"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ БАЛАЛАР-ЖАСӨСПІРІМДЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ  КӘСІПОРЫНЫ.
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ЦЕНТР ДЕТСКО-ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ  АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

, )N\vzq"EhھwX'

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Сәндік-қолданбалы өнердегі жаңа технологиялар"

"Ақмола облысы білім басқармасының

             Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы

Степногорск қаласының

Балалар - жасөспірімдер

шығармашылық орталығы " МКҚК

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                

    "Сәндік-қолданбалы өнердегі жаңа технологиялар"                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дайындаған:

БЖШО қосымша білім беру педагогы

Шульга Е.А

                                          

 

 

 

 

 

Мақсаты: 

- білім алушының жеке басын, оның шығармашылық қабілеттерін, шығармашылық өзін-өзі анықтау дағдыларын дамыту, жаңа білім алуға қызығушылықты қалыптастыру, іскерліктер мен дағдыларды дамыту, әр түрлі қызмет түрлерін жүзеге асыру тәжірибесін алу.

 

Міндеттері:

- әр баланың бағдарламалық материалды толық көлемде игеруіне қол жеткізу;

 - шығармашылық белсенділікті ынталандыруға және шығармашылық өзін-өзі анықтау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

                              Түсіндірме  жазба

Сәндік-қолданбалы және бейнелеу өнері шығармашылықты дамытудың негізгі бағыттарының бірі болып табылады. Шығармашылық өз қолыңызбен бірдеңе жасауға деген ұмтылыстан басталады. Шығармашылық-бұл сапалы жаңа нәрсені тудыратын және бірегейлігімен, өзіндік және тұптастығы ерекшеленетін әрекет.Бұл әр адамның шығармашылық бастамасын жүзеге асыруға шексіз мүмкіндік береді.Сондықтан біздің заманымызда шығармашыл тұлғаны дамыту мәселесі бұрын-соңды болмаған өзектілікке ие болуда және бұл бағыттағы жұмыстардың практикалық маңызы бар.

Қазіргі білім беру технологияларының қатарына мыналар жатады:

 - ақпараттық-коммуникативтік технологиялар,

 - тұлғаға бағытталған оқыту,

- ынтымақтастық педагогикасының элементтері,

- ойын технологиясы,

- денсаулық сақтау технологиялары.

 

 

1.Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды

мен бейнелеу өнері, тестопластика, саз және пластилиннен мүсіндеу, модульдік оригами, саздан жасалған халық ойыншықтары, қағаздан мүсіндер жасау сабақтарында әр түрлі презентацияларды, иллюстрацияларды, схемаларды, материалдарды көрсету үшін қолданамын. (5 слайд)

2. Сәндік-қолданбалы шығармашылықты оқытудағы негізгі орынды баланың жеке басын, оның құндылығын, оқу процесінің субъективтілігін бірінші орынға қоятын тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы алады. Мазмұны тұлғаға бағытталған оқыту технологияларының әдістері мен тәсілдері, ең алдымен, әр оқушының субъективті тәжірибесін ашуға және қолдануға, танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру арқылы тұлғаның қалыптасуына көмектесуге бағытталған. Бұл технологияның мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік және кәсіби өзін-өзі анықтау жолында жеке қабілеттерін дамыту.Іске асырудың негізгі тетігі-оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеуі және өзін-өзі дамытуы. Басты назар-баланың жеке басы, ол өз мүмкіндіктерін жүзеге асыруы керек. (6 слайд)

 

 3. Ынтымақтастық технологиясы.  Шағын топтарда оқытуды қамтиды. Ынтымақтастықта оқудың негізгі идеясы - бір-біріңізге көмектесіп қана қоймай, бірге оқу, өз жетістіктеріңіз бен жолдастарыңыздың жетістіктерінен хабардар болу. Бірлесіп оқытуды ұйымдастырудың бірнеше нұсқасы бар. Шағын топтардың жұмысын ұйымдастырудың барлық нұсқаларына тән негізгі идеялар ортақ мақсаттар мен міндеттер, жеке жауапкершілік және табысқа жетудің тең мүмкіндіктері болып табылады. (7 слайд)

 

4. Педагогикалық процесті ұйымдастыру әдістері мен тәсілдерінің жеткілікті кең тобын ойынмен оқыту технологиясы біріктіреді. Оқу процесінде ойын технологияларын пайдалану дәстүрлі оқыту түрлерінен бір қатар артықшылықтарға қол жеткізуге мүмкіндік береді - бұл тәрбиеленушілердің білім беру бағдарламаларын табысты меңгеруіне және олардың коммуникативті мәдениетінің дамуына ықпал ететін жағымды эмоционалдық фон жасайды. Негізгі іске асыру механизмі – тәрбиеленушілерді шығармашылық іс-әрекетке тартудың ойын әдістері.Баланың жеке тұлға болып қалыптасуы үшін ойынның маңызы зор.Ойын әдісін оқытуды ұйымдастырудың бір түрі, білімді бекіту әдісі және адамгершілік, еріктік қасиеттерді дамыту құралы ретінде қолданамын. Ойынның көмегімен әр түрлі оқу міндеттері шешіледі: балалардың ақыл-ой әрекетінің дағдыларын қалыптастыру. (8 слайд)

 

5. Денсаулық сақтау технологиялары. Бұл технологиялардың мақсаты баланың денсаулығын сақтау, оның салауатты өмір салты бойынша қажетті білімдерін, дағдыларын қалыптастыру мүмкіндігін қамтамасыз ету болып табылады. Ең алдымен, қауіпсіздік техникасы бойынша міндетті нұсқамалар өткізу.

(9 слайд)

 

                   Педагогикалық кәсібилік

Соңғы бірнеше жылда "Инновация" сөзі қоғам өміріне мықтап енді. Анықтамалық әдебиеттерде жаңалық, жаңашыл, ретінде қарастырылады.Инновациялар мұғалімнің педагогикалық жүйесінің міндетті компонентіне айналады.Қазіргі уақытта мұғалімнің алдында тұрған мәселелердің ауқымы соншалықты кең, сондықтан жаңа технологиялар мен электрондық білім беру ресурстарын игермей білім беру процесін жүзеге асыру мүмкін емес. "Ғажайып шеберлер" білім беру бағдарламасы жаңа талаптарды ескере отырып жазылды.  

Сондықтан, жаңа нәрсені енгізе отырып, мұғалім бәрін ойластырып, білім беру процесін дайындауы керек.

Есте сақтау керек:

1.Талантсыз балалар жоқ, бірақ әлі өз ісін таппағандар бар;

2.Табыс сәттілікке әкеледі. Әр сабақта барлық балалар үшін сәттілік жағдайын жасау керек, мүмкін жеткіліксіз дайындалған балаларға өздерін басқалардан жаман емес сезінуге мүмкіндік беру керек;

3.Қабілетсіз балалар жоқ-егер әркімге өзінің жеке қабілеттері мен мүмкіндіктеріне сәйкес уақыт берілсе, онда қажетті материалды игеруді қамтамасыз етуге болады.

Әрбір мұғалім технологияны жасаушы, тіпті алған мәселесі болса да, бұл мәселеге шығармашылықпен қарау керек. Сондықтан мен өз жұмысымда "Ғажайып шеберлер" бағдарламасын сәтті жүзеге асыруға ықпал ететін технологияларды қолдануға тырыстым, осылайша менің тәрбиеленушілерім оқу процесінен ләззат алады, өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылады, өздерін шығармашылық тұлға ретінде сезінеді. Сәндік-қолданбалы өнердегі жаңа технологияларды білім беру процесіне енгізу оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыруға ықпал етеді, сабақтарға деген қызығушылықты және әр түрлі деңгейдегі байқаулар мен көрмелерге қатысудың нәтижелілігін арттырады.

 

 

Мен зерттеген заманауи сәндік-қолданбалы шығармашылықтың барлық әдістерінің ішінен мені бисер тоқу техникасы қызықтырды, сондықтан мен өзін-өзі білім алу тақырыбын "Бисер тоқу сабақтарында мектеп жасындағы балаларда қолдың ұсақ моторикасын дамыту"деп алдым.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                

 


Текст