2024-2025 оқу жылына арналған
Степногорск қаласының
"Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығы" МКҚК-ның
педагог-психологның жұмыс жоспары
Педагог-психолог жұмысының мақсаты:
білім алушылардың табысты оқуы, дамуы, әлеуметтенуі және білім беру үдерісіне қатысушылардың кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауын қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық қолдауды жүйелі ұйымдастыру.
Педагог-психолог жұмысының міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму ахуалын психологиялық-педагогикалық талдау, олардың туындауының негізгі проблемалары мен себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) Әлеуметтік қауіпсіздіктегі, психологиялық денсаулықтағы проблемаларды еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының профилактикасына, білім алушылар мен тәрбиеленушілерде бейімделу, оқыту және тәрбиелеудегі қиындықтарға бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
3) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді игеру жолымен өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге қабілеттерін дамытуға және әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыруға жәрдемдесу;
4) балалардың өсуі мен ересектердің әл-ауқатының негізі ретінде отбасын нығайтуға және қолдауға жәрдемдесу;
5) білім алушылар мен тәрбиеленушілерді олардың жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, тұлғаға бағдарланған тәсіл негізінде әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету.
№ р/қ |
Іс-шара |
Қызметтік бағыт |
Мақсатты тобы |
Орындалу мерзімі |
Аяқталу формасы |
Жауапты |
Орында луын белгілеу |
|
|
|
|
||||
Диагностика |
1. 4-6 жастағы оқушылардың бейімделу процесінің диагностикасы
|
Мектепке бейімделу сынағы: "Бояу" әдісі, "Күн, бұлт, жаңбыр"әдісі. |
«Школа радости» |
Қазан ақпан |
Хаттама |
Педагог-психолог
|
Журналға тіркеу
|
2. Білім алушылардың шығармашылық әлеуетін диагностикалау. |
Оқушының қабілеттерін анықтау тесті |
БЖШО –ның білім алушылары |
Қыркүйек қазан
|
Хаттама |
|||
3. Оқушылардың кәсіби бейімділігін диагностикалау
|
БҚББ Е. А. Климова Кәсіби өзін-өзі анықтау процесін белсендіру.
|
15-18 жастағы білім алушылар |
2 жартыжылдық |
Қорытынды |
|||
4."Ағаш" проективті әдістемесі |
Әдістеме бойынша Психодиагностика Л. Пономаренко |
БЖШО –ның білім алушылары |
Жыл бойы, қажеттілік бойынша |
Хаттама |
|||
5. Мұғалімдердің кәсіби және эмоционалды күйіп қалуының диагностикасы
|
Педагогтың жүйке-психикалық тұрақтылығын бағалау (НПУ) (НПУ сауалнамасы:" болжам") – Овчарова Р.В. практикалық білім беру психологының технологиялары. - М. |
Пед. ұжым |
2 жартыжылдық |
Хаттама |
|||
|
|||||||
Коррекционно- развивающая работа |
1."Сәлеметсіз бе, досым!» |
Эмоционалды-коммуникативтік саланы дамыту |
«Школа радости», «Балауса» |
1 жартыжылдық |
Әзірлеме |
Педагог-психолог
|
Журналға тіркеу
|
2. "Өзіңнен баста" EQ бойынша тренингтер циклі, балалардың шығармашылық әлеуетін ашу |
Өзіне және басқа адамдарға деген оң көзқарасты ынталандыру; өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру |
10-18 жастағы білім алушылар |
Жыл бойы |
Әзірлеме |
|||
3. "Мейірімділік сабақтары" |
Психоневрологиялық және физикалық бұзылулары бар балалармен эмпатикалық қасиеттер мен сындарлы өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту |
БЖШО –ның білім алушылары |
2 жартыжылдық |
Әзірлеме |
|||
4. "Мен кім болғым келеді? Қазіргі заманғы кәсіптер атласы" |
Мамандық таңдау туралы шешім қабылдау дағдыларын дамыту мақсатында дамыту сабағы |
15-18 жастағы білім алушылар |
2 жартыжылдық |
Әзірлеме |
|||
5. Психикалық процестерді дамытуға арналған жеке сұхбаттар |
Танымдық белсенділікті ынталандыру, эмоционалды-коммуникативті қабілеттерді дамыту |
БЖШО –ның білім алушылары |
Жыл бойы |
|
|||
6. Психоэмоционалды шиеленісті жеңілдету бойынша мұғалімдерге арналған тренинг
|
мұғалімдердің эмоционалды жағдайын тұрақтандырудың заманауи әдістері мен тәсілдері туралы ақпарат беріңіз. |
Педагогтер |
|
Әзірлеме |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
Профилактика и психологическое просвещение |
1. "Психологиялық денсаулықты қалай сақтауға болады?» |
Психологиялық денсаулықтың маңыздылығы туралы ақпарат
Білім беру процесіне қатысушылардың ойлауында рухани, адамгершілік және эстетикалық өлшемдерді қалыптастыру |
Білім беру процесінің барлық қатысушылары |
Жыл бойы
23.09-04.10 |
Бақылау парағы, бейнелер, ұсыныстар Kundelik.kz сайтында, Facebook және Instagram әлеуметтік желілерінде ақпарат орналастыру |
Педагог-психолог
|
Журналға тіркеу
|
2. "Зорлық-зомбылықтың алдын алу және кәмелетке толмағандардың жыныстық қол сұғылмаушылығы" |
|||||||
3."Репродуктивті денсаулық және оны сақтау дағдылары"
|
|||||||
4. «Аутодеструктивті мінез-құлықтың профилактикасы» қосымша білім беру ұйымдарындағы білім алушылар арасында
|
|||||||
5.ББЗ алдын алу
|
|||||||
6. Қорқытудың алдын алу және кибербуллинг |
Онлайн кеңістіктегі байланыс нысандары бойынша ұсыныстар |
||||||
7. Дарынды балалар |
Дарынды балалармен жұмыс істеу тәсілдерін анықтау бойынша ұсыныстар. Дарынды баланы тәрбиелеу |
Педагогтер Ата-аналар |
|||||
Психология онкүндігі |
Білім алушылардың, олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің), педагог қызметкерлердің және білім беру процесінің басқа да қатысушыларының қолайлы психологиялық және эмоционалдық әл-ауқатын құруға жәрдемдесу. |
Білім беру процесіне қатысушылар |
|||||
"Психологиялық бес минут" |
Әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті арттыру |
Педагогтер |
Әзірлеме |
||||
Білім берудегі инклюзивті тәжірибелер |
Педагогтерді инклюзивті тәжірибелермен таныстыру |
Педагогтер |
Әзірлеме |
|
|
||
Педагогикалық этика жөніндегі кеңес |
Отырыстарға қатысу |
Кеңес мүшелері |
Хаттама |
Кеңес төрағасы |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Консультирование |
1. Педагогтерге, ата-аналарға ЕҚББ бар оқушылардың жеке даму мәселелері бойынша кеңес беру
|
Психологиялық көмек көрсету |
Педагогтер Ата-аналар |
Бір жылдың ішінде, қажеттілік бойынша |
Жеке, топтық сұхбат |
Педагог-психолог
|
Журналға тіркеу
|
2. Девиантты мінез-құлық балаларымен профилактикалық жұмысты ұйымдастыру бойынша |
Психологиялық кеңес беру |
Педагогтер |
Бір жылдың ішінде, қажеттілік бойынша |
||||
3. Оқу, даму, өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтау, отбасындағы, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас, жеке мәселелер бойынша |
Жеке және топтық кеңес беру |
Білім беру процесіне қатысушылар |
Бір жылдың ішінде, қажеттілік бойынша |
||||
4. "Маңызды туралы қысқаша"psy-practice |
Қатысушыларды өзін-өзі тануға және психологиялық мәселелерді шешуге ынталандыруға бағытталған психологиялық практикум |
Қала мектептерінің оқушылары |
Қазан Қаңтар Наурыз |
||||
5. «Алтын дән»отбасылық клубы
«Ана ресурста» тренинг сабақтары |
Ата-аналар лекториясы, салауатты өмір салтына көзқарастарды қалыптастыру, өмірге оң көзқарас бойынша ата-аналар кездесулері; баланың үйлесімді тұлғасын тәрбиелеу мақсатында ата-аналардың жеке өсуінің психологиялық ресурстарын іздеу. |
Ата-аналар |
Қыркүйек Қараша Қаңтар Наурыз Мамыр
Қазан -желтоқсан (апта сайын) |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Организационно-методическая работа |
1. Мекеменің басым бағыттарына сәйкес оқу жылына арналған жоспар |
Жұмысты жоспарлау. Мамандар мен әкімшіліктің жұмысының келісімділігі |
Педагог-психолог
|
Қыркүйек |
Оқу жылына жұмыс жоспары
|
Педагог-психолог
|
|
2. Психодиагностика жүргізуге арналған әдістемелік материалдар |
Іріктеу және дайындау |
БЖШО –ның білім алушылары |
Жыл бойы
|
Әдістеме мәтіндері электрондық деректер банкі |
Диагностика лық банк |
||
3. Психодиагностика нәтижелерін өңдеу |
Талдау және безендіру |
БЖШО –ның білім алушылары |
Қорытынды лар, хаттамалар |
Журналға тіркеу
|
|||
4. Педагогикалық кеңестерде, өндірістік кеңестерде және т. б. сөз сөйлеу. |
Материалды дайындау |
Білім беру процесінің барлық қатысушылары |
Сөз сөйлеу мәтіндері |
Әкімшілік, педагог-психолог |
|||
5. Педагог-психологтардың қалалық әдістемелік бірлестігі |
Жұмысқа қатысу |
Педагог-психолог
|
|
ҚӘБ басшысы, педагог-психолог |
|||
6. "Таңшолпан" ҚБЖҚҰ қалалық іс-шараларына қатысу |
Жұмысқа қатысу |
Қала мектептерінің оқушылары |
|
ҚБЖҚҰ-ның әдіскері
|
|||
7. Семинарларға, ғылыми-практикалық конференцияларға, вебинарларға қатысу |
Жұмысқа қатысу, өзін-өзі дамыту |
Педагог-психологтар |
|
Педагог-психолог |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жартыжылдық/жыл қызметі туралы талдамалық есептер |
Психологиялық қызметтің барлық түрлері бойынша жұмысты талдау |
Білім беру процесінің барлық қатысушылары |
желтоқсан, мамыр |
Есеп |
|
Ұсыныстар әзірлеу |
* Оқу жылы ішінде өзгерістер болуы мүмкін.
БЖШО МКҚК –ның педагог-психологы О.Г. Барт