"Ақмола облысының білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степногорск қаласының Балалар - жасөспірімдер шығармашылық орталығы" МКҚК
«Педагог – ата-ана – балалар»
Дайындаған
БЖШО –ның әдіскері
Еременко В.Ю.
Заманауи отбасы балаларды тәрбиелеу мен дамытудың ең маңызды институты болып қала береді. Сондықтан балаларды тәрбиенің барлық бағыттарының(экологиялық,патриоттық,адамгершілік ұстанымдары, денсаулық сақтау) мағыналық деңгейін қалыптастыру туралы айта отырып, бала үшін маңызды ересектер ретінде және ата-аналардың оқу-тәрбие процесіне субъективті қатысуын арттырудың бағыттарын пысықтау қажет. Бүгінгі таңда «Ата-аналармен жұмыс» бағыты өзінің міндеттерінің ауқымын кеңейтуде. Қосымша білім беру ұйымдарында педагогтер ата-аналарды шығармашылық бірлестіктердегі баланың өмірі туралы хабардар етіп қана қоймайды, сонымен қатар отбасының ересек мүшелерін оқу үдерісінің белсенді қатысушылары ретінде «саналы ата-ана» ұстанымының жаңа деңгейіне шығаруға тырысады.Педагогикалық үшбұрыш бала оқу орнына түскен сәттен бастап пайда болады.Балаларды тәрбиелеу мен дамытудағы жетістіктер педагогтер,балалар және олардың ата-аналары арасындағы қарым-қатынастың қалай қалыптасатынына байланысты.
Ақпарат көп болатын қазіргі заманда ата-аналар мен ұстаздар білімін үнемі жетілдіріп отыруы керек, сондықтан біздің педагогтер ата-аналармен жұмыстың әр түрлі формаларын таңдайды. Отбасымен өзара іс – қимылдың барлық нысандары мен түрлерінің негізгі мақсаты- сенімді қарым-қатынас орнату, бір командаға бірігу, өз проблемаларын бір-бірімен бөлісу және оларды бірлесіп шешу қажеттілігіне тәрбиелеу.
Отбасы мен білім беру ұйымының өзара әрекеттесуінің негізгі нысандарының бірі ата-аналар жиналысы болып табылады. Ата-аналар жиналысы педагогикалық ақпараттың маңызды алаңы болып табылады. Біздің ата-аналар жиналысы тек ұйымдастыру мәселелерін шешумен шектелмейді. Алғашқы ата-аналар жиналысында ата-аналарды шығармашылық бірлестігіміздің оқу бағдарламасымен таныстырамыз. Біз ата-аналарға баланың оқу жылының соңына дейін не үйренетінін айтамыз, өзімізге, балалар мен ата-аналарға мақсат қоямыз, бірге нәтижеге қалай жетеміз. Кездесулерде ойын технологияларын пайдалана отырып, педагогтеріміз балалармен жақынырақ танысады (ата-аналар баласы туралы, оның мінезі қандай, немен айналысқанды ұнатады, әр баламен сөйлескенде нені ескеру керектігі туралы ақпаратпен бөліседі).
Біздің орталықта «Алтын дән» отбасылық клубы жұмыс істейді. Барлық ата-аналар клубтағы сабақтарға қатысуға шақырылады. Сабақтарды педагог-психолог жүргізеді, сабақтар бейресми, шығармашылық, қызықты өтеді.
Әр түрлі бағыттағы іс-шаралар әсіресе балалар мен ата-аналар арасында танымал:
Қоршаған ортаны қорғау шаралары (ата-аналар мен балалар бірге гүл отырғызады).
Патриоттық мерекелер кезіңде (балалар мен ата-аналар қандай қуанышпен және өлең оқып, мәңгілік алауға гүл шоқтарын қойғанын көрсеңіз!)
Отан қорғаушылар күні мерекесіне бізде дәстүр қалыптасқан - біз әкелер мен аталарды шақырамыз (Жасыратыны жоқ, әкелердің қолдары бос емес, бірақ олар бізге қуана келеді). Барлық мерекелер үшін бағдарлама ата-аналар пассивті көрермендерден белсенді қатысушыларға айналатындай етіп дайындалады.
Үштік одақта барлық қатысушыларының белсенді өзара әрекеттесу жағдайында ғана табысқа жетуге болады. Бұл бағыттағы жұмыс күрделі және көп қырлы болып келеді.Оқу-тәрбие үрдісіне қатысушылардың барлығының бір-бірін түсінуге, қолдауға, жан-жақты көмек көрсетуге ұмтылуы педагогтің мінез-құлқына, оның көзқарасына, педагогикалық шеберлігіне байланысты болады.
Ата-аналарды оқу-тәрбие процесінің барлық салаларына тарту қажет, мысалы, ата-аналарды өз сабақтарымызға шақырамыз,педагогтің сыныптағы жұмысын көргеннен кейін ата-аналар педагогке және оның жұмыс әдістеріне сене бастайды.Оқудың бірінші жылынан кейін «Мұғалім – бала – ата-ана» үштік одақ қолайлы қарым-қатынасты қалыптастыру жұмысында ата-аналардың педагогке деген шағымдары азайып,ата-аналардың шығармашылық бірлестік қызметіне қатысуы арта түскені байқалады.Қарым-қатынастар педагогтің тәжірибесі мен кәсіпқойлығын түсіну мен құрметтеуге негізделе бастайды.
Тәрбие әдетте оңай емес және өте жауапты процесс.Жеке тұлғаны тәрбиелеу-бұл идеал және оның басты мақсаты. Егер сіз рецепт тауып, баланың дұрыс дамуы үшін не істеу керектігін нақты білсеңіз! Бірақ біз ешқашан барлығына сәйкес келетін дайын үлгіні таба алмаймыз. Өйткені, әр бала-дара. Бірақ біз, тәрбиешілер мен ата-аналар мұны бірге жасауымыз керек, бірігуіміз керек.Міне, сол кезде біздің тізбегіміздің негізгі буыны – БАЛА-табысты, сабырлы, ынталы бола бастайды.