"Ақмола облысының білім басқармасының
Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі жанындағы
Степногорск қаласының
Балалар -жасөспірімдер шығармашылық орталығы" МКҚК-ның
2023-2024 оқу жылы үшін
әдістемелік қызметтің жұмысын талдауы
2023-2024 оқу жылының 1 жартыжылдығында БЖШО МКҚК-нда 21 педагог – 13 қосымша білім берудің негізгі қызметкерлері, 8 қоса атқару бойынша педагог жұмыс істейді.1 педагог-бала күтімі бойынша демалыста.
1) Білімі (01.12.2023 ж. жағдайы бойынша)
негізгі құрамы: магистратура - 1 жоғары– 9 техникалық кәсіби - 1 арнайы орта -2 Барлығы - 13 |
қоса атқарушылар: жоғары –7
арнайы орта -- 1 Барлығы - 8 |
2) Педагогикалық жұмыс өтілі (01.12.2023 ж. жағдайы бойынша.)
негізгі құрамы: 0-ден 2 жылға дейін-2 3 жылдан- 5 жылға дейін-1 6 жылдан-10 жылға дейін-2 11 жылдан-15 жылға дейін-0 16жылдан -20 жылға дейін-3 20 жылдан астам-5 Барлығы - 13 |
қоса атқарушылар: 0-ден 2 жылға дейін-1 3 жылдан- 5 жылға дейін-0 6 жылдан-10 жылға дейін-2 11жылдан -15 жылға дейін-0 16 жылдан-20 жылға дейін-1 20 жылдан астам-4 Барлығы - 8 |
3) Қосымша білім беру педагогтің санаты
(01.12.2023 ж. жағдайы бойынша.)
негізгі құрам: жоғары – 2 бірінші – 3 екінші – 3 педагог - 1 педагог – модератор -1 педагог – сарапшы -0 педагог – зерттеуші -1 с/ж – 2 Барлығы - 13 |
қоса атқарушылар: жоғары– 0 бірінші – 0 екінші – 0 педагог - 0 педагог-модератор -1 педагог – сарапшы -0 педагог – зерттеуші - 1 с/ж - 6 Барлығы - 8 |
2022-2023 оқу жылының 1 жартыжылдығында БЖШО МКҚК -нда 15 бірлестіктің 4 бағыты бойынша жұмыс жүргізілді:
3.ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТ ЖҰМЫСЫНЫҢ МІНДЕТТЕРІ
Педагогикалық тақырыбы:
Оқыту, тәрбиелеу және дамыту сапасын басқару
әлеуметтік-мәдени және тұлғалық принциптерін іске асыру-
қосымша білім беру жағдайдағы бағдарланған педагогикалық
білім беру.
Әдістемелік тақырыбы : Оқытуға жаңа технологияларды енгізу тұлғаның шығармашылық әлеуетін арттыру мақсатындағы процесс.
Мақсаты: кәсіби құзыреттілікті және педагогикалық біліктілікті арттыру үшін жағдайлар жасау шығармашылық дамыту арқылы қосымша білім беру мұғалімдерінің шеберлігі олардың және олардың тәрбиеленушілерінің әлеуеті.
Міндеттері:
1) Оқыту процесінің тиімділігін арттыру;
2) оқушылардың арнайы және қосымша (білімді игеру процесіне қатысты) қабілеттерін дамыту және қалыптастыру;
3) педагогикалық және инновациялық қызмет тәжірибесін анықтау, зерделеу және тарату арқылы қосымша білім беру педагогтерінің біліктілік өсуіне мониторинг жүргізу;
4) білім беру процесін жүзеге асыруды әдістемелік қамтамасыз ету.
ӘК қосымша білім беру педагогтерімен жұмыс нысандары:
- Кеңес, жиналыстар, семинарлар;
- баяндамалар, хабарламалар;
- ашық сабақтар, іс-шаралар;
- сабақтарға өзара қатысу;
- ОПТ зерттеу;
- жас педагог мектебі;
- педагогикалық шеберліктің пәндік онкүндігі;
- түрлі деңгейдегі байқауларға қатысу (педагогтер, балалар)
- дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру;
- ЕББҚ бар балалармен жұмысты ұйымдастыру;
- ОПТ-ні аттестаттауға және жалпылауға дайындық бойынша консультациялар;
- өзін-өзі тәрбиелеуге бағдарлау;
-шығармашылық топтар жұмысы.
Педагогикалық шеберлікті жетілдіру, оқушылардың танымдық іс -әрекетін ұйымдастыруда заманауи әдістерді, әдістерді, құралдарды, технологияларды қолдану, оқу-тәрбие процесінің нәтижелілігін талдау мәселелері қарастырылатын әдістемелік кеңес педкадрлармен жұмыс істеуде маңызды орын алады.
КҮНІ |
Әдістемелік кеңес отырыстарының тақырыбы |
№1отырыс 07.09.2023ж.
|
Әдістемелік қызметтің 2021-2022 оқу жылындағы жұмысын талдау және 2022-2023 оқу жылына әдістемелік жұмысты жоспарлау
|
№ 2отырыс 23.11.2023ж.
|
«Көркем-эстетикалық даму» білім беру саласын жүзеге асыруда қолданылатын инновациялық технологиялардың элементтері |
4.ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІКТІ АРТТЫРУ
5.1. КУРСТАР, ВЕБИНАРЛАР
Жыл сайын оқытушылар өздерінің педагогикалық шеберлігін жетілдіру мүмкіндігіне ие. Курстарда оқыту қоғам дамуының қазіргі кезеңінде оқытушылардың кәсіби және шығармашылық әлеуетін жандандыру үшін жақсы ынталандыру болып табылады.
2023-2024 оқу жылының қыркүйегінде Білім және ғылым саласындағы азаматтық қызметшілерді аттестаттау қағидаларына сәйкес БЖШО МКҚК педагогтері біліктілікті арттыру курстарынан қосымша білім беру педагогтерінің біліктілігін арттыру курсынан өтті.
("Стандарт ЛК"ЖШС)
"Степногорск қаласының Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығы" МКҚК жұмыс жоспарына сәйкес әдістемелік қызмет"Степногорск қаласының Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығы" МКҚК педагогтерін курстан кейінгі қолдау бойынша іс-шаралар жоспарын жасады.
№ |
Педагогтің ТАӘ |
Курсттың өткен күні |
Курстың тақырыбы |
Курстан кейінгі қолдау бойынша іс-шаралар |
Өткізу күні |
1 |
Еременко Вера Юрьевна |
Тамыз 2023ж. |
"Қосымша білім беру педагогтерінің әдістемелік сүйемелдеуі" |
"Педагог-ата-аналар-балалар триадасындағы тәрбие жұмысы" Республикалық вебинарда баяндамасы
|
12.01.2024ж.
|
2023-2024 оқу жылының 1 жартыжылдығында БЖШО МКҚК педагогтері семинарлар мен вебинарларға қатысты:
№ |
ТАӘ |
Семинардың тақырыбы |
Өту күні |
1 |
Акимова И.Б. |
Степногорск қаласының білім бөлімі кеңесінің кеңейтілген отырысы: «Білімді ұлт. 2021-2025 жылдарға арналған. Сапалы білім ұлттық жобасын жүзеге асыру туралы». |
Қыркүйек 2023ж. |
2 |
Гридасова Е.А. |
Қосымша білім беру педагогтеріне арналған облыстық семинары: "Қосымша білім беруді ұйымдастырудағы білім беру-тәрбие жүйесінің функциялары" |
22 қараша 2023ж. |
3 |
Еременко В.Ю. |
Республикалық біліктілікті арттыру курстары: "Балаларға қосымша білім беру ұйымдарындағы әдістемелік жұмыс. Жұмыстың негізгі міндеттері, бағыттары мен нысандары" |
25 тамыз 2023ж. |
4 |
Сафиуллина К.Р. |
Қосымша білім беру педагогтеріне арналған облыстық семинары: "Қосымша білім беруді ұйымдастырудағы білім беру-тәрбие жүйесінің функциялары" |
22 қараша 2023ж. |
5.2. КӘСІБИ ШЕБЕРЛІК БАЙҚАУЛАРЫ,
БЖШО ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ҚАТЫСУЫ МЕН ЖЕТІСТІКТЕРІ
5.3. КОНФЕРЕНЦИЯЛАР, СЕМИНАРЛАР
Оқу-тәрбие процесі барысында қосымша білім беру педагогтерінің шығармашылық жұмысының маңызды көрсеткіші педагогикалық ұжымның нәтижелілігі болып табылады. Ол үшін әр түрлі жоспардағы іс-шаралардың ұйымдастырылуы мен қатысуын қадағалау қажет. БЖШО ӘК жұмысы педагогтердің кәсіби өсуіндегі нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған.
2022-2023 оқу жылындағы 1 жартыжылдықта БЖШО-ның педагогтері қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық іс-шаралардың жеңімпаздары мен жүлдегерлері болды:
№ |
Педагогтің ТАӘ |
Байқаулар |
Деңгей |
1 |
Сулейменова Е.В. |
"Менің мамандықтағы принциптерім"онлайн байқауында 1 дәрежелі Дипломы |
республикалық |
2 |
Еременко В.Ю. |
«Үздік педагог» байқауға қатысу |
қалалық |
5.4. ЖАРИЯЛЫМ
Педагогтің кәсіби өсуінің маңызды көрсеткіші оның жоғары әдістемелік шеберлікке қол жеткізуі және жинақталған тәжірибені таратуы болып табылады. Өз жұмысының сәтті болуы үшін өз тәжірибеңізді заманауи талаптармен байланыстыру қажет.
Өз жұмыстарының жарияланымдары бірнеше функцияларды орындайды:
- педагогтердің ғылыми-әдістемелік жұмысының нәтижелерін кәсіби қоғамдастыққа қолжетімді етеді;
- жұмыста алынған негізгі нәтижелердің дұрыстығын, оның жаңалығы мен ғылыми деңгейін жанама растау болып табылады, өйткені жарияланым жарыққа шыққаннан кейін жалпы педагогикалық жұртшылықты зерттеу және бағалау объектісіне айналады. Әдістемелік қызмет медиа-жоспарды іске асыру кестесін әзірледі. Сондықтан, бір жыл ішінде басылымдарда стихиялық процесс болмайды. Медиа-жоспарды іске асыру кестесіне сәйкес педагогтер өздерінің мақалаларын, білім беру бағдарламаларын, сценарийлерін, баяндамаларын, ашық сабақтарын,мастер-кластарын білім беру порталдары мен сайттарында жариялайды.Қолда бар оң нәтижелермен қатар кемшіліктер де бар: өз тәжірибемізді кәсіби журналдар мен газеттер беттерінде насихаттамаймыз.
Е.В.Сулейменова"Сабақта оқу-танымдық құзыреттілікті қалыптастыру"баяндамасы (Қазақстанның білім беру порталы)
5.6. ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ АТТЕСТАТТАУ ЖӘНЕ ЖАЛПЫЛАУ Педагогтерді аттестаттау-педагогикалық біліктілікті арттырудың құрамдас бөлігі.Бұл кәсіби шеберлікті арттыруды, шығармашылық белсенділікті дамытуды, белсенділікті ынталандыруды, педагогикалық еңбек нәтижелерін сараланған бағалауды қамтиды. Орталықта аттестаттауға дайындық бойынша инновациялық жоба жұмыс істейді, яғни оқу жылы ішінде педагогтермен эссе жазу және тест тапсыру бойынша оқу сағаттарын ұйымдастырамыз.Педагогтерді қолдау жүйесі, оның аттестаттау рәсімінен өту кезеңінде ғана емес, әр педагог проблемалық талдауды жүзеге асыра алатын (өзінің жетістіктерін ғана емес, өз жұмысындағы кемшіліктерді де көру) педагогикалық қызметтің жеке жүйесін қалыптастыруға көмектеседі. Осы мәліметтер негізінде модельдеу, өз қызметін жоспарлау, жоспарланған нәтижелерді алу, әдістемелік қызметке сұраныс қалыптастыру.
2023-2024 оқу жылында аттестациядан өтуге 4 мұғалім өтініш берді.
6. АВТОРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ:
Балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығының қосымша білім беру педагогтері күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар мен оқу білім беру бағдарламалары бойынша жұмыс істейді.Қалалық сараптама кеңесі бекіткен қолда бар білім беру бағдарламалары.
Ескертпе: 2023-2024 оқу жылында Степногорск қаласының білім бөлімінің сараптамалық кеңесіне БЖШО МКҚК педагогтерінің білім беру бағдарламалары ұсынылды.СК келесі педагогтердің білім беру оқу бағдарламалары қаралды және бекітілді:
№ |
Білім беру бағдарламасының атауы |
Автордың ТАӘ |
Рецензенттің ТАӘ |
1 |
Әлеуметтік-педагогикалық бағыттағы "Пікірсайыс" клубының ББОБ |
Аяған Н.А. |
Еременко В.Ю. Волянская В.Н. Уренцева Л.Г. |
2 |
Көркемдік-эстетикалық бағыттағы "Музыкалық қонақ бөлмесі" клубының ББОБ |
Швецова С.Н. |
|
3 |
Әлеуметтік-педагогикалық бағыттағы "Қуаныш мектебі"студиясының (сауат ашу бөлімі)ББОБ |
Сулейменова Е.В. |
|
4 |
Әлеуметтік-педагогикалық бағыттағы "Куаныш мектебі" студиясының (дүниетану бөлімі)ББОБ |
Қамза Ш.Д. |
|
5 |
Көркемдік-эстетикалық бағыттағы "Бес +"вокалдық үйірмесінің ББОБ |
Кусаинова А.К. |
|
6 |
Көркемдік-эстетикалық бағыттағы "Домбыра"үйірмесінің ББОБ |
Аднабаев Р.Н. |
7.ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІ ӘДІСТЕМЕЛІК СҮЙЕМЕЛДЕУ.
Инновациялық қызметті әдістемелік сүйемелдеу БЖШО МКҚК мынадай түрде жүргізіледі:
- әр педагогтің білім беру процесінде педагогикалық технологияларды және олардың элементтерін қолдану бойынша база құрылып, толықтырылуда;
- шығармашылық қызметте инновациялық педагогикалық технологияларды қолдануға жаңадан келген педагогтарды тарту;
- жаңа талаптар мен стандарттар бойынша КТБ, білім беру оқу бағдарламасын жазуды оқыту;
- білім беру оқу бағдарламаларына аналитикалық толықтырулар жаза отырып,ҚББ педагогтерінің жұмысына инклюзивті тәжірибелерді енгізу;
- аттестатталатын педагогтардың бейне сабақтары бойынша электрондық база құрылды.
- БЖШО педагогтерінің әдістемелік әзірлемелерінің деректер банкі құрылды
Қыркүйек айында әдістемелік қызмет "Шығармашылық топтарда қосымша білім беру педагогтерін ұйымдастыру және олардың жұмысы" жобасын ұйымдастырды.
Мақсаты: педагогтердің кәсіби дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру, білім беру процесін жаңғыртудың оңтайлы жолдарын іздеу мақсатында ұжымдық ынтымақтастық процесінде олардың шығармашылық белсенділігін дамыту.
Міндеттері:
Шығармашылық топтардың сөйлеу тақырыптары:
1."Көркемдік-эстетикалық даму" білім беру саласын іске асыруда қолданылатын инновациялық технологиялардың элементтері;
2."Сәндік-қолданбалы өнердегі жаңа технологиялар";
3."Педагогтердің практикалық кәсіби қызметте қолданатын заманауи тәрбие технологиялары";
4."Мектеп жасына дейінгі балаларды дамытуда инновациялық технологияларды қолдану".
Қосымша білім беру мекемесінің инновациялық қызметінің жетістігі көбінесе кадр ресурсына, әдістемелік қызметтің ақпарат пен материалды дұрыс беруіне және мұғалімдердің білім берудің жаңа мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізуге кәсіби дайындығына байланысты. Бұл мұғалімнің іс-әрекетінің, стилі мен ойлауының өзгеруі арқылы көрінеді.
БЖШО-ның әдістемелік жұмысының негізгі мақсаты-педагог тұлғасының шығармашылық әлеуетін арттыру мақсатында оқу-тәрбие процесіне жаңа білім беру технологияларының элементтерін енгізу. Әдістемелік қызмет жыл сайын әрбір бірлестіктің (ансамбль, үйірме, клуб, Студия, орталық) оның маңыздылығын, жетістіктері мен жетістіктерін қадағалайды. Жетістіктерге талдау жасалады, нәтижелілік, әр бірлестіктің "болуын" жалғастыру, заманауи талаптарды ескере отырып, мұғалімнің кәсіби дайындығы туралы қорытынды жасалады. Әр бірлестіктің бағытын ескере отырып, педагогтарға басқа технологиялармен танысуға және пайдалануға консультациялық көмек көрсетіледі