарита |
7 |
7 |
8 |
7 |
7 |
8 |
5 |
7 |
8 |
- |
6 |
7 |
|
|
Васейкина Вероника |
6 |
7 |
8 |
6 |
6 |
7 |
7 |
8 |
9 |
- |
7 |
8 |
|
|
Губанкова Виктория |
8 |
8 |
9 |
7 |
8 |
9 |
8 |
9 |
10 |
- |
8 |
8 |
|
|
Жуликова Ольга |
7 |
8 |
8 |
7 |
8 |
9 |
6 |
7 |
8 |
- |
6 |
7 |
|
|
Замченко Полина |
6 |
7 |
8 |
6 |
7 |
8 |
7 |
8 |
8 |
- |
6 |
7 |
|
|
Зданович Кирилл |
5 |
6 |
7 |
5 |
6 |
7 |
7 |
8 |
8 |
- |
5 |
6 |
|
|
Луткова София |
5 |
6 |
7 |
6 |
6 |
7 |
3 |
4 |
5 |
- |
4 |
5 |
|
|
Неплюхин Евгений |
8 |
8 |
9 |
7 |
8 |
9 |
7 |
7 |
8 |
- |
6 |
8 |
|
|
Ниязбекова Аимжан |
- |
- |
5 |
- |
- |
5 |
- |
- |
6 |
- |
|
5 |
|
|
Самарханова Мадина |
6 |
7 |
8 |
7 |
8 |
8 |
8 |
9 |
10 |
- |
8 |
9 |
|
|
Ушакова Карина |
6 |
7 |
7 |
6 |
7 |
8 |
7 |
7 |
8 |
- |
6 |
7 |
|
|
Топ бойынша орташа ұпай |
5,7 |
7,0 |
7,5 |
6,4 |
7,1 |
7,7 |
6,4 |
7,2 |
7,9 |
- |
6,2 |
6,9 |
|
№ п/п |
ПК 3 -2
Оқушының тегі, аты (ағымдағы жылдың мамыр айындағы жағдай бойынша) |
Психологиялық-педагогикалық мониторинг параметрлері |
|||||||||||
Эмоционалды күйдің тұрақтылығы |
Стресс- тұрақтылық |
Қарым-қатынас дағдылары |
Әлеуметтік белсенділік |
||||||||||
Деңгейлері: 8-10 б. қалыптасады. 4-7 б қалыптасады. 0-3 б. қалыптасудың басталуы |
|||||||||||||
Сен. |
Янв. |
Май |
Сен. |
Янв. |
Май |
Сен. |
Янв. |
Май |
Сен. |
Янв. |
Май |
||
|
Абилов Амин |
6 |
7 |
7 |
6 |
7 |
8 |
5 |
6 |
7 |
- |
6 |
7 |
|
Башкова Ксения |
5 |
7 |
7 |
7 |
8 |
9 |
6 |
7 |
8 |
- |
5 |
6 |
|
Бервинова Александра |
7 |
7 |
8 |
6 |
7 |
8 |
6 |
7 |
8 |
- |
7 |
8 |
|
Зернова Наталья |
7 |
8 |
9 |
7 |
8 |
9 |
9 |
10 |
10 |
- |
9 |
10 |
|
Крупина Элеонора |
8 |
8 |
8 |
6 |
7 |
7 |
9 |
9 |
10 |
- |
10 |
10 |
|
Әлжан Аида |
7 |
8 |
9 |
6 |
7 |
8 |
9 |
9 |
10 |
- |
7 |
8 |
|
Медведев Павел |
7 |
8 |
9 |
7 |
7 |
8 |
7 |
8 |
9 |
- |
8 |
9 |
|
Поляков Леонид |
- |
- |
7 |
- |
- |
7 |
- |
- |
6 |
- |
- |
5 |
|
Солодушкин Авенир |
6 |
7 |
8 |
7 |
7 |
8 |
6 |
7 |
7 |
- |
6 |
7 |
|
Суркова Милана |
7 |
7 |
8 |
6 |
7 |
8 |
7 |
8 |
9 |
- |
7 |
9 |
|
Тарасова Ксения |
- |
5 |
6 |
- |
6 |
7 |
- |
7 |
8 |
- |
5 |
6 |
|
Утюбаева Аружан |
- |
6 |
7 |
- |
6 |
7 |
- |
8 |
9 |
- |
7 |
8 |
|
Чернова Мирослава |
7 |
8 |
9 |
7 |
8 |
9 |
6 |
7 |
8 |
|
6 |
8 |
|
Шпехт Юлия |
9 |
9 |
10 |
8 |
8 |
9 |
9 |
9 |
10 |
- |
10 |
10 |
|
Топ бойынша орташа ұпай |
6,9 |
7,3 |
8,0 |
6,6 |
7,2 |
8 |
7,2 |
7,8 |
8,5 |
- |
7,2 |
7,9 |
Оқу-білім беру бағдарламасын меңгеру диаграммасы
ПК 3-1
ПК 3-2
Білім беру процесін диагностикалау нәтижелерін салыстырмалы талдау балалардың бағдарламалық материалды игеру нәтижелерінің тұрақтылығын көрсетеді, яғни барлық берілген төрт параметр бойынша оқушылардың дамуының оң нәтижесі байқалады: эмоционалды жағдайдың тұрақтылығы, стресске төзімділік, қарым-қатынас дағдылары, әлеуметтік белсенділік. Бұл нәтижелерге даму ортасын ұтымды жабдықтау, ата-аналармен жұмыс, Заманауи білім беру технологияларын қолдану, мұғалімдердің кәсібилігі нәтижесінде қол жеткізілді.
7. ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІ ӘДІСТЕМЕЛІК СҮЙЕМЕЛДЕУ
Инновациялық қызметті әдістемелік сүйемелдеу БЖШО МКҚК мынадай түрде жүргізіледі:
- әр педагогтың білім беру процесінде педагогикалық технологияларды және олардың элементтерін қолдану бойынша база құрылып, толықтырылуда;
- шығармашылық қызметте инновациялық педагогикалық технологияларды қолдануға жаңадан келген педагогтарды тарту;
- жаңа талаптар мен стандарттар бойынша КТБ, білім беру оқу бағдарламасын жазуды оқыту;
- білім беру оқу бағдарламаларына аналитикалық толықтырулар жаза отырып, ҚББ педагогтарінің жұмысына инклюзивті тәжірибелерді енгізу;
- аттестатталатын педагогтердің бейне сабақтары бойынша электрондық базаны толықтыру.
- БЖШО педагогтарының әдістемелік әзірлемелерінің деректер банкі құрылды
2024-2025 оқу жылында балалар – жасөспірімдер шығармашылығы орталығында "Қосымша білім беру саласындағы екілік және интеграцияланған сабақтар"шығармашылық жобасы жоспарланып, іске асырылды.
2024-2025 оқу жылына арналған
"Степногорск қаласының балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы" МКҚК қосымша білім беру педагогтерінің кіріктірілген сабақтарының
өткізу жоспары
Мақсаты: балалардың белгілі бір объектіні, тұжырымдаманы, құбылысты жан-жақты қарастыруы, жүйелік ойлауды қалыптастыру, қиялды ояту, танымға жағымды эмоционалды қатынас жасау үшін жағдай жасау.
Міндеттері:
Қосымша білім берудегі интеграцияланған сабақтар әрқашан өте танымал болды. Бұл немен байланысты? Педагогикалық ойдың көптеген классиктері әрқашан интеграцияға көп көңіл бөлді. Мысалы, Д. Локк бір зат екіншісінің элементтері мен фактілерімен толтырылуы керек деп тұжырымдады. Ал Г. Песталоцци оқу пәндерінің өзара байланысының алуан түрлілігін ашып, бір пәннің екіншісінен бөлінуінің ерекше қауіптілігіне назар аударды. Мен А. Каменский сонымен қатар оқу пәндері арасында байланыс орнату оқу процесінің тұтастығын қамтамасыз ету үшін қажет деп есептеді, онда "Барлығы-ең үлкені де, ең кішісі де біртұтас тұтастықты қалыптастыру үшін бір-бірімен байланысты болуы керек"
Қазіргі инновациялық жағдайда оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мұғалімнен балалардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың мазмұнын, формалары мен әдістерін анықтауда жаңа құндылық басымдықтарын іздеу арқылы практикалық қызметті жетілдіруді талап етеді.
Қосымша білім беруді әдістемелік жаңартудың бір бағыты-бір тақырып немесе тұжырымдама төңірегінде балалардың өмірінің бірнеше салаларынан оқу материалын интеграциялау негізінде интеграцияланған және кешенді сабақтарды құру және өткізу.
Степногорск қаласының балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығында 15 шығармашылық бірлестік жұмыс істейді. Жұмыс 4 бағыт бойынша жүргізілуде:
Біздің түсінігіміздегі интеграция пәндер бойынша білімнің өзара байланысы тұрғысынан ғана емес, сонымен қатар технологияларды, әдістерді және оқыту формаларын интеграциялау ретінде қарастырылады. Педагогикалық қызмет - бұл норма мен шығармашылықтың, ғылым мен өнердің бірігуі. Сондықтан бар оқу іс-әрекетінің әртүрлі әдістерін біріктіру, дұрыс үйлестіру маңызды. Табыс осыған байланысты болады, демек оқу нәтижесі.
Интегративті модель біртұтас даму кеңістігін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді, оның ерекшелігі әр оқушыға әркімнің қызығушылықтары мен бейімділігін ескере отырып, әр түрлі іс-әрекеттің максималды санын ұсынудан тұрады.
Алгоритм
Қосымша білім беру педагогтарының кіріктірілген сабақтарын өткізу:
1-қадам. 2023-2024 оқу жылындағы "Қосымша білім беру педагогтерінің шығармашылық топтарында жұмыс және ұйымдастыру " жобасының жұмысын талдау;
2-қадам. Интеграцияланған сабақтарды өткізу әдістемесімен танысу;
3-қадам. Біріктірілген сабақтарды өткізу қажеттілігі туралы ұжымда (әдістемелік кеңесте) хабарлама;
4-қадам. 2024-2025 оқу жылында "Қосымша білім беру саласындағы бинарлық және интеграцияланған сабақтар" жобасының жұмыс жоспарының презентациясы.
Жұмыс жоспары
№ |
Сабақтар |
Өткізу күні |
Жауаптылар |
1 |
Кіріктірілген сабақ |
қараша |
Ковальчук А.А. Карстен Н.О. |
2 |
Кіріктірілген сабақ |
қараша |
Еременко В.Ю. Шульга Е.А.
|
3 |
Кіріктірілген сабақ |
ақпан |
Гамастинов С.Г. Сулейменова Е.В.
|
4 |
Кіріктірілген сабақ |
ақпан |
Волянская В.Н. Икс И.В. |
5 |
Кіріктірілген сабақ |
сәуір |
Балгабаева Ж. К. Шахвали А.А.
|
6 |
Кіріктірілген сабақ |
сәуір |
Барт О.Г. Крель А.В. |
7 |
Кіріктірілген сабақ |
сәуір |
Акимова И.Б. Қамза Ш.Д. |
Күтілетін нәтижелер:
https://www.instagram.com/p/DCyGGkwtOXf/?img_index=4&igsh=MTVqdXg4MzlkOWNudg==
https://www.instagram.com/p/DGuldiYNMXi/?igsh=dG1qbml5ZTc1Z253
https://www.instagram.com/p/DI9LeUBtFVp/?igsh=ZTczM3dnbmM2aGpq
Қосымша білім беру мекемесінің инновациялық қызметінің жетістігі көбінесе кадр ресурсына, әдістемелік қызметтің ақпарат пен материалды дұрыс беруіне және мұғалімдердің білім берудің жаңа мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізуге кәсіби дайындығына байланысты. Бұл мұғалімнің іс-әрекетінің, стилі мен ойлауының өзгеруі арқылы көрінеді.
БЖШО әдістемелік жұмысының негізгі мақсаты-педагог тұлғасының шығармашылық әлеуетін арттыру мақсатында оқу-тәрбие процесіне жаңа білім беру технологияларының элементтерін енгізу. Әдістемелік қызмет жыл сайын әрбір бірлестіктің (ансамбль, үйірме, клуб, Студия, орталық) оның маңыздылығын, жетістіктері мен жетістіктерін қадағалайды. Жетістіктерге талдау жасалады, нәтижелілік, әр бірлестіктің "болуын" жалғастыру, заманауи талаптарды ескере отырып, мұғалімнің кәсіби дайындығы туралы қорытынды жасалады. Әр бірлестіктің бағытын ескере отырып, педагогтарға басқа технологиялармен танысуға және пайдалануға консультациялық көмек көрсетіледі
1. ҚОРЫТЫНДЫЛАР МЕН ҰСЫНЫСТАР.
1. Курстардан өту, жарияланымдар, электрондық және баспа басылымдарын шығару, түрлі деңгейдегі конкурстар мен іс-шараларға қатысу және т. б. арқылы қосымша білім беру педагогтерінің құзыреттілік және кәсіби деңгейін арттыру бойынша БЖШО әдістемелік қызметінің жұмысын жалғастыру.;
2. Педагог кадрларды және оларға теңестірілген адамдарды аттестаттау қағидаларын ескере отырып, қосымша білім беру педагогтері (аттестаттау, БҚ, курстар, жарияланымдар) үшін аттестаттау іс-шараларының мерзімдерін нақты қадағалау.
3.БЖШО педагогтерінің біліктілігін арттыру курстарынан өту және курстан кейінгі сүйемелдеу кестесі бойынша жұмысты жалғастыру;
4.БЖШО МКҚК бірлестіктеріне инклюзивті практиканы енгізу бойынша жұмысты жалғастыру.
5.Аттестатталатын педагогтердің бейне сабақтары бойынша электрондық базаны толықтыру.
6. БЖШО тәрбиеленушілерінің білім беру бағдарламасын игеру сапасының динамикасын қадағалау.
7.2025-2026 оқу жылында "Білім салоны"шығармашылық жобасын жоспарлау
Жалпы, БЖШО ӘК жұмысы қанағаттанарлық деп танылсын.