"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ БАЛАЛАР-ЖАСӨСПІРІМДЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ  КӘСІПОРЫНЫ.
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ЦЕНТР ДЕТСКО-ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ  АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

, )N\vzq"EhھwX'

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психологиялық-педагогикалық қызметтің бірінші жартыжылдықтағы есебі

   2024-2025 оқу жылына арналған

Степногорск қаласының

    "Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығы" МКҚК-ның

педагог-психологның  жұмыс   жоспары

 

 

       Педагог-психолог жұмысының мақсаты:

білім алушылардың табысты оқуы, дамуы, әлеуметтенуі және білім беру үдерісіне қатысушылардың кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауын қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық қолдауды жүйелі ұйымдастыру.

Педагог-психолог жұмысының міндеттері:

1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму ахуалын психологиялық-педагогикалық талдау, олардың туындауының негізгі проблемалары мен себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;

2) Әлеуметтік қауіпсіздіктегі, психологиялық денсаулықтағы проблемаларды еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының профилактикасына, білім алушылар мен тәрбиеленушілерде бейімделу, оқыту және тәрбиелеудегі қиындықтарға бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;

3) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді игеру жолымен өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге қабілеттерін дамытуға және әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыруға жәрдемдесу;

4) балалардың өсуі мен ересектердің әл-ауқатының негізі ретінде отбасын нығайтуға және қолдауға жәрдемдесу;

5) білім алушылар мен тәрбиеленушілерді олардың жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, тұлғаға бағдарланған тәсіл негізінде әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету.

 

 

р/қ

Іс-шара

Қызметтік  бағыт

Мақсатты  тобы

Орындалу мерзімі

  Аяқталу  формасы

Жауапты

Орында

луын белгілеу

 

 

 

 

Диагностика

1. 4-6 жастағы оқушылардың бейімделу процесінің диагностикасы

 

Мектепке бейімделу сынағы: "Бояу" әдісі, "Күн, бұлт, жаңбыр"әдісі.

«Школа радости»

       Қазан

        ақпан

Хаттама

Педагог-психолог

 

Журналға  тіркеу

 

2. Білім алушылардың шығармашылық әлеуетін диагностикалау.

Оқушының қабілеттерін анықтау тесті

БЖШО –ның

білім алушылары

Қыркүйек қазан

 

Хаттама

3. Оқушылардың кәсіби бейімділігін диагностикалау

 

БҚББ  Е. А. Климова

Кәсіби өзін-өзі анықтау процесін белсендіру.

 

15-18 жастағы

білім алушылар

2 жартыжылдық

Қорытынды

4."Ағаш" проективті әдістемесі

Әдістеме бойынша Психодиагностика Л. Пономаренко

БЖШО –ның

білім алушылары

Жыл бойы,

қажеттілік бойынша

Хаттама

5. Мұғалімдердің кәсіби және эмоционалды күйіп қалуының диагностикасы

 

Педагогтың жүйке-психикалық тұрақтылығын бағалау (НПУ) (НПУ сауалнамасы:" болжам") – Овчарова Р.В. практикалық білім беру психологының технологиялары. - М.

Пед. ұжым

2 жартыжылдық

Хаттама

 

Коррекционно- развивающая работа

1."Сәлеметсіз бе, досым!»

Эмоционалды-коммуникативтік саланы дамыту

«Школа радости», «Балауса»

1 жартыжылдық

Әзірлеме

Педагог-психолог

 

Журналға  тіркеу

 

2. "Өзіңнен баста"

EQ бойынша тренингтер циклі, балалардың шығармашылық әлеуетін ашу

Өзіне және басқа адамдарға деген оң көзқарасты ынталандыру; өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру

10-18 жастағы білім алушылар

Жыл бойы

Әзірлеме

3. "Мейірімділік сабақтары"

Психоневрологиялық және физикалық бұзылулары бар балалармен эмпатикалық қасиеттер мен сындарлы өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту

БЖШО –ның

білім алушылары

           2 жартыжылдық

Әзірлеме

4. "Мен кім болғым келеді? Қазіргі заманғы кәсіптер атласы"

Мамандық таңдау туралы шешім қабылдау дағдыларын дамыту мақсатында дамыту сабағы

15-18 жастағы

білім алушылар

         2 жартыжылдық

Әзірлеме

5. Психикалық процестерді дамытуға арналған жеке сұхбаттар

Танымдық белсенділікті ынталандыру, эмоционалды-коммуникативті қабілеттерді дамыту

БЖШО –ның

білім алушылары

Жыл бойы

 

6. Психоэмоционалды шиеленісті жеңілдету бойынша мұғалімдерге арналған тренинг

 

мұғалімдердің эмоционалды жағдайын тұрақтандырудың заманауи әдістері мен тәсілдері туралы ақпарат беріңіз.

Педагогтер

 

Әзірлеме

 

 

 

 

 

 

 

 

      Профилактика и психологическое просвещение

1. "Психологиялық денсаулықты қалай сақтауға болады?»

Психологиялық денсаулықтың маңыздылығы туралы ақпарат

 

Білім беру процесіне қатысушылардың ойлауында рухани, адамгершілік және эстетикалық өлшемдерді қалыптастыру

Білім беру процесінің барлық қатысушылары

 

 

Жыл бойы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.09-04.10

Бақылау  парағы, бейнелер, ұсыныстар

Kundelik.kz сайтында, Facebook және Instagram әлеуметтік желілерінде ақпарат орналастыру

 

Педагог-психолог

 

 

 

Журналға  тіркеу

 

2. "Зорлық-зомбылықтың алдын алу

және кәмелетке толмағандардың жыныстық қол сұғылмаушылығы"

3."Репродуктивті денсаулық және оны сақтау дағдылары"

 

4. «Аутодеструктивті мінез-құлықтың профилактикасы» қосымша білім беру ұйымдарындағы білім алушылар арасында

 

5.ББЗ алдын алу

 

6. Қорқытудың алдын алу

және кибербуллинг

Онлайн кеңістіктегі байланыс нысандары бойынша ұсыныстар

7. Дарынды балалар

Дарынды балалармен жұмыс істеу тәсілдерін анықтау бойынша ұсыныстар.

Дарынды баланы тәрбиелеу

Педагогтер

Ата-аналар

Психология онкүндігі

Білім алушылардың, олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің), педагог қызметкерлердің және білім беру процесінің басқа да қатысушыларының қолайлы психологиялық және эмоционалдық әл-ауқатын құруға жәрдемдесу.

Білім беру процесіне қатысушылар

"Психологиялық бес минут"

Әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті арттыру

Педагогтер

Әзірлеме

Білім берудегі инклюзивті тәжірибелер

Педагогтерді инклюзивті тәжірибелермен таныстыру

Педагогтер

Әзірлеме

 

 

Педагогикалық этика жөніндегі кеңес

Отырыстарға қатысу

Кеңес мүшелері

Хаттама

Кеңес төрағасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультирование

1. Педагогтерге, ата-аналарға ЕҚББ бар оқушылардың жеке даму мәселелері бойынша кеңес беру

 

Психологиялық көмек көрсету

Педагогтер

Ата-аналар

Бір жылдың ішінде, қажеттілік бойынша

Жеке, топтық сұхбат

 

Педагог-психолог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Журналға  тіркеу

 

2. Девиантты мінез-құлық балаларымен профилактикалық жұмысты ұйымдастыру бойынша

Психологиялық кеңес беру

Педагогтер

Бір жылдың ішінде, қажеттілік бойынша

3. Оқу, даму, өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтау, отбасындағы, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас, жеке мәселелер бойынша

Жеке және топтық кеңес беру

Білім беру процесіне қатысушылар

Бір жылдың ішінде, қажеттілік бойынша

4. "Маңызды  туралы қысқаша"psy-practice

Қатысушыларды өзін-өзі тануға және психологиялық мәселелерді шешуге ынталандыруға бағытталған психологиялық практикум

Қала мектептерінің оқушылары

Қазан

Қаңтар

Наурыз

5. «Алтын дән»отбасылық клубы

 

 

 

 

 

«Ана ресурста» тренинг сабақтары

Ата-аналар лекториясы, салауатты өмір салтына көзқарастарды қалыптастыру, өмірге оң көзқарас бойынша ата-аналар кездесулері; баланың үйлесімді тұлғасын тәрбиелеу мақсатында ата-аналардың жеке өсуінің психологиялық ресурстарын іздеу.

Ата-аналар

Қыркүйек

Қараша

Қаңтар

Наурыз

Мамыр

 

 

Қазан -желтоқсан (апта сайын)

 

 

 

 

 

 

 

 

Организационно-методическая работа

1. Мекеменің басым бағыттарына сәйкес оқу жылына арналған жоспар

Жұмысты жоспарлау. Мамандар мен әкімшіліктің жұмысының келісімділігі

Педагог-психолог

 

Қыркүйек

Оқу жылына жұмыс жоспары

 

Педагог-психолог

 

 

 

2. Психодиагностика жүргізуге арналған әдістемелік материалдар

Іріктеу және дайындау

БЖШО –ның

білім алушылары

 

Жыл бойы

 

Әдістеме мәтіндері электрондық

деректер банкі

Диагностика

лық банк

3. Психодиагностика нәтижелерін өңдеу

Талдау және безендіру

БЖШО –ның

білім алушылары

Қорытынды

лар, хаттамалар

 

Журналға  тіркеу

 

4. Педагогикалық кеңестерде, өндірістік кеңестерде және т. б. сөз сөйлеу.

Материалды дайындау

Білім беру процесінің барлық қатысушылары

Сөз сөйлеу мәтіндері

Әкімшілік, педагог-психолог

5. Педагог-психологтардың қалалық әдістемелік бірлестігі

Жұмысқа қатысу

Педагог-психолог

 

 

ҚӘБ басшысы, педагог-психолог

6. "Таңшолпан" ҚБЖҚҰ қалалық іс-шараларына қатысу

Жұмысқа қатысу

Қала мектептерінің оқушылары

 

ҚБЖҚҰ-ның

әдіскері

 

7. Семинарларға, ғылыми-практикалық конференцияларға, вебинарларға қатысу

Жұмысқа қатысу, өзін-өзі дамыту

Педагог-психологтар

 

Педагог-психолог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жартыжылдық/жыл қызметі туралы талдамалық есептер

Психологиялық қызметтің барлық түрлері бойынша жұмысты талдау

Білім беру процесінің барлық қатысушылары

желтоқсан, мамыр

Есеп

 

Ұсыныстар әзірлеу

 

     * Оқу жылы ішінде өзгерістер болуы мүмкін.

 

       БЖШО   МКҚК –ның  педагог-психологы                               О.Г.  Барт

 


Текст