"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ БАЛАЛАР-ЖАСӨСПІРІМДЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ  КӘСІПОРЫНЫ.
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ЦЕНТР ДЕТСКО-ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ  АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

, )N\vzq"EhھwX'

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тақырыбы: "Кұпия хат" Сауат ашу және Дүниетану Кіріктірілген сабақ

Тақырыбы: "Кұпия хат"

Сауат ашу және Дүниетану

Кіріктірілген сабақ

Мұғалімдері: Карстен Н.О, Ковальчук А.А

 

Жұмыстың барысы.

 

Педагог: Сәлеметсіздер ме, балалар!

Педагог: Қайырлы күн, балалар!

Педагог: Біз сізді танымдық зертханамызда көргенімізге өте қуаныштымыз. Бүгін біз не істейміз деп ойлайсыз? Дұрыс, тәжірибе жасаймыз.

Педагог: бірақ тәжірибе ғана емес, біздің зертханада біз дыбыстар мен әріптердің сиқырлы әлеміне енеміз.

Педагог: Бастау үшін біз командаларға бөлінеміз, бұл бізге одан әрі жұмыс істеу үшін қажет.

1 үстелде Лимон

2 үстелде  Сүт

3  үстелде  Сода

Педагог: жұмысқа деген көңіл-күйді көтеру үшін және зейінді  болу үшін біз жаттығу  жасаймыз.

                                                      Нейрожаттығу

Жеке карточкаларда балалар жаттығуды бір уақытта екі қолмен орындайды.

Педагог: Жарайсыңдар! Бүгін зертханаға келгенде мен хаттарды таптым. Оларды бірге ашуды күттім. Тезірек ашайық.

(Конвертті ашыңыз, сонда ақ парақ бар)

Мен ештеңе түсінбеймін, мүмкін біреу бізді мазақ еткен шығар? Немесе хат көрінбейтін  сиямен жазылуы мүмкін бе? Балалар қалай ойлайсыңдар?

Мен түсінген сияқтымын!

Хат көрінбейтін сиямен жазылған және оны оқу үшін біз тәжірибе жасауымыз керек: үтік бұған көмектеседі.

Барлығын үтік тұрған үстелге жақындатыңыз. Барлығына көрінетін және сіз бір-біріңізге кедергі жасамайтындай етіп тұрыңыздар.

Айтыңызшы, үтік қауіпті немесе қауіпсіз зат па? Дұрыс қауіпті. Сондықтан мен үтікпен Өзім жұмыс істеймін.

Біз үтікті розеткаға қосамыз, оның жылынуын күтеміз және хаттарды ыстық үтікпен үтіктейміз.

Балалар, көзге көрінбейтін сияны симпатикалық сия деп те атайды. Симпатикалық сияның кәдімгі сиядан айырмашылығы оның жазған хабарламаға жылуды белгілі бір шарттарда қолданылмайынша көрінбейді.

 

 Не болды?

(Балалар жазуды оқиды)

 

Педагог: Балалар, айтыңдаршы, бұл үш сөзде қандай ортақ нәрсе бар? Жауап сөздердегі бірінші әріп пен дыбыс қандай болды?

(«ножницы» и «нож» и «неваляшка»? [Н])

-Олай болса қандай дыбыс, әріп туралы сөйлесеміз? ([H] дыбысы және «Эn» әрпі)

 

"Дыбысты ұстаңыз" ойыны.

- [Н] дыбысын айтыңыз, ауаның мұрын арқылы өтетінін сезіңіз. Мұрныңызды қысып, дыбысты тағы бір рет айтуға тырысыңыз. Жұмыс істемей ме? Бұл бізге ауаның мұрын арқылы өтетінін дәлелдейді.

- Дауысты немесе дауыссыз дыбыс деп ойлайсыз ба? (Бұл дауыссыз дыбыс. Оны айтуға болмайды.)

- Біз [Н] дыбысын қандай түспен белгілейміз? (Көк).

-Енді Мен [Н] дыбысын басқа дыбыстардан ажырата алатыныңызды тексергім келеді.

-Мен әр түрлі дыбыстарды айтамын, ал сіз [Н] дыбысын естігенде қол шапалақтайсыз.

Мұғалім дыбыстар, буындар, сөздер тізбегін айтады: "«Н, а, т, н, п, у, п, н, ау, ин, ун, оп, слон, нос, стук, банан» (балалар қол шапалақтайды)

- Керемет! Сіз өте мұқият болдыңыз.

"Н" әрпімен танысу.

Дыбыстарды естиміз және айтамыз, әріптерді көреміз және жазамыз. Әрбір дыбыстың әріптік белгісі болады. Н дыбысының әріп түрінде қандай болатынын көрейік. (Слайдта «Н» әрпі бар.)

 «Таяқша, таяқша

Оның үстіне белдік тағайық».

Саусағымызбен ауада Н әрпін жазайық.

Н әрпін жазуды үйренбес бұрын  саусақтарымызға

 жаттығу жасайық.

                             Кинетикалық құм ойыны

Оқушылардың алдына кинетикалық құм салынған жеке пішіндер қойылады,

әр түрлі фигуралары бар арнайы текше кезекпен лақтырылады. Құмға құлаған фигураны салу керек.

 

Педагог: Балалар, мен қазір тәжірибе жасауды ұсынамын, көрінбейтін сияны өзіңіз жасауға тырысайық! Сияның орнына біз сүт, лимон және сода қолданамыз. Жазуды көрінбейтін етіп жасау үшін қандай ингредиент болатынын анықтайық. Біз Н әрпін және әр команда үшін тарататын жұмбақтың жауабын жазамыз.

Бірақ, тәжірибемізді бастамас бұрын, біз зертханада қауіпсіз мінез-құлық ережелерін қайталаймыз.

1.Ереже: ештеңенің дәмін татуға болмайды.

2. Ереже: сіз ересек адамның нұсқауларын мұқият тыңдауыңыз керек.

3.Ереже: жүгіруге, секіруге, итеруге және шу шығаруға болмайды.

4.Ереже: бірге жұмыс жасаңыз  және достарға кедергі жасамау.

Енді мен әрқайсысына барып, не істеу керектігі туралы нұсқаулық беремін.

1 үстел-лимонмен тәжірибе жасайды.Балалардың  бірі жарты лимон алып, одан шырынды арнайы табаққа сығып алады. Содан кейін басқа адам мақта тампонын алып, жазады.

2 үстел-содамен тәжірибе жасайды. Біреуі қасық сода алып, оны сумен араластырады. Алынған шешім Н әрпін және жұмбақтың жауабын жазуы керек.

3 үстел-сүтпен тәжірибе жасайды. Балалардың бірі табаққа аздап сүт құйып, мақта тампонымен Н әрпін және жұмбақтың жауабын жазамыз.

 Жапырақ үстелде кебу үшін қалады. Содан кейін біз қандай сұйықтықтардан көрінбейтін немесе симпатикалық сия жасауға болатынын тексереміз.

Балалар, нұсқаулар алынды, біз тәжірибе жүргізе бастаймыз. Біздің зертханадағы мінез-құлық ережелері туралы ұмытпаңыздар!

Педагог: Жарайсыңдар балалар! Жапырақтары құрғап жатқанда, карточкалармен жұмыс істейік.

                                              Карточкалармен  жұмыс.

Тапсырма 1. Карточкадағы суретте сіз он Н әрпін тауып  дөңгелетіңіз.

2-тапсырма. Н әрпі жазылған шарларды ғана бояңыз.Дымбілмеспен қосыңыз.

3-тапсырма.  Әріпті түзетіңіз. Н әрпіндегі  жетіспейтін элементті аяқтаңыз.

Тапсырма 4. Таныс Н әрпін дөңгелетіңіз.

Тапсырма 5. Н әрпін жаз.

 

Педагог: Балалар, біздің жапырақтарымыз кеуіп қалды, енді біз оларды ыстық үтікпен көрсетуге тырысамыз және бізде көрінбейтін сия бар-жоғын тексереміз.

(мұғалім әр командаға өз үстеліне үтікпен жақындауды ұсынады).

 

Қорытынды бөлім.

Педагог: Бүгін біз қандай дыбыс пен әріппен таныстық?

Педагог: Біз көрінбейтін сияның не екенін және оны қалай пайдалану керектігін білдік.


Текст