Бейнелеу өнері студиясының жұмысын құру кәсіби бағдары
«Весёлая радуга» студиясы, Балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы,
Қосымша білім беру педагогы:
Шахвали Акжунис
Кіріспе
Қосымша білім беру жүйесінің басым міндеттерінің бірі балалар мен жасөспірімдердің ерте кәсіби өзін-өзі анықтауы үшін жағдай жасау болып табылады. Балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталығы білім алушыларға көркемдік қызметтің түрлі бағыттарында өздерін сынап көруге, шығармашылық әлеуетін ашуға және болашақ кәсіби салаға тұрақты қызығушылық қалыптастыруға мүмкіндік береді.
"Весёлая радуга" бейнелеу өнері студиясы осы жүйенің маңызды бөлігі болып табылады. Мұнда көркем шығармашылық өзін-өзі көрсету, тұлғаны дамыту және шығармашылық мамандықтар әлемімен саналы түрде танысу құралына айналады.
Қазіргі қоғам жағдайында жас ұрпақтың кәсіби өзін-өзі анықтау мәселесі ерекше өзекті болып отыр. Балалар-жасөспірімдерді кәсіптер әлемімен ерте таныстыру оларға өмір жолын таңдауға саналы түрде жақындауға, қабілеттері мен қызығушылықтарын ашуға мүмкіндік береді. Бұл процесте бейнелеу өнері студиясы маңызды рөл атқарады, ол тек көркемдік даму кеңістігіне ғана емес, сонымен қатар кәсіби бағдарлаудың тиімді құралына айналады.
Бейнелеу өнері студиясының шығармашылық мамандықтар әлеміне қалай жол көрсететінін анықтаңыз, бұл әр оқушыға өзінің ерекше жолын табуға көмектеседі.
Бейнелеу өнері студиясы-бұл ерекше білім беру ортасы, онда көркемдік дағдылар ғана емес, сонымен қатар тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттері де қалыптасады: шығармашылық ойлау, байқағыштық, эстетикалық талғам, табандылық, өз жұмысының нәтижесі үшін жауапкершілік.
Сабақ барысында студенттер бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің әртүрлі бағыттарымен танысады, бұл оларға шығармашылық мамандықтардың алуан түрлілігін көруге және көркемдік дағдылардың практикалық маңыздылығын түсінуге мүмкіндік береді.
«Весёлая радуга» студиясы қызметінің кәсіптік бағдарлау бағыты
Студия жұмысы оқушыларға бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің мүмкіндіктері туралы тұтас түсінік алуға мүмкіндік беретін көркемдік техника мен материалдардың алуан түрлілігі принципіне негізделген.
Қосымша білім беру педагогы Шахвали Ақжунистің жетекшілігімен оқушылар жүйелі түрде айналысады:
Осы бағыттардың әрқайсысының айқын кәсіптік бағдарлау әлеуеті бар.
Сурет салу және кескіндеме көркемдік мамандықтардың негізі ретінде
Сурет салу - «Весёлая радуга» студиясының негізгі қызметі. Оқушылар композиция, түс, пішін, пропорция және кеңістіктік ойлау негіздерін меңгереді.
Сабақ барысында балалар түрлі қызметтермен танысады:
* суретші-кескіндеуші;
* иллюстраторлар;
* графикалық дизайнер;
* ресімдеуші.
Тақырыптық суреттер, ертегілерге иллюстрациялар және әңгімеге негізделген композициялар жасау оқушыларға көркемдік дағдылардың кәсіби қызметте қалай қолданылатынын түсінуге көмектеседі.
Ермексаз бен саздан мүсіндеу ретінде қалай көлемді формамен танысу туралы
Пластилин мен саздан мүсіндеу студия жұмысында ерекше орын алады. Бұл әрекет форма, көлем және пропорция сезімін, сондай-ақ кеңістіктік қиялды дамытады.
Мүсіндеу арқылы оқушылар мамандықтар туралы негізгі түсінік алады:
Пластикалық материалдармен жұмыс шыдамдылықты, ұқыптылықты және жоспарды аяқталған нәтижеге жеткізу қабілетін дамытуға ықпал етеді.
Аппликация дизайнерлік ойлаудың элементі ретінде
Аппликация-бұл композициялық ойлауды дамытудың қол жетімді және тиімді әдісі. Аппликация жасау барысында балалар материалдарды таңдауды, түстерді үйлестіруді, композицияны құруды үйренеді.
Қызметтің бұл түрі қызығушылықты қалыптастыруға ықпал етеді:
* Графикалық дизайн;
* көркемдік безендіру;
* сәндік өнер.
Аппликация оқушыларға маңызды кәсіби дағды болып табылатын алдын ала жоспарлау мен ұқыпты орындаудың маңыздылығын түсінуге көмектеседі.
Кәсіби сынаманың элементі ретінде гипспен жұмыс істеу
«Весёлая радуга» студиясында гипспен жұмыс істеу-бұл технологияны мұқият және сақтауды қажет ететін күрделі және жауапты әрекет.
Гипс рельефтері мен көлемді пішіндерді жасау оқушыларды мамандықтармен таныстырады:художника-декоратора;
Жұмыстың бұл түрі балаларға дайын өнер нысандарын жасайтын нағыз шеберлер сияқты сезінуге мүмкіндік береді.
Жеке тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру
Сабақ барысында оқушылар маңызды жеке және кәсіби қасиеттерді қалыптастырады:
Бұл қасиеттер әрі қарай кәсіптік оқыту мен өзін-өзі дамыту үшін қажетті негіз болып табылады.
Кәсіби бағдар беру жұмысындағы педагогтің рөлі
Қосымша білім беру педагогы Шахвали Ақжунис студияның кәсіптік бағдар беру қызметінде шешуші рөл атқарады. Педагог шығармашылық процесті басқарады, оқушылардың бастамасын қолдайды, әр баланың қабілеттерін ашуға көмектеседі және шығармашылық жұмысқа оң көзқарас қалыптастырады.
Жүйелі жұмыс, жеке үлгі және педагогикалық қолдау арқылы оқушылар өнер саласындағы кәсіби өсу мүмкіндіктері туралы түсінік алады.
ҚОРЫТЫНДЫ
Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығының "Весёлая радуга" бейнелеу өнері студиясының жұмысындағы кәсіби бағдар компоненті әр түрлі көркемдік әдістер, практикалық іс-шаралар және әр балаға жеке көзқарас арқылы жүзеге асырылады.
Студия шығармашылық ізденіс пен кәсіби өзін-өзі анықтау кеңістігіне айналады, мұнда оқушылар педагог Шахвали Ақжунистің жетекшілігімен шығармашылық мамандықты саналы түрде таңдауға алғашқы қадамдарын жасайды.